Hapa Skrevet 7. november 2012 #41 Skrevet 7. november 2012 Jente på 20 som fortsatt er jomfru. Har rotet litt med et par gutter, men langt fra noe erfaring egentlig. Ofte når jeg er på vors med jenter insisterer alltid folk på å spille "jeg har aldri", som om det er noe kjekt. Jeg hater den leken, kun fordi jeg vet hva de kommer til å spørre om og at jeg er en del av mindretallet. De fleste på 20 har litt erfaring. Nå spiller jeg litt med. Jeg lyver om erfaring. Man kommer seg ikke unna, jeg har prøvd, men folk sier bare "kom igjeeeeen da". Kan ikke akkurat gå ut døra eller høre på hva alle andre sier uten å delta selv. Jeg synes det er flaut. Så utrolig flaut at jeg ikke kan en drit. For et par uker siden drakk en jente jeg ikke har kjent så lenge seg dritings på en fest, og lirket ut av seg at hun trodde jeg var jomfru. Vi hadde selvsagt spilt "jeg har aldri" den kvelden, hvor jeg drakk på spørsmål som "jeg har aldri hatt sex på en strand" og "jeg har aldri hatt en one night stand". Så hun trodde ikke at jeg løy, men før leken trodde hun at jeg var jomfru. Da begynner jeg å tenke, er det så åpenbart? Hvordan "ser" hun det? Er det fordi jeg ikke deltar noe særlig når jenter absolutt skal diskutere et eller annet med kjærestene sine? Jeg har jo ingenting å bidra med, så blir alltid bare "småord" og litt fyllord. Er det fordi jeg er litt stille, når man ikke kjenner meg? Det knekker meg så utrolig, jeg føler meg som nærmest et misfoster fordi jeg er 20 år gammel jomfru. Begynte ikke å drikke før jeg var 18, så jeg brukte egentlig helgene mine hjemme... alle vennene mine var jo ute og drakk og møtte gutter, men jeg synes det virket skummelt med alkohol (som jo er en "vei" til å åpne seg litt og møte folk), i tillegg til at jeg alltid var redd for hva foreldrene mine hadde synes om det. Jeg har blitt ganske flink til å lyve om erfaring, drikker ikke på motstridende spørsmål, men jeg er alltid redd for at venninner som vet mer om min fortid skal finne ut av hva jeg har svart og konfrontere meg med det. Jeg vil egentlig bare møte noen og få det overstått, men er ikke bare bare å møte noen... har flere ganger møtt gutter som jeg har dratt venninner med til på fest på senere tidspunkt, og da går selvsagt de guttene over til venninnene mine; jeg har tross alt ikke langt blondt hår kombinert med en fin brunfarge. Er det andre som lyver? Å være gammel jomfru godtas ikke, føler jeg. Er klar over at det ikke er "normalen", men er lei av at folk alltid skal fokusere så mye på det. De som faktisk vet at jeg er jomfru har flere ganger brukt det mot meg, som om jeg er mindre verdt, og som om min mening ikke betyr noe fordi jeg ikke "vet noe" uansett. Fikk engang kjeft av en venninne fordi jeg sa til henne at det var dårlig gjort å være utro mot kjæresten sin, fordi "hva vet vel du om temaet uansett??". Anonym poster: e8305cf8b54be45b76cabe7158d3a2fe vel, la oss først og fremst få konstatert dette: jenter på 20 som spiller "jeg har aldri" er umodne og usikre små kryp som ikke fortjener noen som helst form for respekt uansett!! DRIT I HVA DE MENER!!!! Når det er sagt, du har ingen grunn til å være flau over å være jomfru!! Vent med sex til du treffer en du vil ha sex med. Trenger ikke nødvendigvis være en kjæreste, men ikke ha sex bare for å ha hatt det, liksom...
Pene sko... Skrevet 7. november 2012 #42 Skrevet 7. november 2012 (endret) Å være gammel jomfru godtas ikke, føler jeg. Er klar over at det ikke er "normalen", men er lei av at folk alltid skal fokusere så mye på det. De som faktisk vet at jeg er jomfru har flere ganger brukt det mot meg, som om jeg er mindre verdt, og som om min mening ikke betyr noe fordi jeg ikke "vet noe" uansett. Fikk engang kjeft av en venninne fordi jeg sa til henne at det var dårlig gjort å være utro mot kjæresten sin, fordi "hva vet vel du om temaet uansett??". Anonym poster: e8305cf8b54be45b76cabe7158d3a2fe Hvorfor bry seg? Det er ingenting galt i å være jomfru. Absolutt ikke noe man burde skamme seg over. Selv hadde jeg ikke sex før jeg bikket 20 år. Fant en jente jeg likte og debuterte med henne. Det var 100 ganger bedre enn å debutere som mange andre på en nedpisset gressplen på Tryvann i russetiden. Jeg er glad jeg ventet. De vennene dine virker umodne i sin tankegang. Endret 7. november 2012 av Pene sko...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå