Gå til innhold

Jeg lyver om erfaring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AB #17 her igjen, tykket visst send litt kjapt. - jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det mases om? Har aldri skjedd meg at noen har spurt og gravd om jeg er jomfru eller ei. Kanskje et par ganger da man var i "den alderen", 15-16, men etter det er det ingen som har spurt. Det er da ikke noe folk har noe med? Ikke noe jeg forteller folk heller. Om de kan "se det på meg", slik noen hevder de kan, så har de hvertfall holdt kjeft om det.

Og det er da hvertfall ingen grunn til å se ned på deg at du er jomfru! Høres ut som dårlige og umodne venner, spør du meg. Har ikke så mange råd å gi, men vil bare sende deg en klem og si du ikke alene :hug:

Anonym poster: 65247ae3a710ffa30c2ea876fbe3ccca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De spør jo aldri direkte om jeg er jomfru, men de kommer frem i de uendelige "jeg har aldri"-lekene eller i vanlige samtaler om temaet. Eller, det hadde kommet frem om jeg ikke hadde løyet.

Anonym poster: e8305cf8b54be45b76cabe7158d3a2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

. Denne tråden handler ikke om hvordan jeg liksom skal ut og miste jomfrudommen min, den handler om venninner og folk rundt meg som har en stor lyst til å vite alt om alle, og at jeg da lyver slik at jeg ikke faller utenfor.

Anonym poster: e8305cf8b54be45b76cabe7158d3a2fe

Og det ordner seg selv, dere kan jo ikke ha den drikkeleken hver helg. 1 gang som sånn blikjentopplegg får holde, mer enn det er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det ordner seg selv, dere kan jo ikke ha den drikkeleken hver helg. 1 gang som sånn blikjentopplegg får holde, mer enn det er kjedelig.

Har møtt mange nye folk i det siste, og det er jo som oftest folk på fest man ikke kjenner. Vet ikke hvorfor folk digger den leken, jeg synes den er irriterende og rett og slett teit.

Anonym poster: e8305cf8b54be45b76cabe7158d3a2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Har møtt mange nye folk i det siste, og det er jo som oftest folk på fest man ikke kjenner. Vet ikke hvorfor folk digger den leken, jeg synes den er irriterende og rett og slett teit.

Anonym poster: e8305cf8b54be45b76cabe7158d3a2fe

Men man har ikke blikjentleker når det bare er noen nye som kommer på fest, er jo bare når man faktisk skal bli kjent med en større gruppe mennesker som f.eks ved studiestart. For dette var ditt første semester på studiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at eg ikkje er ung. Trur byjenter har det tøft.

Jeg er bygdejente, men flyttet til byn for noen måneder siden. Å vokse opp i bygdekulturen passet ikke meg. Lite å gjøre i bygden for ungdommen, de tyr til alkohol veldig tidlig - og ikke kommer de seg hjem heller (går ikke buss / taxi), så da sover de bare over hos folk.

Anonym poster: e8305cf8b54be45b76cabe7158d3a2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man har ikke blikjentleker når det bare er noen nye som kommer på fest, er jo bare når man faktisk skal bli kjent med en større gruppe mennesker som f.eks ved studiestart. For dette var ditt første semester på studiet?

Ikke heng dere så mye opp i den leken, den er en del av "opplegget". Men ja, er mitt første år på uni. Kommer jo frem på andre måter også, mener da samtaler oss i mellom. Noen jenter er utrolig åpne og skal dele alt, jeg er ikke sånn. Har ikke en skikkelig god venninne heller. Har aldri hatt en "bestevenninne" som så mange snakker om.

Anonym poster: e8305cf8b54be45b76cabe7158d3a2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de pene debuterer tidlig? Mitt inntrykk er helt motsatt. De virkelige pene jentene (innvendig og utvendig) med selvrespekt venter til de finner en gutt de føler er verdt å ta sjansen på. Tro meg, om noen år er du stolt av at du ikke lå med en random fyr du fant på byen, eller på et ungdomsdisco i tenåra. Det er nok kjipt akkurat nå når du hører venninene dine snakke om sin seksuelle erfaring, men

se heller på det som at du er for bra til å ha spredd beina dine for hvem som helst.

Jeg ville heller vært stolt.

Du hører vel aldri noen si "Ååh, jeg angrer på at jeg ikke tok den første og beste i ungdomsåra" Det er vel heller motsatt.

Anonym poster: 8b7685d1b468f1bd5372b0fa89351b4a

Det er tull, og kan ikke komme fra andre enn mindre pene, evige jomfruer. Alle de såkalte pene, smarte og oppegående jentene her i byen var de som var tidligst ute. 14-15-16-årsalderen. Inkl. meg selv. Debutalderen har slettes ingenting med selvrespekt å gjøre. Jeg hadde en kjempesnill kjæreste hvor alt gikk etter MINE premisser. Jeg var veldig klar for sex, og angrer ikke et sekund.

Anonym poster: 3a61802131730378b78a46a96275b706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det ingenting å være stolt over, det å være 20 år og jomfru. Snarere tvert i mot. Jeg ser ikke ned på "eldre jomfruer", men å skulle fortelle noen at "det kan du være STOLT over"... Nei. For har man ikke hatt sex før man er 20 er det som regel noe galt. Hvis man ikke er klar for sex før man er 20 er det UNORMALT i dagens samfunn. Men for all del. Jeg sier bare det de fleste tenker ;)

Anonym poster: 3a61802131730378b78a46a96275b706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det ingenting å være stolt over, det å være 20 år og jomfru. Snarere tvert i mot. Jeg ser ikke ned på "eldre jomfruer", men å skulle fortelle noen at "det kan du være STOLT over"... Nei. For har man ikke hatt sex før man er 20 er det som regel noe galt. Hvis man ikke er klar for sex før man er 20 er det UNORMALT i dagens samfunn. Men for all del. Jeg sier bare det de fleste tenker ;)

Anonym poster: 3a61802131730378b78a46a96275b706

TS her.

Er forskjell på å være klar for sex og for å finne noen å være klar med / ønske det med. Klar er jeg, men betyr ikke at jeg bare går for den første jeg finner. Og jeg er ikke stolt over dette her, langt fra.

Anonym poster: e8305cf8b54be45b76cabe7158d3a2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at eg ikkje er ung. Trur byjenter har det tøft.

Har hørt at visse bygdejenter har det verre. Uff, der beit jeg på igjen Rskre.

Anonym poster: 38ce08e7650b076c6e2443282db8e860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det ingenting å være stolt over, det å være 20 år og jomfru. Snarere tvert i mot. Jeg ser ikke ned på "eldre jomfruer", men å skulle fortelle noen at "det kan du være STOLT over"... Nei. For har man ikke hatt sex før man er 20 er det som regel noe galt. Hvis man ikke er klar for sex før man er 20 er det UNORMALT i dagens samfunn. Men for all del. Jeg sier bare det de fleste tenker ;)

Anonym poster: 3a61802131730378b78a46a96275b706

Hvorfor er det snarere tvert imot? Jeg syns ikke at folk skal vente til ekteskapet, og har langt ifra gjort det selv, men hva andre gjør, uansett grunn, det driter jeg i, og jeg stempler det hvertfall ikke som unormalt.

Ikke skryt på deg at du sier hva de fleste tenker, langt ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er tull, og kan ikke komme fra andre enn mindre pene, evige jomfruer. Alle de såkalte pene, smarte og oppegående jentene her i byen var de som var tidligst ute. 14-15-16-årsalderen. Inkl. meg selv. Debutalderen har slettes ingenting med selvrespekt å gjøre. Jeg hadde en kjempesnill kjæreste hvor alt gikk etter MINE premisser. Jeg var veldig klar for sex, og angrer ikke et sekund.

Anonym poster: 3a61802131730378b78a46a96275b706

Kanskje de mest populære jentene på skolen synes det er kult å ha seg i tidlig alder, men å følge saueflokken for å føle at man er med i gjengen er ikke for alle heldigvis, og det er noen som tror på seg selv nok til å skjønne at det ikke finnes noen fasitsvar på når man selv er klar. Om du vil kalle de som kommer med slike utsagn som stygge jenter og evige jomfruer så er det opp til deg, jeg vet hvertfall at realiteten er en helt annen ;)

Noen er mer kresne enn andre på valg av sexpartner/kjæreste og velger å vente til man finner en som er verdig nok å satse på. Andre igjen hopper på den første og beste som dukker opp i en alder av 14-15.

Nei, du sier ikke det de fleste tenker, men hva de fleste tenåringer tenker, det er en vesentlig forskjell.

Anonym poster: 8b7685d1b468f1bd5372b0fa89351b4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Ikke heng dere så mye opp i den leken, den er en del av "opplegget". Men ja, er mitt første år på uni. Kommer jo frem på andre måter også, mener da samtaler oss i mellom. Noen jenter er utrolig åpne og skal dele alt, jeg er ikke sånn. Har ikke en skikkelig god venninne heller. Har aldri hatt en "bestevenninne" som så mange snakker om.

Anonym poster: e8305cf8b54be45b76cabe7158d3a2fe

Poenget står jo uansett om det gjelder leken eller ikke. Det er begrenset hvor mange ganger det er gøy å spørre om din sexerfaring og hva du liker.

Dette ordner seg og det viktigste er vel bare å ikke spinne opp for mange nye løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det ingenting å være stolt over, det å være 20 år og jomfru. Snarere tvert i mot. Jeg ser ikke ned på "eldre jomfruer", men å skulle fortelle noen at "det kan du være STOLT over"... Nei. For har man ikke hatt sex før man er 20 er det som regel noe galt. Hvis man ikke er klar for sex før man er 20 er det UNORMALT i dagens samfunn. Men for all del. Jeg sier bare det de fleste tenker ;)

Anonym poster: 3a61802131730378b78a46a96275b706

Er det ein kallar for kvit oppsop-haldningar? (white trash).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har INGENTING og være verken flau, eller skamme deg over!

Om jeg hadde møtt deg, og vi hadde slått av en prat hvor du sa du var jomfru, så hadde jeg jaggu meg blitt glad trodd du var en skikkelig godjente :)

Og faen heller, denne "jeg har aldri" leken, går den aldri av moten? :P

Den er jo gørr kjedelig, spill heller postmanpat drikkeleken, eller tangera, blir mye fullere av det :)

hilsen 21åring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Dessuten er det ingenting å være stolt over, det å være 20 år og jomfru. Snarere tvert i mot. Jeg ser ikke ned på "eldre jomfruer", men å skulle fortelle noen at "det kan du være STOLT over"... Nei. For har man ikke hatt sex før man er 20 er det som regel noe galt. Hvis man ikke er klar for sex før man er 20 er det UNORMALT i dagens samfunn. Men for all del. Jeg sier bare det de fleste tenker ;)

Anonym poster: 3a61802131730378b78a46a96275b706

De fleste av mine gode venninner har ventet til de har blitt 20+. Og de har ikke manglet muligheter. Jeg ville vente til jeg ble gift. Men følte at kjæresten min nå er den rette, så da ble det slik. Kall meg prippen om du vil. Men man kan være klar for sex selv om man ikke hopper på den første en finner. Jeg var klar, men ikke for hvem som helst. Jeg synes at det er helt individuelt. Og som du sier, når man er klar for sex før man er 20, ja da er det noe å være stolt over når du greier å vente helt til du finner den du vil ha sex med første gangen, særlig om man er 20+.

TS. Personlig hadde jeg nok vært ærlig om det, men siden du har løyet litt allerede så er nok det vanskelig. Men pass på at det ikke blir for mye og for store løgner. :)

Håper det blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...