AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Jente på 20 som fortsatt er jomfru. Har rotet litt med et par gutter, men langt fra noe erfaring egentlig. Ofte når jeg er på vors med jenter insisterer alltid folk på å spille "jeg har aldri", som om det er noe kjekt. Jeg hater den leken, kun fordi jeg vet hva de kommer til å spørre om og at jeg er en del av mindretallet. De fleste på 20 har litt erfaring. Nå spiller jeg litt med. Jeg lyver om erfaring. Man kommer seg ikke unna, jeg har prøvd, men folk sier bare "kom igjeeeeen da". Kan ikke akkurat gå ut døra eller høre på hva alle andre sier uten å delta selv. Jeg synes det er flaut. Så utrolig flaut at jeg ikke kan en drit. For et par uker siden drakk en jente jeg ikke har kjent så lenge seg dritings på en fest, og lirket ut av seg at hun trodde jeg var jomfru. Vi hadde selvsagt spilt "jeg har aldri" den kvelden, hvor jeg drakk på spørsmål som "jeg har aldri hatt sex på en strand" og "jeg har aldri hatt en one night stand". Så hun trodde ikke at jeg løy, men før leken trodde hun at jeg var jomfru. Da begynner jeg å tenke, er det så åpenbart? Hvordan "ser" hun det? Er det fordi jeg ikke deltar noe særlig når jenter absolutt skal diskutere et eller annet med kjærestene sine? Jeg har jo ingenting å bidra med, så blir alltid bare "småord" og litt fyllord. Er det fordi jeg er litt stille, når man ikke kjenner meg? Det knekker meg så utrolig, jeg føler meg som nærmest et misfoster fordi jeg er 20 år gammel jomfru. Begynte ikke å drikke før jeg var 18, så jeg brukte egentlig helgene mine hjemme... alle vennene mine var jo ute og drakk og møtte gutter, men jeg synes det virket skummelt med alkohol (som jo er en "vei" til å åpne seg litt og møte folk), i tillegg til at jeg alltid var redd for hva foreldrene mine hadde synes om det. Jeg har blitt ganske flink til å lyve om erfaring, drikker ikke på motstridende spørsmål, men jeg er alltid redd for at venninner som vet mer om min fortid skal finne ut av hva jeg har svart og konfrontere meg med det. Jeg vil egentlig bare møte noen og få det overstått, men er ikke bare bare å møte noen... har flere ganger møtt gutter som jeg har dratt venninner med til på fest på senere tidspunkt, og da går selvsagt de guttene over til venninnene mine; jeg har tross alt ikke langt blondt hår kombinert med en fin brunfarge. Er det andre som lyver? Å være gammel jomfru godtas ikke, føler jeg. Er klar over at det ikke er "normalen", men er lei av at folk alltid skal fokusere så mye på det. De som faktisk vet at jeg er jomfru har flere ganger brukt det mot meg, som om jeg er mindre verdt, og som om min mening ikke betyr noe fordi jeg ikke "vet noe" uansett. Fikk engang kjeft av en venninne fordi jeg sa til henne at det var dårlig gjort å være utro mot kjæresten sin, fordi "hva vet vel du om temaet uansett??". Anonym poster: e8305cf8b54be45b76cabe7158d3a2fe
Gjest Memories Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 (endret) At du er 20 år og jomfru har ingen av vennene dine noe med, og det har ingenting å si. Dersom du føler at du heller vil vente på "den rette" så gjør du heller det enn å hoppe til sengs med den første og beste. Om du heller venter og gjør det med en du liker og føler deg trygg på kommer du nesten garantert til å få en bedre opplevelse enn de fleste som har debutert i ung alder. Dersom venninnene dine bruker det mot deg og så er det uansett de rett og slett umodne. Endret 4. november 2012 av Memories 1
Rskre Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Vern om møydomen din og ver glad du ikkje er laus. På grendeskulen likna læraren det med eit eple. Kvar gong du har kjønnsleg samkvem med ein ny partnar; er det nokon som tek ein bit av eplet. TIl slutt er det ikkje noko att av korkje eplet eller sjela di. 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 At du er 20 år og jomfru har ingen av vennene dine noe med, og det har ingenting å si. Dersom du føler at du heller vil vente på "den rette" så gjør du heller det enn å hoppe til sengs med den første og beste. Dersom du heller venter og gjør det med en du liker og føler deg trygg på kommer du nesten garantert til å få en bedre opplevelse enn de fleste som har debutert i ung alder. Dersom venninnene dine bruker det mot deg og så er det uansett de rett og slett umodne. Er klar over at de egenltig ikke har noe med det å gjøre, men det er lettere sagt enn gjort. De fleste venninner deler slike ting, men jeg vet hva som skjer om jeg sier det til dem, så jeg lyver heller om det. Får ofte følelsen av at det bare er "stygge" mennesker som ikke mister jomfrudommen sin tidlig, selv om jeg vet det er feil. Jeg er en smart pike som ofte får høre hvor vakker jeg er, folk på bussen har sagt til meg at "du, jeg må bare si en ting, du er en utrolig nydelig jente!". Jeg jobber i butikk utenom skolen og også der får jeg høre det fra kunder (!!). Men sjenert, JA, det KAN jeg være, og JA, jeg har hatt utrolig dårlig selvtillit. Siden jeg snakker så mye om "venninner" så har jeg forskjellige grupper med venner; de jeg har vokst opp med (liten gruppe jeg fortsatt snakker med), de jeg gikk på videregående med (de som var med på at jeg begynte å drikke), de jeg jobber med (de som ikke vet så mye om meg) og de jeg går på uni med (de som heller ikke vet så mye om meg). Er i disse to siste gruppene jeg lyver. Og Rskre: det eksempelet ditt om eplet er piss. Anonym poster: e8305cf8b54be45b76cabe7158d3a2fe
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Det kan godt være at noen lyver på seg mer erfaring enn de egentlig har, men som 20-åring har man vel generelt prøvd ut en god del. Hvis det er noe galt med utseendet ditt - fiks deg mer, bry deg mer. Bli mer frempå. Bli med på fester, bli kjent med folk. Ikke ha ONS, men bare BLI KJENT MED FOLK. Du er hele 20 år og jomfru for faen - som JENTE. Anonym poster: 3a61802131730378b78a46a96275b706 1
AryaUnderfoot Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Til TS. Det er helt greit å være 20-år og jomfru, drit i hva venninnene dine tenker om det. Er det ingen av venninnene du er skikkelig close med som du kan snakke med dette om? Hadde ei venninne fortalt meg at hun var jomfru så hadde det vært helt ok, og jeg hadde støtta henne hvis hun syns det var pinlig i visse situasjoner. Ikke vær flau, folk er forskjellige, legger forskjellige ting i sex og debuterer på forskjellige tidspunkt, og det er helt greit! 1
Gjest Memories Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 (endret) Er klar over at de egenltig ikke har noe med det å gjøre, men det er lettere sagt enn gjort. De fleste venninner deler slike ting, men jeg vet hva som skjer om jeg sier det til dem, så jeg lyver heller om det. Får ofte følelsen av at det bare er "stygge" mennesker som ikke mister jomfrudommen sin tidlig, selv om jeg vet det er feil. Jeg er en smart pike som ofte får høre hvor vakker jeg er, folk på bussen har sagt til meg at "du, jeg må bare si en ting, du er en utrolig nydelig jente!". Jeg jobber i butikk utenom skolen og også der får jeg høre det fra kunder (!!). Men sjenert, JA, det KAN jeg være, og JA, jeg har hatt utrolig dårlig selvtillit. Siden jeg snakker så mye om "venninner" så har jeg forskjellige grupper med venner; de jeg har vokst opp med (liten gruppe jeg fortsatt snakker med), de jeg gikk på videregående med (de som var med på at jeg begynte å drikke), de jeg jobber med (de som ikke vet så mye om meg) og de jeg går på uni med (de som heller ikke vet så mye om meg). Er i disse to siste gruppene jeg lyver. Og Rskre: det eksempelet ditt om eplet er piss. Anonym poster: e8305cf8b54be45b76cabe7158d3a2fe Det er absolutt ikke bare "stygge" mennesker som mister jomfrudommen seint. Har noen pene venninner/bekjente som debuterte mye seinere enn oss andre, det kommer av den enkle grunnen at de ikke var klar for det enda. Det er dessuten mye bedre å ha debutert seint og hatt få partnere enn å ha debutert tidlig og hatt mange partnere. I et eventuelt fremtidlig forhold kommer antakeligvis partneren din til å synes det bare er positivt at du ventet i steden for å ligge med alle og en hver. Endret 4. november 2012 av Memories
Gjest Uanonymbruker Skrevet 4. november 2012 #9 Skrevet 4. november 2012 20 år er virkelig ikke gammelt, og det er ikke noe galt med deg. Vær sosial og åpen og før du vet ordet av det så møter du en fyr. Det er sånn "alle" andre får kjærester og møter folk
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #10 Skrevet 4. november 2012 20 år er virkelig ikke gammelt, og det er ikke noe galt med deg. Vær sosial og åpen og før du vet ordet av det så møter du en fyr. Det er sånn "alle" andre får kjærester og møter folk Seriøst? Jo, 20 år er gammelt. Gjennomsnittet er 16 år for jenter, og alle jentene i klassen min, inkludert meg selv var 15. Anonym poster: 3a61802131730378b78a46a96275b706 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #11 Skrevet 4. november 2012 hehe, hadde sånn drikkelek nå på lørdag og tenkte at nå blir jeg sikkert spurt om jeg er jomfru for jeg ser nesten slik ut. Men ble "heldigvis" spurt om jeg har gjort noe homofilt, svarte ja(det var sant) og da ble de så gira at jomfruspørsmålet falt bort. Uansett, det å bli kvitt jomfrudomen er jo relativt lett så ser ikke hvorfor du har det som mål. Få deg heller en kjæreste og det får du om du fortsetter å være sosial. Jeg synes det er best å bli venn først så ville heller prøvd å få en kjekk guttevenn(dere har jo sikkert noe gruppearbeid på universitetet hvis ikke så meld deg inn i en forening eller noe) Anonym poster: dbcba6b834b20bdd3d772ad2ec911519
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #12 Skrevet 4. november 2012 hehe, hadde sånn drikkelek nå på lørdag og tenkte at nå blir jeg sikkert spurt om jeg er jomfru for jeg ser nesten slik ut. Men ble "heldigvis" spurt om jeg har gjort noe homofilt, svarte ja(det var sant) og da ble de så gira at jomfruspørsmålet falt bort. Uansett, det å bli kvitt jomfrudomen er jo relativt lett så ser ikke hvorfor du har det som mål. Få deg heller en kjæreste og det får du om du fortsetter å være sosial. Jeg synes det er best å bli venn først så ville heller prøvd å få en kjekk guttevenn(dere har jo sikkert noe gruppearbeid på universitetet hvis ikke så meld deg inn i en forening eller noe) Anonym poster: dbcba6b834b20bdd3d772ad2ec911519 Er gutt på 20 så det med å lyve om jomfrudom er sikkert mer naturlig for meg enn for jenter. Anonym poster: dbcba6b834b20bdd3d772ad2ec911519
Gjest Uanonymbruker Skrevet 4. november 2012 #13 Skrevet 4. november 2012 (endret) Seriøst? Jo, 20 år er gammelt. Gjennomsnittet er 16 år for jenter, og alle jentene i klassen min, inkludert meg selv var 15. Anonym poster: 3a61802131730378b78a46a96275b706 Herregud det er virkelig ikke rart enkelte gjør det med vilt fremmede bare for å ha det gjort om det der er holdningen man går rundt og sprer. Det er ingen fasit på når en person er klar eller når det riktige tidspunktet er. Endret 4. november 2012 av Uanonymbruker 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #14 Skrevet 4. november 2012 Vel, jeg er 23 og jomfru, så det er hvertfall noen som er "verre" enn deg. Dette er egentlig ikke noe jeg stresser med, jeg venter på den rette og vet vel ikke hva jeg går glipp av Å miste jomfrudommen er sikkert den smaleste sak hvis man gir blanke i hvem det er med, men det gjør jeg altså. Jeg er klar når rette fyr dukker opp. Av og til føler jeg meg unormal, men jeg er ellers så fornøyd med meg selv, at jeg ikke gidder tenke på det. Synes selv jeg er normalt pen og jeg vil påstå at jeg er oppegående (får gode karakterer og får ofte komplimenter for å være smart). Er dog ikke så flink til å møte nye folk og er nok litt nerd. Men uansett, så du er ikke alene. Anonym poster: 65247ae3a710ffa30c2ea876fbe3ccca
Gjest Lille-pus Skrevet 4. november 2012 #15 Skrevet 4. november 2012 Tråden ryddet for avsporing. Debattantene minnes kraftig om å holde seg til trådens tema. Lille-pus (mod)
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #16 Skrevet 4. november 2012 Ser dine venninner ned på at du ikke har debutert? Hva slags venner er det? Anonym poster: c8beb3b3177d4497fcb092acfce52e35 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #17 Skrevet 4. november 2012 Alle de pene debuterer tidlig? Mitt inntrykk er helt motsatt. De virkelige pene jentene (innvendig og utvendig) med selvrespekt venter til de finner en gutt de føler er verdt å ta sjansen på. Tro meg, om noen år er du stolt av at du ikke lå med en random fyr du fant på byen, eller på et ungdomsdisco i tenåra. Det er nok kjipt akkurat nå når du hører venninene dine snakke om sin seksuelle erfaring, men se heller på det som at du er for bra til å ha spredd beina dine for hvem som helst. Jeg ville heller vært stolt. Du hører vel aldri noen si "Ååh, jeg angrer på at jeg ikke tok den første og beste i ungdomsåra" Det er vel heller motsatt. Anonym poster: 8b7685d1b468f1bd5372b0fa89351b4a 2
Rskre Skrevet 4. november 2012 #18 Skrevet 4. november 2012 Ser dine venninner ned på at du ikke har debutert? Hva slags venner er det? Anonym poster: c8beb3b3177d4497fcb092acfce52e35 Er det ikkje latterleg? At nokon er stolte over at dei har spreidd beina for den fyrste og beste? Det er heilt bakvendtland i mine auge.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #19 Skrevet 4. november 2012 Det kan godt være at noen lyver på seg mer erfaring enn de egentlig har, men som 20-åring har man vel generelt prøvd ut en god del. Hvis det er noe galt med utseendet ditt - fiks deg mer, bry deg mer. Bli mer frempå. Bli med på fester, bli kjent med folk. Ikke ha ONS, men bare BLI KJENT MED FOLK. Du er hele 20 år og jomfru for faen - som JENTE. Anonym poster: 3a61802131730378b78a46a96275b706 Seriøst? Jo, 20 år er gammelt. Gjennomsnittet er 16 år for jenter, og alle jentene i klassen min, inkludert meg selv var 15. Anonym poster: 3a61802131730378b78a46a96275b706 Så imponerende Går utifra at du ikke er 20 år enda. Det er ingen kunst å ha seg i den alderen, og jeg synes mer synd på de som føler at de må spre beina sine for så å skryte av det etterpå fordi det ikke er "akseptert" å være jomfru etter fylte 16. Whitetrash holdning. Anonym poster: 8b7685d1b468f1bd5372b0fa89351b4a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #20 Skrevet 4. november 2012 Det kan godt være at noen lyver på seg mer erfaring enn de egentlig har, men som 20-åring har man vel generelt prøvd ut en god del. Hvis det er noe galt med utseendet ditt - fiks deg mer, bry deg mer. Bli mer frempå. Bli med på fester, bli kjent med folk. Ikke ha ONS, men bare BLI KJENT MED FOLK. Du er hele 20 år og jomfru for faen - som JENTE. Anonym poster: 3a61802131730378b78a46a96275b706 Det er ikke noe galt med utseendet mitt. Og det er ikke det at jeg ikke har fått tilbud, at jeg ikke kunne ha gjort det, jeg har aldri følt det er helt riktig og ikke møtt noen jeg klaffet skikkelig med. Er fullt klar over at jeg er JENTE, og som de fleste andre jenter så går det om man absolutt er innstilt på å ligge med noen. Denne tråden handler ikke om hvordan jeg liksom skal ut og miste jomfrudommen min, den handler om venninner og folk rundt meg som har en stor lyst til å vite alt om alle, og at jeg da lyver slik at jeg ikke faller utenfor. Målet mitt er ikke å få tips til hvordan jeg skal finne meg noen. Anonym poster: e8305cf8b54be45b76cabe7158d3a2fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå