Gå til innhold

Må julebordkjolen være rød?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Kan julebordkjolen være i en annen farge enn rød og svart? Jeg har aldri vært på julebord før, så vet ikke hva som er vanlig. Jeg har nettopp begynt i en ny jobb sammen med en del som er mye eldre enn meg og ønsker derfor å kle meg ''riktig''.

Anonym poster: c88214a309ef45caf05760e6db7f9801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Edit:

Nei, den må ikke være rød.

Ja, du kan ha andre farger :)

Endret av Lilac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, det må ikke være rød og sort, med mindre det er et "julenisse" tema. Julebordkjoler skal være pene, men trenger ikke ha noen spesiell farge etter min mening. Har bare vært på to julebord jeg da, og nesten ingen av disse var med masse rødkledde kjoler. Ta på en du føler deg flott i, så skal du se det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er hore, så ja.

Anonym poster: 50431dfb5b13233873cf6308c1ab180b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan velge den fargen du vil såklart! Den må verken være rød eller svart, du kan gå med blå, grønn, rosa, lilla, gul, sølv/grå, kvit eller hva enn du vil! :) Bare pass på at det er grei lengde på den og ikkje for mye bar hud på ryggen/kjempedyp kløft, så går det nok fint :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kle deg i det meste, bare prøv å holde det litt julete med dypere farger. Rød, lilla, svart, grønn, gull, sølv..

Anonym poster: dedc8ebd200399719511f57ffb3c703a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wilhelmine

Velg en farge du synes du liker du :) Må innrømme at jeg hadde synes det så veldig rart ut om alle hadde samme fargen på kjolen i en sånn tilstelning.

Hvis du er opptatt av å være litt "korrekt", så bør du velge noe som ikke er for kort eller for utringet. Noe fint og klassisk, ikke noe som roper "den lokale puben en lørdagskveld", hvis du skjønner hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott mørk lilla topp,, skjørt og støvletter kanskje ?

Dette er iallefall et antrekk jeg brukte på et julebord :)

Godtkjent dette vel ? :)

418219_707411260lr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er ikke så viktig, men det blir jo litt spesielt å møte opp i en halvgjennomsiktig, lyserosa og blomstrete sommerkjole, liksom. Det som har vært typisk for de julebordene jeg har vært på er kjoler i litt tykkere stoff, og litt mørkere farger (gull og beige er hederlige unntak). Det handler mer om å være fin enn om å være sexy. Ingen fare om du ser heit ut i kjolen din, altså, men da bør det ikke være fordi du har alt på utstilling.

Pass på at kjolen ikke er for utfordrende. Vanligvis er det slik at man enten kan vise utringning eller lår, eller ha en helt ettersittende kjole, men på julebord kan det være greit å tone det ned litt. Ikke slik at kjolen må dekke knærne, eller at man ikke skal kunne se antydning til bryster, men det er greit om kjolekanten er nærmere knærne enn underlivet, og eventuell utringing bør være ganske moderat. Ta gjerne med en liten jakke/bolero/cardigan til innendørsbruk, så slipper du å bli flau om det viser seg at de andre har på seg litt mer klær enn du hadde regnet med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på denne kjolen i blå. Hva synes dere om denne?

http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Lace-Skater-Dress-with-Belt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2297367&cid=8799&Rf-200=1&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Red

Eventuelt denne:

http://www.boozt.com/no/no/soft-rebels/victoria-dress_1640249/1640253?navId=4307

Jeg synes også denne er veldig fin, men kanskje ikke på et julebord..

http://www.boozt.com/no/no/soft-rebels/elaina-dress_1640171/1640181?navId=4307

Anonym poster: c88214a309ef45caf05760e6db7f9801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott mørk lilla topp,, skjørt og støvletter kanskje ?

Dette er iallefall et antrekk jeg brukte på et julebord :)

Godtkjent dette vel ? :)

418219_707411260lr.jpg

Overhode ikke.

Anonym poster: 50431dfb5b13233873cf6308c1ab180b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller denne:

http://www.asos.com/...=-1&clr=Oxblood

Anonym poster: c88214a309ef45caf05760e6db7f9801

Den blå eller den siste (samme type men annen farge) ;) Den svarte (nr 2) var rett og slett gørrkjedelig, og den andre..ikke julebordmateriale.

Anonym poster: f5adc7c98fff94a4abaa301924432cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på denne kjolen i blå. Hva synes dere om denne?

http://www.asos.com/...sort=-1&clr=Red

Eventuelt denne:

http://www.boozt.com...0253?navId=4307

Jeg synes også denne er veldig fin, men kanskje ikke på et julebord..

http://www.boozt.com...0181?navId=4307

Anonym poster: c88214a309ef45caf05760e6db7f9801

1: Nei, nei, nei! Blonder, gjennomsiktige partier og tynt stoff kombinert med den "horerøde" (i mangel av bedre ord) fargen synes jeg ikke passer på et julebord, med mindre det er et julebord for glamourmodeller, da. (Edit: Sorry. Ble så satt ut av bildet av den røde kjolen at jeg ikke fikk med meg at du mente den blå...)

2: Denne fungerer nok bra. Om den er veldig kort på, pass på å bruke dekkende strømpebukser.

3: Grei nok, avhengig av hvor lang den er.

Endret av Antlers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Hei! Kan julebordkjolen være i en annen farge enn rød og svart? Jeg har aldri vært på julebord før, så vet ikke hva som er vanlig. Jeg har nettopp begynt i en ny jobb sammen med en del som er mye eldre enn meg og ønsker derfor å kle meg ''riktig''.

Anonym poster: c88214a309ef45caf05760e6db7f9801

jeg hadde grå kjole en gang, en annen gang brun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Nei, nei, nei! Blonder, gjennomsiktige partier og tynt stoff kombinert med den "horerøde" (i mangel av bedre ord) fargen synes jeg ikke passer på et julebord, med mindre det er et julebord for glamourmodeller, da.

2: Denne fungerer nok bra. Om den er veldig kort på, pass på å bruke dekkende strømpebukser.

3: Grei nok, avhengig av hvor lang den er.

Okei, men som sagt skal jegeventuelt ha den ''horerøde'' kjolen i blå. Ikke det at jeg tror at det forandrer meningen din da.

Men har noen noe bedre forslag da?

Anonym poster: c88214a309ef45caf05760e6db7f9801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er det virkelig regler for det? Jeg har aldri gått i rødt på julebord. Ikke svart heller når jeg tenker meg om.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

1: Nei, nei, nei! Blonder, gjennomsiktige partier og tynt stoff kombinert med den "horerøde" (i mangel av bedre ord) fargen synes jeg ikke passer på et julebord, med mindre det er et julebord for glamourmodeller, da.

2: Denne fungerer nok bra. Om den er veldig kort på, pass på å bruke dekkende strømpebukser.

3: Grei nok, avhengig av hvor lang den er.

1: hallo den kjolen var jo overhode ikke horete. Jeg syns blondene ser søte og uskyldige ut jeg. jeg syns den var fin

2: Fin den og. Veldig stilig og elegant

3: ser for hverdagslig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...