Gå til innhold

Hva er det med jenter som sprader rundt i treningsbukser?


sjonkelrolf

Anbefalte innlegg

Ikke uniformsbukse nei. Men vi bruker å ha på oss noe under også ja. :P

Anonym poster: c5ef16655ea22c161794baedce512b30

Pokker heller, jeg som hadde tenkt å smugtitte inn på postterminalen, haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Memories

Jeg har gått i de ettersom jeg nesten ikke fikk på meg andre bukser, og nå går jeg i de fordi jeg har bleierumpe pga renselseperioden etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv elsker jeg virkelig mine løpetights. Er jo så behagelige å gå med. Så de blir brukt mye, spesielt rundt eksamenstid. Blir faktisk brukt på trening og da. For måte kjøpe ekstra nå, så jeg har både til trening og ellers bruk. Men jeg bruker vanlige klær og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde faktisk at de fleste brukte treningstights på vei til trening, eller bare fordi de likte det.

At så mange ikke ser problemet med å ta buss/t-bane o.l. i svette klær de har trent i, synes jeg er merkeligere...

Spesielt om man er på vei hjem i rushtiden og man ofte ender opp med å stå klemt inntil andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde faktisk at de fleste brukte treningstights på vei til trening, eller bare fordi de likte det.

At så mange ikke ser problemet med å ta buss/t-bane o.l. i svette klær de har trent i, synes jeg er merkeligere...

Spesielt om man er på vei hjem i rushtiden og man ofte ender opp med å stå klemt inntil andre mennesker.

Kan det være et tegn på egoisme? Jeg vet ikke. Nordmenn er i hvert fall et av de mest selvgode og egoistiske folkeslagene i Europa. Så f.eks. ikke mange som gikk rundt i gatene og butikkene i treningstøy da jeg var i Frankrike i 4 uker. De som hadde på seg treningstøy var i fysisk aktivitet.

Det jeg i hvert fall ikke gjør er å ha på meg svette treningsklær når jeg sitter på T-banen eller er i matbutikken for å handle. Og jeg blir gjennomsvett når jeg trener, i hvert fall når jeg trener kondisjon. Synes det er på sin plass å ta litt hensyn til folk rundt seg. Hvis de som går i treningstøy mener de ikke lukter eller blir svette etter trening lurer jeg på hvordan i all verden de egentlig trener...

Endret av svendsenrobin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja, ekkelt. Virker ikke som enkelte forstår uskrevne regler som kleskoder, eller at svette fra trening er like ekkelt som svette fra folk som ikke har dusjet på en uke. Også utrolig hva folk kan innbile seg er helt ok å gå rundt med. Selv går jeg minst mulig med treningstøy når jeg ikke trener, fordi jeg oppfatter det som upassende i det offentlige rom.

Husker særlig OnePiece, var jo de som gikk med det på kjøpesentere, på skolen og på bussen. Hadde så lyst til å spørre "Glemt å ta av deg pysjen?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...