Gå til innhold

Permament hårfjerning - laser eller ellipse?


Jenn

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestemt meg for å fjerne hårene under armene permanent.

Jeg har forhørt meg med ulike klinikker, og alle gir ulike svar. Alle sier at den maskinen dè bruker, er den beste (selvsagt..)

Til de av dere som har fjernet hår permanent selv, hvor gjorde dere dette og var det ellipse eller laser de brukte?

- Hva var prisen?

- Ble dere fornøyd?

- Hvor mange behandlinger var nødvendig?

- Gjorde det vondt?

Til de av dere som ikke har fjernet hår permanent selv, kjenner dere noen som har gjort dette med hell/ uhell?

Takker for svar på forhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Til hårfjerning har jeg erfaring med rubinlaser og diodelaser. Sistnevnte er helt klart å foretrekke!

Prieksempel armhuler: 1400,- pr.beh. 30% rabatt etter fjerde beh. Gjennomsnitlig må man regne med 4-7 behandlinger.

Husk at kun mørke hår kan fjernes. Jo mørkere jo bedre!

Søk på laserklinikk, så finner du en nær deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

For å svare på det siste:

Hun som har tatt bikinilinjen min, fortalte meg at hun holder på å fjerne hårene i sin armhule med laser. Men at det er så vondt at hun ikke tror hun orker å fullføre...

I armhulen, altså. Bikinilinjen er helt til å holde ut. Vondt, men ikke verre enn at det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
For å svare på det siste:

Hun som har tatt bikinilinjen min, fortalte meg at hun holder på å fjerne hårene i sin armhule med laser.  Men at det er så vondt at hun ikke tror hun orker å fullføre...

I armhulen, altså.  Bikinilinjen er helt til å holde ut.  Vondt, men ikke verre enn at det går.

oh, jeg tar også bikinilinja, og forrige gang var det VONDT!!! holdt pusten og gispet og måtte be henne ta pause..

så tenke meg det gjør vondt under armene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solsikke

Jeg har prøvd hårfjerning med pulslys på bikinilinjen en gang, og jeg merker forskjell allerede. Det er en metode som er smertefri, og du må behandle området 3-4 ganger. Jeg vet dessverre ikke om de har dette flere steder enn i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...