Gå til innhold

Avsløring av anonymbruker!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjære anonymbruker jeg har et spørsmål til deg jeg håper du vil ta deg tid til å svare på.

La oss si at ved et trylleslag skjer det ett bug på en oppgradering på kvinneguiden serverne som gjør at alle anonymebrukeres innlegg med ett blir avlørt av innleggerens rette brukernavn.

Kunne du gått god for alle dine innlegg? Eller har du ingen grunn til bekymring?

Årsaken til at jeg spør er at jeg skriver alle mine innlegg med brukernavn, derfor kan jeg stå for alt jeg sier, men kan du det?

Dette hadde uansett vært morsomt tror jeg, da kunne vi fått tilbake litt av dynamikken på kvinneguiden.

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt og holdent og uten forbehold genuint enig med deg her waco.

Skrevet

For meg hadde det vært rart fordi vi er flere som bruker samme brukernavn. Det er som regel én av oss som skriver med brukernavnet og vi andre som skriver som AB. Så for vår bruker kan det virke noe schizofrent.

Anonym poster: f2a615f27005d5cd071818ddc2557b60

Skrevet

Ja, det kunne jeg. Men hadde nok slettet meg tvert fordi alt lagt sammen av det jeg har skrevet nesten lyser meg med tykke bokstaver. Og jeg er ikke på et forum for at folk skal vite hvem jeg er i virkeligheten.

Anonym poster: 9c8f4ba830310cb4e6483745c619b555

• Liker 10
Skrevet

Helt og holdent og uten forbehold genuint enig med deg her waco.

Takk skal du ha brutal mann, jeg holder knapp på deg for en som står for det en sier og gjør det en forteller at en gjør. Altså en mann med interigitet og selvrespekt.

Skrevet

For meg hadde det vært rart fordi vi er flere som bruker samme brukernavn. Det er som regel én av oss som skriver med brukernavnet og vi andre som skriver som AB. Så for vår bruker kan det virke noe schizofrent.

Hvorfor flere? Hvor mange er dere? Merker jeg ble nysgjerrig :gjeiper:

Anonym poster: 1d663ae39a33b05d448d92902a2cc8bc

Skrevet

Ja, det kan jeg. Det at jeg er AB vil da ikke si at jeg ikke kan stå for det jeg sier, jeg forstår ikke hvorfor dere som skriver under brukernavn stadig bruker dette som et argument. Alle er jo like anonyme her inne (bortsett fra disse i bildetrådene da såklart), så eg ser ikke at det er noen sammenheng mellom bruk av ab og det å stå for meningene sine. Dette er jo ikke virkelige livet, og det er jo like sannsynlig/usannsynlig at du kan stå for det du skriver som at jeg kan det, vi kommer jo ikke til å bli konfrontert med dette utenfor kg uansett.

Anonym poster: c11b767115a4e1a874a5b1db9e7a862e

• Liker 14
Skrevet

Hadde slettet meg tvert. Grunnen er som nevnt over. Noen som kjenner meg kan legge to og to sammen og finne ut hvem jeg er.

En annen annen grunn er at jeg bruker AB når jeg skal skrive/spørre om noe pinlig.

Anonym poster: 93a1147ce1a08194a4add8e14b3fba7f

• Liker 10
Skrevet (endret)

Det er ikke alt jeg vil skal forbindes med min bruker, og nei, det er ikke fordi jeg har trakassert andre brukere. Men rett og slett fordi jeg har gitt andre brukere som har havnet i en viss situasjon råd fordi jeg har vært gjennom det samme og jeg har skrevet så utleverende om det under AB knappen at jeg ikke ønsker å knytte dissee rådene til brukeren min.

Endret av Katniss
  • Liker 6
Skrevet

Vi er 4 stykker som bruker samme brukernavn. Årsaken? Vi synes det er litt morsomt egentlig. Men vi skriver aldri i samme tråd, altså både som brukernavn og AB, så vi lurer ikke noen her på forumet.

Skrevet

Trodde ikke det gikk an å hadde samme brukernavn jeg.

Dette har forresten blitt tatt opp i en annen tråd for en stund siden.

Anonym poster: 93a1147ce1a08194a4add8e14b3fba7f

Skrevet

Grunnen til at jeg er anonym er samme grunn for at du heter Waco og ikke ditt egentlige navn.

Av og til vil jeg lufte tanker og meninger, positive ting og opplevelser uten å bli kjent igjen. Uten å måtte fortelle alt til en venn,uten at tilfeldige folk fra min nabolag skal titte på meg og tro at de vet alt om meg.

Av og til vil jeg fortelle ting til verden og likevel være anonym. kostnadsfri tanker.

Bare at jeg er ekstra anonym.

Hvis jeg legger frem meg noen detaljer om familien på familie tråden og litt av sekslivet mitt i sextråder og litt av samlivet mitt i samliv tråder er jeg plutselig mye lettere å kjenne igjen.

Anonym poster: 2bb9201df7e605961dc06f43c21f42c0

• Liker 5
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Ja, det kan jeg. Det at jeg er AB vil da ikke si at jeg ikke kan stå for det jeg sier, jeg forstår ikke hvorfor dere som skriver under brukernavn stadig bruker dette som et argument. Alle er jo like anonyme her inne (bortsett fra disse i bildetrådene da såklart), så eg ser ikke at det er noen sammenheng mellom bruk av ab og det å stå for meningene sine. Dette er jo ikke virkelige livet, og det er jo like sannsynlig/usannsynlig at du kan stå for det du skriver som at jeg kan det, vi kommer jo ikke til å bli konfrontert med dette utenfor kg uansett.

Anonym poster: c11b767115a4e1a874a5b1db9e7a862e

Det er i noen tilfeller relevant fordi det er en del her som ikke er anonyme. De legger ut bilder, treffer andre brukere osv. Noen skaper seg også et liv her inne, en identitet og et rykte. Da er det ikke så kult om det plutselig blir avslørt at den og den profilerte brukeren som alle liker, er den samme ab'en som gjør sitt beste for å såre andre og lage kvalme.

Jeg sikter ikke til noen spesielle her, men jeg er ganske overbevist om at det er flere brukere som har et anonymt alter ego. Noen har mer å tape enn andre her inne.

Personlig har jeg ingenting imot AB-funksjonen. Jeg bryr meg omtrent like mye om kg-brukeres gjøren og laden som jeg bryr meg om at neglen på lilletåen min er skjev.

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Skrevet

Ja, det kunne jeg. Men hadde nok slettet meg tvert fordi alt lagt sammen av det jeg har skrevet nesten lyser meg med tykke bokstaver. Og jeg er ikke på et forum for at folk skal vite hvem jeg er i virkeligheten.

Anonym poster: 9c8f4ba830310cb4e6483745c619b555

eeenig

Anonym poster: 54951515013a1f27ba8a3b629a71f216

• Liker 2
Skrevet

Vi er 4 stykker som bruker samme brukernavn. Årsaken? Vi synes det er litt morsomt egentlig. Men vi skriver aldri i samme tråd, altså både som brukernavn og AB, så vi lurer ikke noen her på forumet.

En av mange gode grunner til å fjerne hele AB funksjonen...

• Liker 5
Skrevet

Hadde ikke hatt noe å frykte da ingenting kan idenfisere meg. Men jeg tror de fleste hadde ristet på hodet og trodd jeg var schizofren og spik sprøyte gal.

Anonym poster: 4032472aaccc0d72bfcecffe49cf7ff6

Skrevet

Snakker du helt sant nå?

Synes stadig jeg ser at moddene skriver at navn som er opptatt ikke er tilgjengelig for andre?

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Noen ganger tuller jeg litt under anonym bruker, men det er ikke noe jeg er flau over om skulle komme frem. Jeg må bare bruke anonym funksjonen for at det ikke skal bli alt for lett og gjennomskue spøken :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

Snakker du helt sant nå?

Synes stadig jeg ser at moddene skriver at navn som er opptatt ikke er tilgjengelig for andre?

De deler på én bruker, der en av de skriver "åpent" med brukernavn, og resten skriver som AB. SLik jeg forstår det iallefall.

• Liker 4
Skrevet

Ser det er noe som misforstår litt. Vi som deler brukernavn har alle tilgang på passordet til brukernavnet, og noen ganger bruker vi samme pc. Men som regel er det altså kun én av oss som skriver under brukernavnet og resten under AB. Mest av alt skyldes det nok latskap fra flere av oss som ikke gidder/ser vitsen med å registrere oss når vi likevel har tilgang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...