Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. oktober 2013 #1521 Skrevet 1. oktober 2013 Talestyrt minibank!!! Gleder meg!!! Aaaww Vegard sa Jens og Mads. og Åsheim?
missdior Skrevet 1. oktober 2013 #1522 Skrevet 1. oktober 2013 Talestyrt minibank!!! Gleder meg!!! Aaaww Vegard sa Jens og Mads. og Åsheim? Stein P åsheim
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. oktober 2013 #1523 Skrevet 1. oktober 2013 Stein P åsheim Jeg hørte stein, Per, åsheim, jens og mads. var det det han sa? Jeg hører litt dårlig haha.
missdior Skrevet 1. oktober 2013 #1524 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg hørte stein, Per, åsheim, jens og mads. var det det han sa? Jeg hører litt dårlig haha. Stein P Åsheim er en journalist som har skrevet for "Vi Menn" i maaange år
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. oktober 2013 #1525 Skrevet 1. oktober 2013 Stein P Åsheim er en journalist som har skrevet for "Vi Menn" i maaange år Hahahahah jeg hører dårlig OG henger litt etter. Hørte ihvertfall to navn rett, og en halv. fikk med meg Åsheim
Kiarapus Skrevet 1. oktober 2013 #1526 Skrevet 1. oktober 2013 Herrigud, her inne så er jammen Bård den værste flyfilla slik han hopper fra den ene drømmen til den andre og kysser den ene og den andre her... Tenk jeg som syns Bård er for gutte aktig da.. Han ser fortsatt ut som en guttunge i ansiktet og virker like usympatisk som yngre gutter... Vegard derimot er MANN :lur: (Og neeeeiii da, dette har ingen ting med det at bård ikke liker katter og att vegard liker de altså... ) 2
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. oktober 2013 #1527 Skrevet 1. oktober 2013 Herrigud, her inne så er jammen Bård den værste flyfilla slik han hopper fra den ene drømmen til den andre og kysser den ene og den andre her... Tenk jeg som syns Bård er for gutte aktig da.. Han ser fortsatt ut som en guttunge i ansiktet og virker like usympatisk som yngre gutter... Vegard derimot er MANN :lur: (Og neeeeiii da, dette har ingen ting med det at bård ikke liker katter og att vegard liker de altså... ) Bård er jo yngst. Vegard er mann, men han jo litt sånn eskegutt også da.
Kiarapus Skrevet 1. oktober 2013 #1528 Skrevet 1. oktober 2013 Bård er jo yngst. Vegard er mann, men han jo litt sånn eskegutt også da. Ja da. Han er yngst. Men han er eldre enn meg, og jeg liker ikke at de som faktisk er eldre enn meg er usympatiske. Altså forstå meg rett, han er jo fenial og super morsom og for all del så er han da pen. Men han blir litt for høy på seg selv altså. Jeg syns det er mye tøffere å være så voksen at han ikke trenger å være så kjepphøy men likevell kan være en sånn der eskegutt..
missdior Skrevet 1. oktober 2013 #1529 Skrevet 1. oktober 2013 Herrigud, her inne så er jammen Bård den værste flyfilla slik han hopper fra den ene drømmen til den andre og kysser den ene og den andre her... Tenk jeg som syns Bård er for gutte aktig da.. Han ser fortsatt ut som en guttunge i ansiktet og virker like usympatisk som yngre gutter... Vegard derimot er MANN :lur: (Og neeeeiii da, dette har ingen ting med det at bård ikke liker katter og att vegard liker de altså... ) Ja, jeg gjorde det NESTEN, men bare NESTEN slutt med Bård da jeg fant ut at han ikke er noen kattemann... 1
Kiarapus Skrevet 1. oktober 2013 #1530 Skrevet 1. oktober 2013 Ja, jeg gjorde det NESTEN, men bare NESTEN slutt med Bård da jeg fant ut at han ikke er noen kattemann... Han trenger nok eksponeringsterapi! Han må låses inne på en dyrebeskyttelsen avdeling i 14dager!
missdior Skrevet 1. oktober 2013 #1531 Skrevet 1. oktober 2013 Han trenger nok eksponeringsterapi! Han må låses inne på en dyrebeskyttelsen avdeling i 14dager! Ellers så kan han jo bare komme hit!! Jeg har en katt
Granneman82 Skrevet 2. oktober 2013 #1532 Skrevet 2. oktober 2013 Sååå pene guttene er i dag! Døde nesten litt da jeg så Bård Anonymous poster hash: 93ff7...cca Hihi De var uvanlig pene i går ja
Granneman82 Skrevet 2. oktober 2013 #1533 Skrevet 2. oktober 2013 Hm.........i natt var det Vegard som dukka opp i drømmene mine..........pleier jo å være Bård........hva skal dette bety tro??
annelise345 Skrevet 2. oktober 2013 #1534 Skrevet 2. oktober 2013 Trodde det var jeg som var gal, men her er vi jo mange likesinnede :D Er det noen av dere som har sett det intervjuet de gjorde med Bergens Tidene for mange år siden? Jeg digget det intervjuet, lenge siden jeg har sett det nå og finner det ingen steder
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 2. oktober 2013 #1535 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Trodde det var jeg som var gal, men her er vi jo mange likesinnede :D Er det noen av dere som har sett det intervjuet de gjorde med Bergens Tidene for mange år siden? Jeg digget det intervjuet, lenge siden jeg har sett det nå og finner det ingen steder Når du samler mange som er gal, så blir vi plutselig helt normal! Kan du forklare litt om intervjuet. tekst? eller var det video? Skriv ned det du husker om intervjuet. kanskje jeg eller noen andre kan hjelpe deg med å finne det igjen Endret 2. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx
annelise345 Skrevet 2. oktober 2013 #1536 Skrevet 2. oktober 2013 Haha, ja sant det.. Det var video, de satt rundt et bord i ett litt mørkt rom tror jeg.. Lurer på om det kom på rundt tiden Norges Herligste kom på tv, eller kanskje det var litt før. Lurer også på om det var en kjent person som intervjuet de, ikke en journalist liksom.. Men dette er jeg ikke helt sikker på, i og med at jeg sikkert var mest opptatt av å se på Vegard Ringer det noen bjeller?
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 2. oktober 2013 #1537 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Haha, ja sant det.. Det var video, de satt rundt et bord i ett litt mørkt rom tror jeg.. Lurer på om det kom på rundt tiden Norges Herligste kom på tv, eller kanskje det var litt før. Lurer også på om det var en kjent person som intervjuet de, ikke en journalist liksom.. Men dette er jeg ikke helt sikker på, i og med at jeg sikkert var mest opptatt av å se på Vegard Ringer det noen bjeller? Herren? Eneste jeg kommer på som ligner på det du beskriver.http://www.youtube.com/watch?v=q-NzlYHtjL0 Endret 2. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx
annelise345 Skrevet 2. oktober 2013 #1538 Skrevet 2. oktober 2013 Nei, var ikke det intervjuet heller, tror kanskje det jeg har sett er blitt slettet for jeg har leitet mye i de siste dagene, men finner det ingen steder..
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 2. oktober 2013 #1539 Skrevet 2. oktober 2013 Nei, var ikke det intervjuet heller, tror kanskje det jeg har sett er blitt slettet for jeg har leitet mye i de siste dagene, men finner det ingen steder.. Hmm.. husker ikke mer om intervjuet da? var det på nett en eller annen gang i tiden da?
annelise345 Skrevet 2. oktober 2013 #1540 Skrevet 2. oktober 2013 Jaa, mener det lå på Bergens Tidene en gang for lenge siden, men også mulig det var BA. Tror kanskje det var en nordlending som intervjuet kanskje, for var en del snakk om dialekter..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå