AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1421 Skrevet 28. september 2013 Mens jeg venter på at torsdagens episode legges ut, tenker jeg tilbake på forrige ukes episoder. Jeg lo så ufattelig mye!! Einar Tørnquist bare: Dyrenes kongle? ingen reagerte. jeg loooo Bård på slutten: ...de fine ungjentestumpene... LOL!! Og ikke minst Swahiliwood, jeg døøøør det er så bra! Anonymous poster hash: 93ff7...cca
Granneman82 Skrevet 28. september 2013 #1422 Skrevet 28. september 2013 Jeg drømte en "normal" drøm i natt! okey den var ikke helt normal. Okey dette blir kleint. Men.. ja. Det er det her jeg husker. Jeg og Vegard satt i badekaret. Det var veldig romantisk med tente lys og romantisk musikk. Også kysset han meg. Plutselig så ble vannet rødt. Også gikk opp fra badekaret og så meg i speilet. Jeg blødde fra ansiktet. Halve ansiktet mitt var borte! Også snudde jeg meg og så på Vegard. Han så helt gal ut! Og han var også dekket av blod, mitt blod. Også løp jeg ut av badet, med Vegard etter meg. Men så tok han meg igjen også beit han av meg resten av ansiktet. Men så kom Bård og reddet meg. Så kjørte vi til sykehuset. Også krasjet vi med en elg. Så våknet jeg. Jeg våknet klokken 6. På en f** lørdag! Men så la jeg meg igjen. Jeg drømte noe annet også.. rett før den jeg beskrev over. Men klarer ikke helt å huske hva det var. Det var noe med et toalett, museum, ei gammel dame og en rar sikkerhetsvakt. Og noe med at Bård og Vegard stjal en toalettbørste laget av gull... Også tisset jeg i kryss med enten Bård eller Vegard, husker ikke helt hvem. Og ja, jeg våknet av at jeg måtte veldig på do! Var så trøtt i går kveld at jeg orket ikke å gå på do før jeg la meg. Jeg også vil ha en normal, dirty drøm!! Hvorfor må mine alltid være helt syke! Den dagen jeg har en såkalt "våt drøm" om Bård eller Vegard, da skal jeg fortelle dere den. Også skal jeg ut å feire! Fantastisk bra!!!!
Granneman82 Skrevet 28. september 2013 #1423 Skrevet 28. september 2013 Det var reprise i går! (Veldig hjelpsomt, I know!). Det ligger på TvNorge sin nett-tv, da, men det må man vel betale for. Haha, det ER slitsomt med sånt! Tenker på dem hele tida, nesten, jo. Skulle tro jeg var fjorten eller noe. Ikke trettito. Har dere tenkt på at denne tråden ikke ligger på et lukket forum, men på internett helt åpent, så det er nesten bare et google-søk unna for at Ylvis kan lese det? Ser for meg lattermild høytlesning på en trøtt og sein kontordag. I tilfelle: Hallo, vi er ikke gale, altså! Vi bare digger dere! Signerer den Er litt slitsomt det derre "forelska i Bård" greiene Men herre min skaper så fin han er SKal forresten i studio 5.november.......lurer på om jeg overlever?? Og hvis de skulle finne på å forville seg inn på denne tråden.......da kan det hende jeg går og graver meg ned Hihi
missdior Skrevet 28. september 2013 #1424 Skrevet 28. september 2013 U and me both Bård er helt fantastisk kjekk........... og jeg er også egentlig "for gammel" til slikt men men............ og når det er sagt, så er jeg nok litt småforelska i Vegard også Jeg er jo bare 20 da, men fortsatt litt for gammel til å få en kjendisforelskelse Sukk.... det er så teit, for jeg lengter etter en mann jeg aldri har møtt...
missdior Skrevet 28. september 2013 #1425 Skrevet 28. september 2013 Signerer den Er litt slitsomt det derre "forelska i Bård" greiene Men herre min skaper så fin han er SKal forresten i studio 5.november.......lurer på om jeg overlever?? Og hvis de skulle finne på å forville seg inn på denne tråden.......da kan det hende jeg går og graver meg ned Hihi Ja, tenk om de finner denne tråden :o Da håper jeg Bård sender meg en PM og spør hvem jeg er... så inviterer han på middag. Hahahah, slutt med dagdrømmingen, missdior!!!
Granneman82 Skrevet 28. september 2013 #1426 Skrevet 28. september 2013 Jeg er jo bare 20 da, men fortsatt litt for gammel til å få en kjendisforelskelse Sukk.... det er så teit, for jeg lengter etter en mann jeg aldri har møtt... Jeg er jo da *host* 31 *host* men skitt au, vi er forelska, enkelt og greit
Granneman82 Skrevet 28. september 2013 #1427 Skrevet 28. september 2013 Ja, tenk om de finner denne tråden :o Da håper jeg Bård sender meg en PM og spør hvem jeg er... så inviterer han på middag. Hahahah, slutt med dagdrømmingen, missdior!!! Haha Middag med Bård ja........det hadde vært noe det
Rainbow Skrevet 28. september 2013 #1428 Skrevet 28. september 2013 Jeg er jo bare 20 da, men fortsatt litt for gammel til å få en kjendisforelskelse Sukk.... det er så teit, for jeg lengter etter en mann jeg aldri har møtt... DA er du jo ikke for gammel. Jeg dro til England for å møte boyband da jeg var 20-21! Hadde riktignok ikke forelska-følelser for dem, men likevel! Jeg vil og på middag!! Vi som er rundt deres alder føler oss lissom litt...snodige! Men sånn får det bare være når man går rundt og er så kjekk! Og AB, jaaa, de tingene var veldig morsomme! Jeg ler aldri så mye av noe på tv som jeg ler av Ylvis.
Granneman82 Skrevet 28. september 2013 #1429 Skrevet 28. september 2013 DA er du jo ikke for gammel. Jeg dro til England for å møte boyband da jeg var 20-21! Hadde riktignok ikke forelska-følelser for dem, men likevel! Jeg vil og på middag!! Vi som er rundt deres alder føler oss lissom litt...snodige! Men sånn får det bare være når man går rundt og er så kjekk! Og AB, jaaa, de tingene var veldig morsomme! Jeg ler aldri så mye av noe på tv som jeg ler av Ylvis. Skulle vært en lov mot å gå rundt å være så kjekke......og fine......og morsomme......og deilige...og..og..........*sukk* Hvem er det de tror de er liksom?? 1
missdior Skrevet 28. september 2013 #1430 Skrevet 28. september 2013 (endret) Haha, så morsomt! Jeg kjenner meg igjen, altså! Jeg har også mange rare scenarier i hodet. Bare at jeg aldri ender DER med noen av dem, da, de er jo tross alt menn, selv om de tydeligvis er heterounntaket mitt. Men jeg har to tankegreier likevel, den ene der det kanskje muligens blir litt kyssing, og den mest vanlige, der de plager meg fordi de finner ut at jeg er fan i en seriøs sammenheng. Siden jeg er tidligere journalist ser jeg for meg at jeg får jobb et sted der de skal komme på intervju, feks i en avis eller radiostasjon, og at noen tipser dem om at jeg er skikkelig fan. Og da kommer de og klenger på meg og prater helt normalt og ertende, sånn "hei, hvordan har du det?" *lene seg over og kysse på kinnet* og "obs, var ikke meningen å lande på fanget ditt". Litt sånn som Kiarapus opplevde i virkeligheten, bare under litt andre forhold! ! Haha, men BÅrd er jo dødelig kjekk! Og burde klare å få alle til sengs, inkludert dere som egentlig svinger den andre veien Så søt du er, og dine scenarioer minner meg veldig om mine egne! Jeg jobber jo i en interiørbutikk, så slik ser gjerne mine ut; Jeg står bak kassa og diller med noe, så kommer Bård inn og titter i butikken, også kommer han til kassa med stearinlys. Forklarer at han må ha de til middagen vår, for da må man jo ha levende lys. Aå kysser han meg, og vi drar og jeg stenger butikken drittidlig (må jo være litt badgirl!?? sånn bortsett fra at jeg blir med en ukjent mann hjem). Så kommer vi hjem og han lager god middag, serverer meg vin og er dødsmorsom. Middagen fortæres i klassisk nyforelska stil, mater hverandre og nipper litt nervøst til vinen. Etterpå serverer Bård sjokoladesuffle og rosèvin, mens vi sitter sammen i sofaen. Vi spiser litt sjokkis før Bård stryker hånden over kinnet mitt og sier pene ting til meg Kvelden avsluttes såklart på soverommet, men vi har ikke sex. Vi bare cuddler og sovner i armene til hverandre. Sex er vi ikke kommet til enda, enn så mange ganger jeg fantaserer om han daglig Edit: leste nettopp gjennom og innser at jeg er SJUK i hodet... Endret 28. september 2013 av missdior 1
Granneman82 Skrevet 28. september 2013 #1431 Skrevet 28. september 2013 Haha, men BÅrd er jo dødelig kjekk! Og burde klare å få alle til sengs, inkludert dere som egentlig svinger den andre veien Så søt du er, og dine scenarioer minner meg veldig om mine egne! Jeg jobber jo i en interiørbutikk, så slik ser gjerne mine ut; Jeg står bak kassa og diller med noe, så kommer Bård inn og titter i butikken, også kommer han til kassa med stearinlys. Forklarer at han må ha de til middagen vår, for da må man jo ha levende lys. Aå kysser han meg, og vi drar og jeg stenger butikken drittidlig (må jo være litt badgirl!?? sånn bortsett fra at jeg blir med en ukjent mann hjem). Så kommer vi hjem og han lager god middag, serverer meg vin og er dødsmorsom. Middagen fortæres i klassisk nyforelska stil, mater hverandre og nipper litt nervøst til vinen. Etterpå serverer Bård sjokoladesuffle og rosèvin, mens vi sitter sammen i sofaen. Vi spiser litt sjokkis før Bård stryker hånden over kinnet mitt og sier pene ting til meg Kvelden avsluttes såklart på soverommet, men vi har ikke sex. Vi bare cuddler og sovner i armene til hverandre. Sex er vi ikke kommet til enda, enn så mange ganger jeg fantaserer om han daglig Edit: leste nettopp gjennom og innser at jeg er SJUK i hodet... Awwwwww
missdior Skrevet 28. september 2013 #1432 Skrevet 28. september 2013 Haha Middag med Bård ja........det hadde vært noe det Ja, forelska er ordet!!!
missdior Skrevet 28. september 2013 #1433 Skrevet 28. september 2013 DA er du jo ikke for gammel. Jeg dro til England for å møte boyband da jeg var 20-21! Hadde riktignok ikke forelska-følelser for dem, men likevel! Jeg vil og på middag!! Vi som er rundt deres alder føler oss lissom litt...snodige! Men sånn får det bare være når man går rundt og er så kjekk! Og AB, jaaa, de tingene var veldig morsomme! Jeg ler aldri så mye av noe på tv som jeg ler av Ylvis. Kanskje det er det jeg skal gjøre..... Oppsøke han hjemme!! Ser for meg overskriftene Nei, huff
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 28. september 2013 #1434 Skrevet 28. september 2013 (endret) Okey nå ble det mye å multisitatere her, så tar det uten sitat. Men er så enig i det dere sier om forelskelse, men samtidig så er jeg ikke forelsket i de. Mer forelsket i tanken på de. Men for meg så endrer det seg hele tiden hvilken kjendis jeg dagdrømmer om Ja, jeg har hvert utro mot Bård og Vegard! Jeg burde skamme meg. Men slik er det bare. Men, det må sies at Ylvis er de som alltid kommer tilbake. Nå begynner jeg seriøst lure på om det er noe galt med meg! Jeg dagdrømmer ikke om sånne romantiske settinger. Slik som dere beskriver. Drømmene om natten helt syke, det er en annen ting Men på dagtid så er det mer at jeg sitter i salen og ser på showet deres. Jeg drømmer meg liksom bort i forestillingene. Og om jeg hører på radio podcast så dagdrømmer jeg at jeg sitter i rommet å bare hører og ser på. Det er mer der mine "drømmer" er... Men svaret kan kanskje ligge i det at jeg sliter med dårlig selvtillit. Så jeg føler at jeg fortjener ingen, ikke i drømmene mine en gang. Drømmer ofte jeg får en jeg liker, så blir jeg straffet fysisk. Endret 28. september 2013 av SnusmumrikkenXx
Granneman82 Skrevet 28. september 2013 #1435 Skrevet 28. september 2013 Okey nå ble det mye å multisitatere her, så tar det uten sitat. Men er så enig i det dere sier om forelskelse, men samtidig så er jeg ikke forelsket i de. Mer forelsket i tanken på de. Men for meg så endrer det seg hele tiden hvilken kjendis jeg dagdrømmer om Ja, jeg har hvert utro mot Bård og Vegard! Jeg burde skamme meg. Men slik er det bare. Men, det må sies at Ylvis er de som alltid kommer tilbake. Nå begynner jeg seriøst lure på om det er noe galt med meg! Jeg dagdrømmer ikke om sånne romantiske settinger. Slik som dere beskriver. Drømmene om natten helt syke, det er en annen ting Men på dagtid så er det mer at jeg sitter i salen og ser på showet deres. Jeg drømmer meg liksom bort i forestillingene. Og om jeg hører på radio podcast så dagdrømmer jeg at jeg sitter i rommet å bare hører og ser på. Det er mer der mine "drømmer" er... Men svaret kan kanskje ligge i det at jeg sliter med dårlig selvtillit. Så jeg føler at jeg fortjener ingen, ikke i drømmene mine en gang. Drømmer ofte jeg får en jeg liker, så blir jeg straffet fysisk. Såklart du fortjener Bård og Vegard Stor klem til deg 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 28. september 2013 #1436 Skrevet 28. september 2013 Herregud, hva skal vi gjøre dersom Bård eller Vegard snubler over denne tråden! Det er jo 72 sider med ren galskap jo. Vi får si at det er Calle som står bak det hele, og som tvang oss til å skrive alt!
Granneman82 Skrevet 28. september 2013 #1437 Skrevet 28. september 2013 Herregud, hva skal vi gjøre dersom Bård eller Vegard snubler over denne tråden! Det er jo 72 sider med ren galskap jo. Vi får si at det er Calle som står bak det hele, og som tvang oss til å skrive alt! Hahahahahaha jaaaaaaa vi skylder på Calle
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1438 Skrevet 28. september 2013 Nå er jeg søren meg forelsket i Vegard også. Spesielt "You raise me up" med Erna solberg 0:52 uti filmen. http://www.youtube.com/watch?v=xS4qCVr6NMs Så søt!!! Anonymous poster hash: 93ff7...cca 2
Gjest Wanderlust Skrevet 28. september 2013 #1439 Skrevet 28. september 2013 Lurer på hvordan konene deres ville ha reagert om de leste denne tråden
missdior Skrevet 28. september 2013 #1440 Skrevet 28. september 2013 Lurer på hvordan konene deres ville ha reagert om de leste denne tråden Jeg syns det er helt greit at dere snakker om Bård... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå