Tabris Skrevet 24. september 2013 #1361 Skrevet 24. september 2013 Er jeg den eneste i denne tråden som er eldre enn ham? Riktignok bare med et år, men likevel. Bra de sa i bladet MANN at del var fint med fans på deres alder! Sikkert hyggelig at ikke alle er fjorten, hehe! Jeg er eldre enn Ylvis-gutta, så jeg føler meg bittelitt malplassert i denne tråden noen ganger.
Ixnay Skrevet 24. september 2013 #1362 Skrevet 24. september 2013 Apropos alder på fansen. Bestemor (på 87) ELSKER Ylvis. Her en kveld ringte hun meg, helt oppkavet. "Hjelpe meg! Det er noe galt med fjernsynet mitt. Typisk! Snart begynner Ylvis, og nå må noen hjelpe meg å fikse fjernsynet først. Kan du komme?" Jeg måtte jo bare le. Når en gammel bestemor ringer ganske sent på kveld og starter samtalen med "Hjelpe meg" i en oppkavet tone, så blir man jo fort litt bekymra for skader, fall eller sykdom. Det ordna seg,da. Hun hadde bare skrudd av dekoderen. Det at jeg dro dit og "fikset fjernsynet" hennes ble belønnet med en 4-pack kvikk lunsj og evig takknemlighet. Anonymous poster hash: 81c5e...eb1 Aaww - Søte bestemoren!
Ixnay Skrevet 24. september 2013 #1363 Skrevet 24. september 2013 Jeg er eldre enn Ylvis-gutta, så jeg føler meg bittelitt malplassert i denne tråden noen ganger. Jeg er på alder med Bård - skjønner ikke hva det er med de gutta som vekker fjortisen i meg altså! - Morsom episode i dag! Jeg lo (veldig) høyt mange ganger. Fine bilder de tok, og så vittige de var når de danset med de tingene i hendene, og når de fremførte hakkebakkeskogen! Ble litt skuffet når jeg så at Magnus dukker opp neste gang. Hadde hørt at han skulle være med, men slo meg til ro med at det ikke var sant siden han ikke hadde vært med til nå. Uansett så har han vokst litt på meg denne sesongen, og jeg smiler innimellom av det han gjør (stor forskjell fra i fjor bare det...).
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1364 Skrevet 24. september 2013 Jeg må bare spørre Startet denne besettelsen etter "what does the fox say?" Anonymous poster hash: d9a5c...224
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 24. september 2013 #1365 Skrevet 24. september 2013 Er det bare jeg som synes at de to siste episodene har vært sinnssykt bra?! Jeg føler at nå, nå er Ylvis tilbake igjen. De første episodene var morsomme. Men det var alt for mye gjester. Nå er de mer seg selv og har det gøy! Jeg har ikke ord, lo til jeg gråt. gleder meg til å se reprisen. Og for å ikke snakke om Torsdagens episode! Føler for å gå i dvale frem til Torsdag, det føles så lenge til. 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 24. september 2013 #1366 Skrevet 24. september 2013 (endret) Jeg må bare spørre Startet denne besettelsen etter "what does the fox say?" Anonymous poster hash: d9a5c...224 Mener du om vi var fan før eller etter "the fox"? Hvis ja. Se på datoen på denne tråden. Den ble oppdrettet i 2012. For meg så startet det for leenge siden. Jeg har fulgt de siden 2007. Men ble vell "fan" rundt 2008/2009. Endret 24. september 2013 av SnusmumrikkenXx 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1367 Skrevet 24. september 2013 Å musikkvideoen er spilt inn i Re http://www.reavisa.no/nyheter/nyheter_vis.php?nyhetsID=3545#.UkIeRIYvVQU Anonymous poster hash: ac342...15b
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 #1368 Skrevet 25. september 2013 Jeg må bare spørre Startet denne besettelsen etter "what does the fox say?" Anonymous poster hash: d9a5c...224 Nope, overhode ikke. For meg startet det i 2001 Er det bare jeg som synes at de to siste episodene har vært sinnssykt bra?! Jeg føler at nå, nå er Ylvis tilbake igjen. De første episodene var morsomme. Men det var alt for mye gjester. Nå er de mer seg selv og har det gøy! Jeg har ikke ord, lo til jeg gråt. gleder meg til å se reprisen. Og for å ikke snakke om Torsdagens episode! Føler for å gå i dvale frem til Torsdag, det føles så lenge til. Jeg også syns de to siste episodene har vært super bra!! :D Å musikkvideoen er spilt inn i Re http://www.reavisa.no/nyheter/nyheter_vis.php?nyhetsID=3545#.UkIeRIYvVQU Anonymous poster hash: ac342...15b Åy! :D Jeg har jo vært på rideleir på grorud gård!
Dragonfly84 Skrevet 25. september 2013 #1369 Skrevet 25. september 2013 Vegard var så søt i gårsdagens episode da han rota rundt med det keyboardet "ikke bry dere om meg" mens han stod rett bak Ingrid Olava, og Bård prøvde å fortsette intervjuet mens han "lista" seg rundt og trykka seg forbi Ingrid på dummest mulig sted
Gjest kattinka Skrevet 25. september 2013 #1370 Skrevet 25. september 2013 Vegard var så søt i gårsdagens episode da han rota rundt med det keyboardet "ikke bry dere om meg" mens han stod rett bak Ingrid Olava, og Bård prøvde å fortsette intervjuet mens han "lista" seg rundt og trykka seg forbi Ingrid på dummest mulig sted Er det bare meg eller er Bård litt sånn at han alltid skal "mobbe" Vegard? Jeg ser humoren i det, men virker som han trykker ned selvtilliten til Vegard. Det er alltid Bård som har ordet og han avbryter alltid Vegard eller gjør narr av det han sider..Virker som om Han er "sjefen" i søskenforholdet liksom 1
Tabris Skrevet 25. september 2013 #1371 Skrevet 25. september 2013 Er det bare meg eller er Bård litt sånn at han alltid skal "mobbe" Vegard? Jeg ser humoren i det, men virker som han trykker ned selvtilliten til Vegard. Det er alltid Bård som har ordet og han avbryter alltid Vegard eller gjør narr av det han sider..Virker som om Han er "sjefen" i søskenforholdet liksom Det inntrykket har jeg også. Noe som er litt rart siden Bård jo er yngst. Pleier å være eldstemann som oppfører seg slik.
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 25. september 2013 #1372 Skrevet 25. september 2013 (endret) Nå ble jeg litt sint.. Eller mer forbanna! Tv2 skal sende Farmen samme dag som I kveld med Ylvis. De gjør det bare for å være jævlige og for å stjele seere. De vet jo at Ylvis går Tirsdag og Torsdag. De har 5 dager å velge imellom, så velger de Tirsdag som allerede er opptatt. Grrrrrrrr nå er jeg sinna! Og oppå det så skal de på død og liv sende det på samme tidspunkt! Skjønner ikke hva som er problemet med TV2. De sender bare møkk 24/7. Jeg så farmen en gang tiden, første sesongen. That's it. Etter det så ble hele konseptet oppbrukt. Samme med idol og x-factor. Tv2 sliter med å fornye seg selv, sender det samme om å om igjen. De har jo sendt Hotel Cæsar i snart 40år. (føles sånn ihvertfall). Også gjør de noe så rottent å legger opp Farmen, som slo Ylvis i fjor, på samme dag, med vilje. Og ikke skjønner jeg meg på folk som gidder å se på Farmen eller, men det er nå deres problem. Nei nå ble jeg skikkelig forbanna. Og ja, jeg irriterer meg over sånne ting! Jeg blir fort sint over ingenting. som f.eks når dynetrekket nekter å sitte på plass på dynen. Når det er en sånn bitteliten kant som detter ut hele tiden. gud hvor sint jeg blir. Blir så sint at jeg griner, hvis jeg har en veldig dårlig dag fra før haha. Men ellers så er jeg hæppy hele tiden. Les om det her, ikke det med dynen, men Ylvis og dumme TV2:http://www.kampanje.com/medier/article6882409.ece Endret 25. september 2013 av SnusmumrikkenXx
Tabris Skrevet 25. september 2013 #1373 Skrevet 25. september 2013 Ehm, jeg beklager fjortisfaktoren her nå, men... ... er det andre her som også synes de begge er latterlig pene...?
Gjest kattinka Skrevet 25. september 2013 #1374 Skrevet 25. september 2013 Ehm, jeg beklager fjortisfaktoren her nå, men... ... er det andre her som også synes de begge er latterlig pene...? Ja! LATTERLIG pene! Og unormalt perfekte på alle..ehm..måter.
Gjest kattinka Skrevet 25. september 2013 #1375 Skrevet 25. september 2013 Nå ble jeg litt sint.. Eller mer forbanna! Tv2 skal sende Farmen samme dag som I kveld med Ylvis. De gjør det bare for å være jævlige og for å stjele seere. De vet jo at Ylvis går Tirsdag og Torsdag. De har 5 dager å velge imellom, så velger de Tirsdag som allerede er opptatt. Grrrrrrrr nå er jeg sinna! Og oppå det så skal de på død og liv sende det på samme tidspunkt! Skjønner ikke hva som er problemet med TV2. De sender bare møkk 24/7. Jeg så farmen en gang tiden, første sesongen. That's it. Etter det så ble hele konseptet oppbrukt. Samme med idol og x-factor. Tv2 sliter med å fornye seg selv, sender det samme om å om igjen. De har jo sendt Hotel Cæsar i snart 40år. (føles sånn ihvertfall). Også gjør de noe så rottent å legger opp Farmen, som slo Ylvis i fjor, på samme dag, med vilje. Og ikke skjønner jeg meg på folk som gidder å se på Farmen eller, men det er nå deres problem. Nei nå ble jeg skikkelig forbanna. Og ja, jeg irriterer meg over sånne ting! Jeg blir fort sint over ingenting. som f.eks når dynetrekket nekter å sitte på plass på dynen. Når det er en sånn bitteliten kant som detter ut hele tiden. gud hvor sint jeg blir. Blir så sint at jeg griner, hvis jeg har en veldig dårlig dag fra før haha. Men ellers så er jeg hæppy hele tiden. Les om det her, ikke det med dynen, men Ylvis og dumme TV2:http://www.kampanje.com/medier/article6882409.ece Har du ikke opptaker? Jeg synes farmen er et kjempe bra program!
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 25. september 2013 #1376 Skrevet 25. september 2013 Har du ikke opptaker? Jeg synes farmen er et kjempe bra program! Det er ikke det som er poenget, Men det at de sender Farmen på samme dag, med vilje. og ja. Jeg har opptaker men sløser ikke bort plass på Farmen. Opptakeren min er full av Ylvis.
Dragonfly84 Skrevet 25. september 2013 #1377 Skrevet 25. september 2013 Ehm, jeg beklager fjortisfaktoren her nå, men... ... er det andre her som også synes de begge er latterlig pene...? Jeg er homo og syns begge er latterlig kjekke Angående det med kjemien mellom de to, sånn var de på o-fag også, fryda seg om den andre ble flau eller fikk vondt. Tror det bare er en greie de har, at de mobber hverandre litt. De er jo sånn med sidekickene sine også - jeg tror ikke at calle og David egentlig er skikkelig sure på dem fordi de har eget talk show. Jeg tror Vegard trives med å ikke ha hovedansvaret for å styre showet og intervjuer og sånt hele tida - se hvor stressa han blir bare av å skulle komme på fire ting på F på sparket
Granneman82 Skrevet 25. september 2013 #1378 Skrevet 25. september 2013 Ehm, jeg beklager fjortisfaktoren her nå, men... ... er det andre her som også synes de begge er latterlig pene...? Du er absolutt ikke alene om det De er rett og slett DIGGE!!!
Granneman82 Skrevet 25. september 2013 #1379 Skrevet 25. september 2013 (endret) ............ Endret 26. september 2013 av Hegemor82
Lutetium 71 Skrevet 25. september 2013 #1380 Skrevet 25. september 2013 Det inntrykket har jeg også. Noe som er litt rart siden Bård jo er yngst. Pleier å være eldstemann som oppfører seg slik. Ikke alltid. Selv er jeg lillebror, og har vel en lei tendens til å erte min storebror. Vi er veldig forskjellige som typer, så det er vel derfor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå