Kiarapus Skrevet 3. oktober 2013 #1582 Skrevet 3. oktober 2013 Morsomt Vegard var faktisk i militæret sammen med broren min Vaaar han?? Har han noe artige historier om gale ting vegard gjorde i millitære??? Gå å krigsforhør broren din nå med en gang!! HÆÆÆÆ?!!!! Hvor har du fått de i fra?!!!! HVA har jeg gått glipp av nå. jeg googler jo alt! SVAR MEG! HVOR!! Hvordan, hvorfor, whæææættt? *Panikk* Vegard sendte meg det seeeeeelv! ( in my dreams ) Noen ganger må man se uuuutenfor google også, vettu HURRAAAA, SANG!!!! :D
Granneman82 Skrevet 3. oktober 2013 #1583 Skrevet 3. oktober 2013 Vaaar han?? Har han noe artige historier om gale ting vegard gjorde i millitære??? Gå å krigsforhør broren din nå med en gang!! Vegard sendte meg det seeeeeelv! ( in my dreams ) Noen ganger må man se uuuutenfor google også, vettu HURRAAAA, SANG!!!! :D Hehe skal prøve å huske å spørre neste gang jeg ser han Husker broren min viste meg en film fra militæret der Vegard sitter og spiller gitar og synger Husker ikke helt hva han sang, men det var no morsomt no
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 3. oktober 2013 #1584 Skrevet 3. oktober 2013 Noen ganger må man se uuuutenfor google også, vettu Nå ble hele dagen mitt ødelagt, tusen takk skla du ha for den du. "Utenfor google" det er ingenting som heter det, det finnes ingenting "utenfor google"! Der er det ingenting, nada, nothing, helt svart! Nei nå må jeg puste, inn, ut, inn, ut. "utenfor google" latteligste jeg noen gang har hørt. Du har vell brutt deg inn i huset til Vegard, koblet deg på pc'en hanes og stjålet bilde du! Din tyv! skam deg! 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 3. oktober 2013 #1585 Skrevet 3. oktober 2013 Hehe skal prøve å huske å spørre neste gang jeg ser han Husker broren min viste meg en film fra militæret der Vegard sitter og spiller gitar og synger Husker ikke helt hva han sang, men det var no morsomt no Vil seee, vil seee. Hvis ikke så griner jeg.
Granneman82 Skrevet 3. oktober 2013 #1586 Skrevet 3. oktober 2013 Vil seee, vil seee. Hvis ikke så griner jeg. Det er på VHS, men har litt lyst til å få tak i den og få det over på dvd Fremvisning på medbrakt storskjerm foran riksscenen
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 3. oktober 2013 #1587 Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Det er på VHS, men har litt lyst til å få tak i den og få det over på dvd Fremvisning på medbrakt storskjerm foran riksscenen Det går ant å få det fra VHS til dvd også fra dvd til pc også fra pc til youtube. også fra youtube til meeeegggggg. Endret 3. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx 1
Granneman82 Skrevet 3. oktober 2013 #1588 Skrevet 3. oktober 2013 Det går ant å få det fra VHS til dvd også fra dvd til pc også fra pc til youtube. også fra youtube til meeeegggggg. Skal se hva jeg får til i løpet av de neste ukene 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 3. oktober 2013 #1589 Skrevet 3. oktober 2013 Skal se hva jeg får til i løpet av de neste ukene du er en knuppelupp om du får det til. Og Bård var så søt med den smell bong-bong-hatten! aawww
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 3. oktober 2013 #1590 Skrevet 3. oktober 2013 Nå må vi vente i 5 dager på neste episode. For en nedtur.
Kiarapus Skrevet 3. oktober 2013 #1591 Skrevet 3. oktober 2013 Nå ble hele dagen mitt ødelagt, tusen takk skla du ha for den du. "Utenfor google" det er ingenting som heter det, det finnes ingenting "utenfor google"! Der er det ingenting, nada, nothing, helt svart! Nei nå må jeg puste, inn, ut, inn, ut. "utenfor google" latteligste jeg noen gang har hørt. Du har vell brutt deg inn i huset til Vegard, koblet deg på pc'en hanes og stjålet bilde du! Din tyv! skam deg! Fyy flate! Nå skal du få angre!! Nå lo jeg så kraftig at jeg måtte løpe på do! Og det MIDT under sendingen av IKMY!!! Værste jeg har vært borti! Nå forteller jeg deg IALLEFALL ikke hvor jeg fant det! Pesskråk! :fise: Og bryter meg inn hos vegard gjør jeg HVER DAG, og jeg angrer meg IKKE! Det er på VHS, men har litt lyst til å få tak i den og få det over på dvd Fremvisning på medbrakt storskjerm foran riksscenen Skal se hva jeg får til i løpet av de neste ukene Jaaaa!! Jeg vil også se DET!! Omg, du blir jo vår helt hvis du får ordnet med det!!
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 3. oktober 2013 #1592 Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Fyy flate! Nå skal du få angre!! Nå lo jeg så kraftig at jeg måtte løpe på do! Og det MIDT under sendingen av IKMY!!! Værste jeg har vært borti! Nå forteller jeg deg IALLEFALL ikke hvor jeg fant det! Pesskråk! :fise: Og bryter meg inn hos vegard gjør jeg HVER DAG, og jeg angrer meg IKKE! Jaaaa!! Jeg vil også se DET!! Omg, du blir jo vår helt hvis du får ordnet med det!! Det kommer i reprise i morgen. Beklager, jeg fortjener og bli straffet med gummistrikk. Dummeste jeg har gjort, jeg angrer. kan du tilgi meg? du kan få en bolle i posten! Nå ble jeg lei meg, du skulle ha tatt en Eia, og tisset på deg i stedet. Var det virkelig verdt å være tørr i trusen også miste litt av Ylvis? Du må ikke gjøre det igjen, som min mor sier "bedre å være våt i trusa og få med deg alt av Ylvis, enn tørr i trusa og miste litt av Ylvis!" Endret 3. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx
Ixnay Skrevet 3. oktober 2013 #1593 Skrevet 3. oktober 2013 Whaaaatttt? ingen sang? Om de kommer med det dumme toget etterpå, å ikke sang. da blir jeg lei meg. Hehe klarer ikke helt å se for meg Little Stevens komme tøffende inn på toget Bra de sang inn de andre!!! GØY episode i dag! Elbilen var morsom, også var det gøy når Bård måtte røpe hemmeligheten sin. Gleder meg til minibanken (jeg ser på opptak, så henger litt etter i fall dere andre har sett den og lurer på om jeg har sovnet). 1
Kiarapus Skrevet 3. oktober 2013 #1594 Skrevet 3. oktober 2013 Det kommer i reprise i morgen. Beklager, jeg fortjener og bli straffet med gummistrikk. Dummeste jeg har gjort, jeg angrer. kan du tilgi meg? du kan få en bolle i posten! Nå ble jeg lei meg, du skulle ha tatt en Eia, og tisset på deg i stedet. Var det virkelig verdt å være tørr i trusen også miste litt av Ylvis? Du må ikke gjøre det igjen, som min mor sier "bedre å være våt i trusa og få med deg alt av Ylvis, enn tørr i trusa og miste litt av Ylvis!" Nei!!! Jeg kan ALDRI aaaaaaldri tilgi deg!! Jeg kommer til å være vondbråten og bitter for alltiiiiiiid! Og NEI, jeg er på slanker'n, så jeg vil ikke ha bolle heller! Men jeg tar gjerne litt bolledeig!! Og går i reprise i morgen du liksom.. Pøh! Jeg har selvfølgelig IKMY på serieopptak på dekoderen, så her i huset går det i reprise akkurat når jeg vil Og moren din er jo fantastisk klok!! Beste og mest riktige sitatet jeg noen gang har hørt!!
Kiarapus Skrevet 3. oktober 2013 #1595 Skrevet 3. oktober 2013 Har dere sett dette da? http://www.vg.no/bildespesial/spesial.php?id=10779 1
Lana Del Rey Skrevet 3. oktober 2013 #1597 Skrevet 3. oktober 2013 Apropos langhårede.... Bård er så fin med langt hår!! Vegard kler å ha det litt kortere da. 1
#Sunrise Skrevet 3. oktober 2013 #1598 Skrevet 3. oktober 2013 Et lite tips til dere, etter at jeg var der på tirsdag:D dra tidlig så dere står tidlig i kø, da får dere plass på førsterad, spør etter klem, så får dere klem, jeg fikk klem av Calle:D så sier dere at dere har bursdag, så synger dem for dere;)
Granneman82 Skrevet 4. oktober 2013 #1599 Skrevet 4. oktober 2013 Et lite tips til dere, etter at jeg var der på tirsdag:D dra tidlig så dere står tidlig i kø, da får dere plass på førsterad, spør etter klem, så får dere klem, jeg fikk klem av Calle:D så sier dere at dere har bursdag, så synger dem for dere;) Det er notert Skal inn 5.november og gleder meg mildt sagt VELDIG
Solras Skrevet 4. oktober 2013 #1600 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg var der også på tirsdag. Da Vegard begynte å kaste kortene mot publikum, fikk søsteren min tak i ett av dem😄 så nå har vi et suvenir😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå