Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. oktober 2013 #1481 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Ey Vegard og Bård er begge mine! Så back off ladies! Jeg er yngst, vell en av de yngste her. Så jeg får det som jeg vil. Dere kan få Bjarte, på deling. Også en annen ting. Jeg BA la ut et gammelt intervju av Ylvis i går. Synes det er en av de beste jeg har lest. http://www.ba.no/puls/article6890481.ece Endret 1. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1482 Skrevet 1. oktober 2013 Hi hi, jeg fikk jobb som danser i videon work it, og min rolle var å danse sexy på gulvet sammen med mange andre. Bård var bak meg hele tiden, og skulle holde rundt meg og danse sexy med meg. Vi holdt på hele dagen, og ble kjent, og fikk en helt utrolig kjemi. Flørtet hele dagen, og han holdt nok litt hardere rundt meg enn det som var meningen. Er bare litt av klippet som blir vist. Anonymous poster hash: 30891...82c
missdior Skrevet 1. oktober 2013 #1483 Skrevet 1. oktober 2013 Bård liker ikke katter?!?!?!?!?!? HER må det gjøres en jobb...
Kiarapus Skrevet 1. oktober 2013 #1484 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Hi hi, jeg fikk jobb som danser i videon work it, og min rolle var å danse sexy på gulvet sammen med mange andre. Bård var bak meg hele tiden, og skulle holde rundt meg og danse sexy med meg. Vi holdt på hele dagen, og ble kjent, og fikk en helt utrolig kjemi. Flørtet hele dagen, og han holdt nok litt hardere rundt meg enn det som var meningen. Er bare litt av klippet som blir vist. Anonymous poster hash: 30891...82c Ooooookey... Hvis du ikke får ett par bård-tilhengere på nakken nå, så vet ikke jeg.. Hvor i videoen vises det da? Ey Vegard og Bård er begge mine! Så back off ladies! Jeg er yngst, vell en av de yngste her. Så jeg får det som jeg vil. Dere kan få Bjarte, på deling. Også en annen ting. Jeg BA la ut et gammelt intervju av Ylvis i går. Synes det er en av de beste jeg har lest. http://www.ba.no/puls/article6890481.ece Ey! Du litj-tæva! Ro ne æggan! (for at vi ikke skal få problemer for at det er skrevet på trønders så oversetter vi med en gang; "Hei lille du. Ro deg ned.") Du kan få Bård som ikke liker katter på billig-salg av meg! Men Vegard må du nok sloss med nebb og klør for! Og den kampen taper du! Og etterpå så gir jeg deg bare ett par drops med maursyre.. Herrigud så utrolig bra intervju!! Det er ikke ofte jeg sitter å ler høyt slik jeg gjorde nå av ett vanlig skrevet intervju! :D Og ja, jeg skal med en eneste gang gå rett ned på den blå steinen å bare speide utover... Endret 1. oktober 2013 av Kiarapus
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. oktober 2013 #1485 Skrevet 1. oktober 2013 Ooooookey... Hvis du ikke får ett par bård-tilhengere på nakken nå, så vet ikke jeg.. Hvor i videoen vises det da? Ey! Du litj-tæva! Ro ne æggan! (for at vi ikke skal få problemer for at det er skrevet på trønders så oversetter vi med en gang; "Hei lille du. Ro deg ned.") Du kan få Bård som ikke liker katter på billig-salg av meg! Men Vegard må du nok sloss med nebb og klør for! Og den kampen taper du! Og etterpå så gir jeg deg bare ett par drops med maursyre.. Herrigud så utrolig bra intervju!! Det er ikke ofte jeg sitter å ler høyt slik jeg gjorde nå av ett vanlig skrevet intervju! :D Og ja, jeg skal med en eneste gang gå rett ned på den blå steinen å bare speide utover... Ro dæ ne shøl! (oversettelse: Ro deg ned selv) Bård OG Vegard er mine! *Angriper med nebb* Grrrr De er mine. Det intervjuet er genialt, det er så typisk dem Ville likt å sett det på video. 1
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. oktober 2013 #1486 Skrevet 1. oktober 2013 Det står om Ylvis i se&hør. ikke stort, men det handler mest om Bjarte. Men det er et stort bilde av Ylvis med Bjarte. og noen småbilder. To siders. Just so u knøw liksom. Det er i salg nå. Fant det ut tilfeldig i helga. Kjøper aldri se&hør her i huset, men mamma gjorde det denne gangen. Har tenkt å begynne å spare på alt av Ylvis. som blader og slikt. Nå har jeg to stk. Jeg trur samlemanien begynner å ta over live mitt... Men who cares, nåt me!
Rainbow Skrevet 1. oktober 2013 #1487 Skrevet 1. oktober 2013 Hi hi, jeg fikk jobb som danser i videon work it, og min rolle var å danse sexy på gulvet sammen med mange andre. Bård var bak meg hele tiden, og skulle holde rundt meg og danse sexy med meg. Vi holdt på hele dagen, og ble kjent, og fikk en helt utrolig kjemi. Flørtet hele dagen, og han holdt nok litt hardere rundt meg enn det som var meningen. Er bare litt av klippet som blir vist.Anonymous poster hash: 30891...82c Heldiggris! Hver gang jeg ser den videoen tenker jeg at danserne er veldig heldige, at det må ha vært en veldig kul innspillingsdag og at jeg aldri hadde turt selv, hehe! 2
missdior Skrevet 1. oktober 2013 #1488 Skrevet 1. oktober 2013 Ooooookey... Hvis du ikke får ett par bård-tilhengere på nakken nå, så vet ikke jeg.. Hvor i videoen vises det da? Ey! Du litj-tæva! Ro ne æggan! (for at vi ikke skal få problemer for at det er skrevet på trønders så oversetter vi med en gang; "Hei lille du. Ro deg ned.") Du kan få Bård som ikke liker katter på billig-salg av meg! Men Vegard må du nok sloss med nebb og klør for! Og den kampen taper du! Og etterpå så gir jeg deg bare ett par drops med maursyre.. Herrigud så utrolig bra intervju!! Det er ikke ofte jeg sitter å ler høyt slik jeg gjorde nå av ett vanlig skrevet intervju! :D Og ja, jeg skal med en eneste gang gå rett ned på den blå steinen å bare speide utover... Jeg er Bård-tilhenger, men jeg bryr meg ikkeeeee, for uten bildebevis er dette like mye verdt for meg som gulrøtter fra Valnesfjord
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1489 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg tør ikke å bli gjenkjennt men er helt sant:-)Venninnen min har vært med i "jeg heter Finn"videoen, men det var kun med Vegard. Bård er deilig.... mer vil jeg ikke si om den saken. Anonymous poster hash: 30891...82c
Rainbow Skrevet 1. oktober 2013 #1490 Skrevet 1. oktober 2013 Så kult! Husker da de trengte statister til det som viste seg å bli "Pressure" og "Da vet du at det er jul". Jeg hadde så utrolig lyst, men hadde hatt en operasjon og var særdeles lite mobil. Håper de ikke har spilt inn alle videoene til årets sesong, sånn at det fortsatt er mulig å få sjansen. Men jeg ville ikke turt en så fremtredende rolle som det, da hadde jeg ikke klart å gjennomføre. Men å være i bakgrunnen et sted og få se hvordan det er å spille inn video hadde vært noe!! 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1491 Skrevet 1. oktober 2013 Så de søkte etter statister til Ylvis video? Vi ble bare kontaktet i byråene vi står i!Tror de henter inn folk på forskjellige måter, og det har sikkert litt og si om man skal ha en fremtredende rolle eller ikke. Anonymous poster hash: 30891...82c
Rainbow Skrevet 1. oktober 2013 #1492 Skrevet 1. oktober 2013 Ja, de søkte via statist.no, blant annet. Du har helt sikkert rett i det, fra byråene kan de jo søke litt mer spesifikt. De trengte vel feks noen tøffe, sexy og selvsikre jenter som kan danse og er i tjueåra til "Work It", og det er ikke så lett å søke generelt etter en, akkurat, hehe! Du er heldig, altså!
Kiarapus Skrevet 1. oktober 2013 #1493 Skrevet 1. oktober 2013 Ro dæ ne shøl! (oversettelse: Ro deg ned selv) Bård OG Vegard er mine! *Angriper med nebb* Grrrr De er mine. Det intervjuet er genialt, det er så typisk dem Ville likt å sett det på video. Kor gammel e du? Ååå! (fra knipset ned venstre) *servere pølse som ei gammel kjerring har slikket på til snusmumrikken* Jaaa, jeg vil også se det intervijuet på video!! :D Men jeg tror nok den videoen ville vært lang, med tanke på alle de tingene de snakket om. Det står om Ylvis i se&hør. ikke stort, men det handler mest om Bjarte. Men det er et stort bilde av Ylvis med Bjarte. og noen småbilder. To siders. Just so u knøw liksom. Det er i salg nå. Fant det ut tilfeldig i helga. Kjøper aldri se&hør her i huset, men mamma gjorde det denne gangen. Har tenkt å begynne å spare på alt av Ylvis. som blader og slikt. Nå har jeg to stk. Jeg trur samlemanien begynner å ta over live mitt... Men who cares, nåt me! :O Neii, det er da ikke i salg NÅ hvis du fant det i helga! Det kommer jo nytt se og hør hver mandag! Okeeeey, hvorfor scanner du det ikke inn å deler med oss andre, da??
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. oktober 2013 #1494 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Kor gammel e du? Ååå! (fra knipset ned venstre) *servere pølse som ei gammel kjerring har slikket på til snusmumrikken* Jaaa, jeg vil også se det intervijuet på video!! :D Men jeg tror nok den videoen ville vært lang, med tanke på alle de tingene de snakket om. :O Neii, det er da ikke i salg NÅ hvis du fant det i helga! Det kommer jo nytt se og hør hver mandag! Okeeeey, hvorfor scanner du det ikke inn å deler med oss andre, da?? Jeg er en liten eskegutt jeg. *springer etter og prøver å stappe pølsen i munnen din* *HYLER!* Glem det dårlige intervjuet, i følge seher.no så er det en ny en med Vegard på forsiden! Altså STORT bilde av han, Helene og ungene. Annet bilde enn det som ble postet på nett. Også noe om the fox, velkommen hjem og blablabl du ser det på seher.no trykk på abonnement-tingen så kommer det opp. Må kjøpe det i morgen! *hopper opp og ned* Da blir det TRE blar (blader/magasiner) i samlingen. Vi har scænner! er så vant til å si "nei jeg har ikke printer/scanner, beklager" Men nå så kan jeg faktisk si "Ja jeg har printer og scanner, men nei jeg kan ikke printe ut noe for jeg er for lat til å kjøpe nye ark". Kan prøv å fikse den til pc'en etterpå, når jeg orker å røre på meg igjen. Jeg er litt noob når det kommer til sånt, men fikk det til sist jeg prøvde. Trykker bare på alt og ingenting også funket det Å ja, trikset til Bård og Vegard funker, du gir den bare et lite kakk i gulvet så funker den faktisk! Gjør det hele tiden. Ikke rart at stasjonæren min var full av bulker. Og gamle pc'en min. Den nye mangler to knapper. Jeg er en pc-mishandler Føles som at jeg nettopp spiste rein fett til middag. Er så hyper at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Men samtidig så orker jeg ikke å røre på meg. YLVIS I KVELD Endret 1. oktober 2013 av SnusmumrikkenXx
Kiarapus Skrevet 1. oktober 2013 #1495 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg er en liten eskegutt jeg. *springer etter og prøver å stappe pølsen i munnen din* *HYLER!* Glem det dårlige intervjuet, i følge seher.no så er det en ny en med Vegard på forsiden! Altså STORT bilde av han, Helene og ungene. Annet bilde enn det som ble postet på nett. Også noe om the fox, velkommen hjem og blablabl du ser det på seher.no trykk på abonnement-tingen så kommer det opp. Må kjøpe det i morgen! *hopper opp og ned* Da blir det TRE blar (blader/magasiner) i samlingen. Vi har scænner! er så vant til å si "nei jeg har ikke printer/scanner, beklager" Men nå så kan jeg faktisk si "Ja jeg har printer og scanner, men nei jeg kan ikke printe ut noe for jeg er for lat til å kjøpe nye ark". Kan prøv å fikse den til pc'en etterpå, når jeg orker å røre på meg igjen. Jeg er litt noob når det kommer til sånt, men fikk det til sist jeg prøvde. Trykker bare på alt og ingenting også funket det Å ja, trikset til Bård og Vegard funker, du gir den bare et lite kakk i gulvet så funker den faktisk! Gjør det hele tiden. Ikke rart at stasjonæren min var full av bulker. Og gamle pc'en min. Den nye mangler to knapper. Jeg er en pc-mishandler Føles som at jeg nettopp spiste rein fett til middag. Er så hyper at jeg veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Men samtidig så orker jeg ikke å røre på meg. YLVIS I KVELD *dritsur for å få pølsa trykt i trynet* Hurraaaa! Jaa, du klarer da å scanne det! Jeg skal være heia-gjeng til deg jeg! *kom igjen snuskesnuskemuskaaa, kom igjen * Jeeeeiiii! Ylvis i kveld!! Gleder meg! Men akkurat i dag skulle jeg ønske det gikk litt tidligere. Jeg må alt for tidlig opp i morgen, så jeg tenkte å legge meg tidlig i kveld. Men jeg MÅ jo se Ylvis først!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1496 Skrevet 1. oktober 2013 Hi hi, jeg fikk jobb som danser i videon work it, og min rolle var å danse sexy på gulvet sammen med mange andre. Bård var bak meg hele tiden, og skulle holde rundt meg og danse sexy med meg. Vi holdt på hele dagen, og ble kjent, og fikk en helt utrolig kjemi. Flørtet hele dagen, og han holdt nok litt hardere rundt meg enn det som var meningen. Er bare litt av klippet som blir vist. Anonymous poster hash: 30891...82c Dette blir sikkert "kona" veldig glad for å høre. (Jeg tviler ikke på at du opplevde det slik, men jeg er ikke like sikker på at han mente det slik du opplevde det) Anonymous poster hash: e8df0...a42 3
missdior Skrevet 1. oktober 2013 #1497 Skrevet 1. oktober 2013 Dette blir sikkert "kona" veldig glad for å høre. (Jeg tviler ikke på at du opplevde det slik, men jeg er ikke like sikker på at han mente det slik du opplevde det)Anonymous poster hash: e8df0...a42 Hehe, just presis! Bård er jo alltid veldig flørtete med meg i mine fantasier, men det er jo ikke sånn på ekte 2
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. oktober 2013 #1498 Skrevet 1. oktober 2013 *dritsur for å få pølsa trykt i trynet* Hurraaaa! Jaa, du klarer da å scanne det! Jeg skal være heia-gjeng til deg jeg! *kom igjen snuskesnuskemuskaaa, kom igjen * Jeeeeiiii! Ylvis i kveld!! Gleder meg! Men akkurat i dag skulle jeg ønske det gikk litt tidligere. Jeg må alt for tidlig opp i morgen, så jeg tenkte å legge meg tidlig i kveld. Men jeg MÅ jo se Ylvis først! Hipp hurraaa! Jeg fikk det til.. men, hvordan poster jeg det her da? Jo større bilde kan være jo bedre, får da får dere zooomet og lest det som står.
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 1. oktober 2013 #1499 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg bare prøver noe nå jeg. Men det kan hende de forsvinner etter en stund da.. Har skjedd med andre nettsider ihvertfall. Ta å høyreklikk på bilde også åpne i ny fane. Da blir det stooooort. Side 1: http://i43.tinypic.com/2w4kzli.jpg Side 2:http://i44.tinypic.com/29xyrzd.jpg Det ser litt kornete ut, men det er faktisk helt likt som i bladet. Samme kvalitet på fargene og alt. Nå ble jeg jammen meg imponert. Kommer til å sitte her å scanne inn alt jeg finner nå. Si i fra om linkene failer etter noen minutter eller noe, eller om du vet om en bedre måte å dele bildene på.
Kiarapus Skrevet 1. oktober 2013 #1500 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Jeg bare prøver noe nå jeg. Men det kan hende de forsvinner etter en stund da.. Har skjedd med andre nettsider ihvertfall. Ta å høyreklikk på bilde også åpne i ny fane. Da blir det stooooort. Side 1: http://i43.tinypic.com/2w4kzli.jpg Side 2:http://i44.tinypic.com/29xyrzd.jpg Det ser litt kornete ut, men det er faktisk helt likt som i bladet. Samme kvalitet på fargene og alt. Nå ble jeg jammen meg imponert. Kommer til å sitte her å scanne inn alt jeg finner nå. Si i fra om linkene failer etter noen minutter eller noe, eller om du vet om en bedre måte å dele bildene på. Tuuuusen takk for at du la det ut!! Flinka! :D Det funker supert her enda iallefall! Og jaaa, scan inn det du har! Og del med oss andreee! Endret 1. oktober 2013 av Kiarapus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå