Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Gjesten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den var jo egentlig feil. Altså svaret på den med sangene stemmer ikke siden tittelen på sangen blir feil. Teit.

I dag er Vegard på "Brille"! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Er på leting etter Ylvis møter veggen episodene. Synd at tvnorge sin gamle nett-tv er lagt ned :'(

Herregud hvor fæl Vegard er på håret. Jeg hater virkelig menn med langt hår, helt forferdelig.
http://vimeo.com/4003469

Kom på en ting.. Det var noe ylvis relatert som ble lagt ut på podcast. Nå ble jeg usikker på om det var norges/nordens herligste eller ylvis møter veggen

Endret av SnusmumrikkenXx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på leting etter Ylvis møter veggen episodene. Synd at tvnorge sin gamle nett-tv er lagt ned :'(

Herregud hvor fæl Vegard er på håret. Jeg hater virkelig menn med langt hår, helt forferdelig.

http://vimeo.com/4003469

Kom på en ting.. Det var noe ylvis relatert som ble lagt ut på podcast. Nå ble jeg usikker på om det var norges/nordens herligste eller ylvis møter veggen

Hadde heeelt glemt "Ylvis møter veggen" ! Det var jo så gøy!!! :hoppendeglad::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg synes det er heeelt greit at dere alle er så opphengte i Bård, for da får jeg Vegard helt for meg selv (her i hypotetisk-land) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg synes det er heeelt greit at dere alle er så opphengte i Bård, for da får jeg Vegard helt for meg selv (her i hypotetisk-land) :fnise:

Optimist!! :P Ligg unna! :pisk::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør meg klar til drømmeland der min kjære Bård venter! Kanskje vi kommer oss til fase 6 (hoho :fnise: ) i natt???? ;)

Du må huske å skru av sensoren på drømmene først, da.. :lur::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen var Bård en tur innom drømmene mine i natt........ :rodmer::nigo: Kan si så mye som at drømmen involverte meg.......et prøverom i en butikk......og Bård............... :lur::lur::rodme::rodme::rodme::rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen var Bård en tur innom drømmene mine i natt........ :rodmer::nigo: Kan si så mye som at drømmen involverte meg.......et prøverom i en butikk......og Bård............... :lur::lur::rodme::rodme::rodme::rodme:

blir jo nesten sjalu! :lur: for han glimret med sitt fravær i min drøm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...