Solras Skrevet 29. september 2013 #1461 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg skal på i kveld med ylvis på tirsdag😄 Jeg gleder meg sykt😄 har aldri vert på det før😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. september 2013 #1462 Del Skrevet 29. september 2013 OMG!!!! The Fox på MTV Music 24, nå! Surrealistisk Og digg å se Bård igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. september 2013 #1463 Del Skrevet 29. september 2013 Billettene har kommet, så da er det nedtelling til 5.november og #IKMY Heldiggris!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 30. september 2013 #1464 Del Skrevet 30. september 2013 OMG!!!! The Fox på MTV Music 24, nå! Surrealistisk Og digg å se Bård igjen... Alltid digg å se Bård Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 30. september 2013 #1465 Del Skrevet 30. september 2013 YLVIS QUIZ!!! http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=14434 Jeg har ikke tatt den selv enda, skal ta den nå! Måtte bare dele med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 30. september 2013 #1466 Del Skrevet 30. september 2013 Den var jo for enkel! Noen må lage en bedre en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 30. september 2013 #1467 Del Skrevet 30. september 2013 YLVIS QUIZ!!! http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=14434 Jeg har ikke tatt den selv enda, skal ta den nå! Måtte bare dele med dere! 6/6 Tok en annen en også, dårlig en. Men fikk alt rett da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 30. september 2013 #1468 Del Skrevet 30. september 2013 Den var jo egentlig feil. Altså svaret på den med sangene stemmer ikke siden tittelen på sangen blir feil. Teit. I dag er Vegard på "Brille"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 30. september 2013 #1469 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Er på leting etter Ylvis møter veggen episodene. Synd at tvnorge sin gamle nett-tv er lagt ned :'( Herregud hvor fæl Vegard er på håret. Jeg hater virkelig menn med langt hår, helt forferdelig. http://vimeo.com/4003469 Kom på en ting.. Det var noe ylvis relatert som ble lagt ut på podcast. Nå ble jeg usikker på om det var norges/nordens herligste eller ylvis møter veggen Endret 30. september 2013 av SnusmumrikkenXx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. september 2013 #1470 Del Skrevet 30. september 2013 Er på leting etter Ylvis møter veggen episodene. Synd at tvnorge sin gamle nett-tv er lagt ned :'( Herregud hvor fæl Vegard er på håret. Jeg hater virkelig menn med langt hår, helt forferdelig. http://vimeo.com/4003469 Kom på en ting.. Det var noe ylvis relatert som ble lagt ut på podcast. Nå ble jeg usikker på om det var norges/nordens herligste eller ylvis møter veggen Hadde heeelt glemt "Ylvis møter veggen" ! Det var jo så gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 30. september 2013 Forfatter #1471 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg vil bare si at jeg synes det er heeelt greit at dere alle er så opphengte i Bård, for da får jeg Vegard helt for meg selv (her i hypotetisk-land) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 30. september 2013 #1472 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg vil bare si at jeg synes det er heeelt greit at dere alle er så opphengte i Bård, for da får jeg Vegard helt for meg selv (her i hypotetisk-land) Optimist!! Ligg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. september 2013 #1473 Del Skrevet 30. september 2013 Gjør meg klar til drømmeland der min kjære Bård venter! Kanskje vi kommer oss til fase 6 (hoho ) i natt???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 30. september 2013 #1474 Del Skrevet 30. september 2013 Gjør meg klar til drømmeland der min kjære Bård venter! Kanskje vi kommer oss til fase 6 (hoho ) i natt???? Du må huske å skru av sensoren på drømmene først, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. september 2013 #1475 Del Skrevet 30. september 2013 Du må huske å skru av sensoren på drømmene først, da.. Hahaha, sensor? Forstår ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 30. september 2013 #1476 Del Skrevet 30. september 2013 Hahaha, sensor? Forstår ikke!! Skrivefeil! Det skulle stå sensur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. september 2013 #1477 Del Skrevet 30. september 2013 Skrivefeil! Det skulle stå sensur! hahahah! kan jo ikke sensurere, ikke for meg selv iallefall .. må jo se alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 1. oktober 2013 #1478 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jammen var Bård en tur innom drømmene mine i natt........ Kan si så mye som at drømmen involverte meg.......et prøverom i en butikk......og Bård............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. oktober 2013 #1479 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jammen var Bård en tur innom drømmene mine i natt........ Kan si så mye som at drømmen involverte meg.......et prøverom i en butikk......og Bård............... blir jo nesten sjalu! for han glimret med sitt fravær i min drøm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 1. oktober 2013 #1480 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg vil bare si at jeg synes det er heeelt greit at dere alle er så opphengte i Bård, for da får jeg Vegard helt for meg selv (her i hypotetisk-land) Nope! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå