Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Gjesten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes bare Vegard :wow:

Hmm hun som har lagt den ut heter Hege Helgesen... Kona til Vegard heter Helene Helgesen :fnise:

Det er samme dama som la ut linken her...

Anonymous poster hash: b48c8...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme dama som la ut linken her...

Anonymous poster hash: b48c8...3bb

Jepp, det var meg ;) Var vel ikke akkurat så veldig seriøst ment da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare Vegard :wow:

Hmm hun som har lagt den ut heter Hege Helgesen... Kona til Vegard heter Helene Helgesen :fnise:

Hehe, har tilfeldigvis ganske likt navn ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Så super fantastisk tribute vidoe av guttene!!! Sååå komisk, men også SÅ bra!! :hoppe:

Nevøene mine på 6 og 7 år er så hektet på the fox nå at søsteren min må sitte å strikke reve votter til de.. :fnise: Søtt da! :rodmer:

Nå er det 40 minutter til dagens sending! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnusmumrikkenXx

Det skjedde noe ylvis-relatert under kjøretimen i dag. Radioen var på (bruker alltid å være av) og hva var første sangen som ble spilt? Jo the fox. Jeg ble så distrahert å fokusert på sangen at kjørelæreren min ba meg om å kjøre inn til siden. Så der satt vi da, å hørte på the fox. og da den var ferdig, slo hun av radioen i tilfelle den kom på igjen :fnise: Hun fortalte meg at den sangen har blitt spilt minst 6 ganger i løpet av arbeidsdagen. Og jeg er den første eleven hun har hatt som har blitt så fokusert på en sang at jeg glemte fokusere på veien. Så da har jeg lært meg det, ikke hør på Ylvis mens jeg kjører :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Så super fantastisk tribute vidoe av guttene!!! Sååå komisk, men også SÅ bra!! :hoppe:

Nevøene mine på 6 og 7 år er så hektet på the fox nå at søsteren min må sitte å strikke reve votter til de.. :fnise: Søtt da! :rodmer:

Takker og bukker :D Valgte den mest slaskete sangen jeg kom på, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

Jeg å vil ha reve votter. Selv om at jeg hater å bruke votter, så vil jeg ha. haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde noe ylvis-relatert under kjøretimen i dag. Radioen var på (bruker alltid å være av) og hva var første sangen som ble spilt? Jo the fox. Jeg ble så distrahert å fokusert på sangen at kjørelæreren min ba meg om å kjøre inn til siden. Så der satt vi da, å hørte på the fox. og da den var ferdig, slo hun av radioen i tilfelle den kom på igjen :fnise: Hun fortalte meg at den sangen har blitt spilt minst 6 ganger i løpet av arbeidsdagen. Og jeg er den første eleven hun har hatt som har blitt så fokusert på en sang at jeg glemte fokusere på veien. Så da har jeg lært meg det, ikke hør på Ylvis mens jeg kjører :fnise:

:skratte::skratte: Jeg hadde helt sikkert gjort akkurat det samme!! :skratte:

Jeg å vil ha reve votter. Selv om at jeg hater å bruke votter, så vil jeg ha. haha.

:fnise: Søstersen bor nå oppi trøndelag, så du får se om du finner henne å truge henne til å lage ett par til deg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnusmumrikkenXx

:skratte::skratte: Jeg hadde helt sikkert gjort akkurat det samme!! :skratte:

:fnise: Søstersen bor nå oppi trøndelag, så du får se om du finner henne å truge henne til å lage ett par til deg også :fnise:

Jeg skal gå rundt og banke på døren til alle husene jeg ser. Kanskje finner jeg henne :fnise:

Kom på en ting. Jeg har en sånn fuzzy head (google det) Det er sånn lue, med "votter". ligner på dyr. vanskelig å forklare. men kjøpte billig-versjon i Barcelona. . Og der hadde de den i/som rev. Tenkte å kjøpe den, men endte opp med tiger i stedet. Skulle ønske jeg kjøpte begge.

Fuzzy head har den som rev. Har så lyst til å kjøpe den!

http://www.fuzzyhead.no/products/red-fox-w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnusmumrikkenXx

:hoho: Søskenslossing! Stakkars Vegard! Selv om det var han som begynte!

Det var så genialt. Bård taklet Vegard :fnise:

Men du har rett, Vegard begynte så han fortjente det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken sang vil dere si er deres absolutte favoritt? Kan bare velge èn.

For meg blir det "Jeg heter Finn". Ufattelig morsom satire på "new money" (Jeg knekker sammen hver gang jeg ser/hører "Har slime-line tv, type Bang Oluf"), utrolig fengende versjon av sangen, og - må jeg få lov å si - en Vegard som er så pen at jeg er sikker på at det er en lov mot det der ute et sted.

Hva med dere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare få det ut en plass; jeg er faktisk forelska i Bård, og det er helt forferdelig. Jeg tenker på han dag inn lg dag ut, og lager meg helt sjuke scenarioer i hodet der det alltid ender med at vi går til sengs... Herregud! Jeg er for gammel til dette!!! Men åh.... så kjekk!!!!! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få det ut en plass; jeg er faktisk forelska i Bård, og det er helt forferdelig. Jeg tenker på han dag inn lg dag ut, og lager meg helt sjuke scenarioer i hodet der det alltid ender med at vi går til sengs... Herregud! Jeg er for gammel til dette!!! Men åh.... så kjekk!!!!! :rodme:

Jeg er 35 år og synes begge er så pene å se på at det er rett og slett latterlig. Føler meg som en fjortis. Skikkelig pinlig det hele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 år og synes begge er så pene å se på at det er rett og slett latterlig. Føler meg som en fjortis. Skikkelig pinlig det hele!

Godt jeg ikke er alene :fnise: Men det gjør seriøst vondt, så forelska er jeg! Har en sånn lengtende følelse i kroppen.... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken sang vil dere si er deres absolutte favoritt? Kan bare velge èn.

For meg blir det "Jeg heter Finn". Ufattelig morsom satire på "new money" (Jeg knekker sammen hver gang jeg ser/hører "Har slime-line tv, type Bang Oluf"), utrolig fengende versjon av sangen, og - må jeg få lov å si - en Vegard som er så pen at jeg er sikker på at det er en lov mot det der ute et sted.

Hva med dere?

Jeg er rimelig 100% sikker på at "Jeg heter Finn" er en parodi på The Ting Tings "That's not my name".

http://www.youtube.com/watch?v=v1c2OfAzDTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...