Gå til innhold

Ylvis-fantråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dør på meg! Det er vist smittsomt. Nå er det sånn at jeg gleder meg til jeg skal legg meg om natten, for jeg er så spent på hva jeg drømmer om. Men de beste drømmene kommer når du minst venter det. :skratte:

Og for de som er nye her: Dette er :danse: <--- We'gar aka Vegard.

Det er helt greit at det er smittsomt. Men det som er mest irriterende er alle detaljene som blir glemt! Jeg skulle ønske jeg hadde en opptaks funksjon på drømmene mine! :fnise:

:danse:

Legger merke tli at det stort sett er Vegard som synger i musikkvideoene Ylvis har laget, med unntak av The Fox. Anser de han som en bedre vokalist? Synes Bård synger veldig bra også, jeg......

Anonymous poster hash: e61f2...338

Har du sett igjennom alle sangene deres? :P Det er the cabin, jeg heter finn og stonehenge som er de sangene som jeg kommer på akkurat nå som det er bare vegard som synger. Bård har jo også en helt egen, Someone like me. Ellers så synger de jo sammen. Tror det har med arbeidsfordeling å gjøre jeg. Bård tar jo størst plass i IKMY, så da er det bare naturlig at Vegard tar mest plass i musikken deres. :)

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Det er helt greit at det er smittsomt. Men det som er mest irriterende er alle detaljene som blir glemt! Jeg skulle ønske jeg hadde en opptaks funksjon på drømmene mine! :fnise:

Jeg også! Si i fra om du finner en slik opptaker.

Drømte om de i natt også. Men denne gangen husker jeg bare en ting. Bård og Vegard giftet seg, altså de giftet seg med hverandre. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Har alltid hatt snåle drømmer, men denne tok kaken. Ting jeg gjør, ser og hører styrer drømmene mine til de grader.

Når jeg snakker om drømmer så er det selvfølgelig ikke de jeg kan "styre" selv, de du har rett før du sovner. Men dem du har rett før du våkner :fnise: Det er også de som er helt sære. Da jeg var liten hadde jeg et mareritt, som jeg hadde mange, mange ganger i flere år.

Kort fortalt: Super Mario drepte familien min og donkey kong (apen i super mario) druknet på en båt. altså det var et basseng på fergen der hvor bilene står parkert, men i stede for "bakke" så var det flytemadrasser man måtte sitte på. Donkey kong angrep meg, sklei og datt av flytemadrassen og druknet. Så datt jeg i vannet og våknet av at jeg datt ut av sengen.

Jeg var en veldig urolig sover i mine yngre dager. Mange ganger jeg våknet halvveis i sengen og halvveis på gulvet. Har også slått ned folk i søvne, mange ganger :fnise: Må si at jeg spilte alt for mye super mario på den tiden.

Skrevet

Jeg også! Si i fra om du finner en slik opptaker.

Drømte om de i natt også. Men denne gangen husker jeg bare en ting. Bård og Vegard giftet seg, altså de giftet seg med hverandre. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Har alltid hatt snåle drømmer, men denne tok kaken. Ting jeg gjør, ser og hører styrer drømmene mine til de grader.

Når jeg snakker om drømmer så er det selvfølgelig ikke de jeg kan "styre" selv, de du har rett før du sovner. Men dem du har rett før du våkner :fnise: Det er også de som er helt sære. Da jeg var liten hadde jeg et mareritt, som jeg hadde mange, mange ganger i flere år.

Kort fortalt: Super Mario drepte familien min og donkey kong (apen i super mario) druknet på en båt. altså det var et basseng på fergen der hvor bilene står parkert, men i stede for "bakke" så var det flytemadrasser man måtte sitte på. Donkey kong angrep meg, sklei og datt av flytemadrassen og druknet. Så datt jeg i vannet og våknet av at jeg datt ut av sengen.

Jeg var en veldig urolig sover i mine yngre dager. Mange ganger jeg våknet halvveis i sengen og halvveis på gulvet. Har også slått ned folk i søvne, mange ganger :fnise: Må si at jeg spilte alt for mye super mario på den tiden.

:skratte::skratte::skratte:

Jeg er glad det ikke er bare jeg som har syke drømmer!! :skratte:

Jeg med min superhjerne skal finne opp sånn drømmelagrisngsmaskin jeg! :fnise:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

:skratte::skratte::skratte:

Jeg er glad det ikke er bare jeg som har syke drømmer!! :skratte:

Jeg med min superhjerne skal finne opp sånn drømmelagrisngsmaskin jeg! :fnise:

Si i fra når drømmelagringsmaskinen er klar. :fnise:

Det er Tirsdag idag!!! og det betyr mer Ylvis :danse::danse::danse:

Skrevet

Si i fra når drømmelagringsmaskinen er klar. :fnise:

Det er Tirsdag idag!!! og det betyr mer Ylvis :danse::danse::danse:

Omg omg omg omg!!! Ylvis i kveld ja! :hoppe:¨

Nei foresten , DET skal vi ikke se, vell??

:skratte:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet (endret)

Omg omg omg omg!!! Ylvis i kveld ja! :hoppe:¨

Nei foresten , DET skal vi ikke se, vell??

:skratte:

Hvem vil vell se på det?! Er du gal, det var jo bare en tull. Selvfølgelig så skal vi se på at Sigrid gjør det som ingen andre har gjort før, laget, båret OG født en baby! :sjokkert: Det er jo helt fantastisk! Skjønner ikke hvordan hun klarte å putte et lite menneske inni magen. Det er jo ren magi! Håper hun forteller oss hvordan hun gjorde det. Er så spent på svaret, slik at jeg også kan prøve det ut en dag. :gravid:

Hvem vil vell sløse bort tiden på å se på to kjekke, deilige, tullinger som får deg til å le til du griner, og som får kvinnfolk til å få ståtiss. Nei vettu meg hva, jeg vil eller se på Sigrid. :danse:

Endret av SnusmumrikkenXx
Skrevet

Hvem vil vell se på det?! Er du gal, det var jo bare en tull. Selvfølgelig så skal vi se på at Sigrid gjør det som ingen andre har gjort før, laget, båret OG født en baby! :sjokkert: Det er jo helt fantastisk! Skjønner ikke hvordan hun klarte å putte et lite menneske inni magen. Det er jo ren magi! Håper hun forteller oss hvordan hun gjorde det. Er så spent på svaret, slik at jeg også kan prøve det ut en dag. :gravid:

Hvem vil vell sløse bort tiden på å se på to kjekke, deilige, tullinger som får deg til å le til du griner, og som får kvinnfolk til å få ståtiss. Nei vettu meg hva, jeg vil eller se på Sigrid. :danse:

:skratte: Nå lo jeg høyt her! :skratte:

Ja jeg skal også se på Sigrid altså! Tenk deg det da, å klare å lage baby!? Må jo være ett matlagings program det der... :vetikke:

Nei vettu meg hva! Jeg vil ikke se på noen gærne brøde som er muper morsomme og som synger så vakkert at folk får orgasme i ørene altså! DET får noen andre se på! Jeg skal se på Sigrids matlagnings program! :hoppe:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

:skratte: Nå lo jeg høyt her! :skratte:

Ja jeg skal også se på Sigrid altså! Tenk deg det da, å klare å lage baby!? Må jo være ett matlagings program det der... :vetikke:

Nei vettu meg hva! Jeg vil ikke se på noen gærne brøde som er muper morsomme og som synger så vakkert at folk får orgasme i ørene altså! DET får noen andre se på! Jeg skal se på Sigrids matlagnings program! :hoppe:

:skratte: Får jo orgasme i både fingrer og tær av Ylvis. Å det vil vi jo ikke ha noe av. Så mye awesomeness på en gang, er alt for mye.

Håper Sigrid skal bake boller i dag. Gleder meg :fnise:

Skrevet

:skratte: Får jo orgasme i både fingrer og tær av Ylvis. Å det vil vi jo ikke ha noe av. Så mye awesomeness på en gang, er alt for mye.

Håper Sigrid skal bake boller i dag. Gleder meg :fnise:

(Hærrigud, tenk om en eller annen journalist googler de igjen, og ender opp med å vise de dette her.. Da får de ikke en selvtillitts boost.. :fnise: Og nei da, jeg ble ikke paranoid etter det greiene på turnquistshow.... :fnise: )

Wuhu!! Bollediiiiiig :danse::danse::danse::danse:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet (endret)

(Hærrigud, tenk om en eller annen journalist googler de igjen, og ender opp med å vise de dette her.. Da får de ikke en selvtillitts boost.. :fnise: Og nei da, jeg ble ikke paranoid etter det greiene på turnquistshow.... :fnise: )

Wuhu!! Bollediiiiiig :danse::danse::danse::danse:

Jeg har tenkt på det så mange ganger før. Mye rart her som ikke egner seg i media. Jeg har en tendens til å ta helt av på nett. Sjeldent jeg er dønn seriøs på nett. Livet er så seriøst, må jo få lov til å ha det litt gøy en gang i blant. :fnise:

Artigste jeg vet er når noen tar meg seriøst, når jeg tuller. Jeg er jo litt sånn eskegutt i blant vettu, eg e så tullete heile gutten :fnise: Å ja, jeg ser på den sketsjen nå.

:bolledeig: <-- Bolledeig! :skratte:

Endret av SnusmumrikkenXx
Skrevet

Herregud, gærne damer....

Blir helt flau. Hvor gamle er dere egentlig?

Anonymous poster hash: 30891...82c
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har tenkt på det så mange ganger før. Mye rart her som ikke egner seg i media. Jeg har en tendens til å ta helt av på nett. Sjeldent jeg er dønn seriøs på nett. Livet er så seriøst, må jo få lov til å ha det litt gøy en gang i blant. :fnise:

Artigste jeg vet er når noen tar meg seriøst, når jeg tuller. Jeg er jo litt sånn eskegutt i blant vettu, eg e så tullete heile gutten :fnise: Å ja, jeg ser på den sketsjen nå.

:bolledeig: <-- Bolledeig! :skratte:

HAHA!! Jeg elsker også når folk tar meg seriøst når jeg tuller! Da blir det jo så mye morsommere! Jeg fortalte en gang en dame om min fantastiske bokse-karriere, og la ut i det store og brede om at jeg hadde den og den tittelen og at jeg skulle reise til amerika for å bokse mot Mike Tyson. Vedkommende tok meg helt seriøst! Jeg trodde jeg skulle dø! :skratte::skratte::skratte:

Herregud, gærne damer....

Blir helt flau. Hvor gamle er dere egentlig?

Anonymous poster hash: 30891...82c

Men herrigud så deilig det er å være gal da!! :hoppe:

Og hvorfor skal du bli flau når vi ikke selv er flau?? Foresten er jeg 3 år! :fnise:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

HAHA!! Jeg elsker også når folk tar meg seriøst når jeg tuller! Da blir det jo så mye morsommere! Jeg fortalte en gang en dame om min fantastiske bokse-karriere, og la ut i det store og brede om at jeg hadde den og den tittelen og at jeg skulle reise til amerika for å bokse mot Mike Tyson. Vedkommende tok meg helt seriøst! Jeg trodde jeg skulle dø! :skratte::skratte::skratte:

Men herrigud så deilig det er å være gal da!! :hoppe:

Og hvorfor skal du bli flau når vi ikke selv er flau?? Foresten er jeg 3 år! :fnise:

Jeg dør på meg, hahah høres ut som noe jeg kunne ha funnet på. *high five* :skratte::skratte:

Gale folk har det faktisk helt fint i sin egen lille verden, jeg koser meg jeg :laugh:

Bård er akkurat 10år eldre enn meg. På dagen! Ja, jeg har bursdag samme dag som Bård. Hipp hurra og takk til mamma for at hun klemte meg ut på akkurat den dagen :danse::danse:

Skrevet

Jeg dør på meg, hahah høres ut som noe jeg kunne ha funnet på. *high five* :skratte::skratte:

Gale folk har det faktisk helt fint i sin egen lille verden, jeg koser meg jeg :laugh:

Bård er akkurat 10år eldre enn meg. På dagen! Ja, jeg har bursdag samme dag som Bård. Hipp hurra og takk til mamma for at hun klemte meg ut på akkurat den dagen :danse::danse:

Men faktisk, det er utrolig stor forskjell på hvilken humor man har ut ifra hvor i landet man kommer fra. :)

STILIG! :D Jeg liker værer, de er så snille! <3

Og din mor var jammen klok! :D Min mor bare trykte meg ut uten noen mål og mening hun.. :P Jeg er nesten 4 år yngre enn Bård jeg :)

Skrevet

Ikke for å være bitchy altså, jeg er klar over at dette skal være en litt uhøytidelig tråd med rom for skravling, men er det ikke greit å begrense seg litt når tråden utvikler seg til kun en fjasetråd mellom to personer?

Anonymous poster hash: 81c5e...eb1
  • Liker 8
Annonse
Skrevet

Er jeg den eneste i denne tråden som er eldre enn ham? Riktignok bare med et år, men likevel. Bra de sa i bladet MANN at del var fint med fans på deres alder!

Sikkert hyggelig at ikke alle er fjorten, hehe!

• Liker 2
Skrevet

Apropos alder på fansen.

Bestemor (på 87) ELSKER Ylvis. Her en kveld ringte hun meg, helt oppkavet. "Hjelpe meg! Det er noe galt med fjernsynet mitt. Typisk! Snart begynner Ylvis, og nå må noen hjelpe meg å fikse fjernsynet først. Kan du komme?"

Jeg måtte jo bare le. Når en gammel bestemor ringer ganske sent på kveld og starter samtalen med "Hjelpe meg" i en oppkavet tone, så blir man jo fort litt bekymra for skader, fall eller sykdom. :)

Det ordna seg,da. Hun hadde bare skrudd av dekoderen. :P Det at jeg dro dit og "fikset fjernsynet" hennes ble belønnet med en 4-pack kvikk lunsj og evig takknemlighet.

• Liker 2
Skrevet

Apropos alder på fansen.

Bestemor (på 87) ELSKER Ylvis. Her en kveld ringte hun meg, helt oppkavet. "Hjelpe meg! Det er noe galt med fjernsynet mitt. Typisk! Snart begynner Ylvis, og nå må noen hjelpe meg å fikse fjernsynet først. Kan du komme?"

Jeg måtte jo bare le. Når en gammel bestemor ringer ganske sent på kveld og starter samtalen med "Hjelpe meg" i en oppkavet tone, så blir man jo fort litt bekymra for skader, fall eller sykdom. :)

Det ordna seg,da. Hun hadde bare skrudd av dekoderen. :P Det at jeg dro dit og "fikset fjernsynet" hennes ble belønnet med en 4-pack kvikk lunsj og evig takknemlighet.

Awww, for en utrolig søt historie!! :hjerte:

Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Ikke for å være bitchy altså, jeg er klar over at dette skal være en litt uhøytidelig tråd med rom for skravling, men er det ikke greit å begrense seg litt når tråden utvikler seg til kun en fjasetråd mellom to personer?

Alle kan slenge seg med på fjaset. Her tar vi i mot alle med åpne armer. Så lag deg en bruker, og bli med på moroa :danse:

• Liker 1
Gjest SnusmumrikkenXx
Skrevet

Jeg fikk svar på eposten btw. Det heter ikke Ylvis - en konsert. Men det er basert på det showet. Programmet heter "Ylvis - et fjernsynsprogram" Det høres sinnssykt bra ut å jeg vil se det! Her er svaret jeg fikk:
Her kommer vi tett på Ylvis-brødrene gjennom konsertopptak, intervjuer og flue på veggen-filming. Det blir både særegen humor og fargerik musikk, samt øyeblikk av mer seriøs refleksjon omkring artistkarrieren og livet i sin alminnelighet.
Vi har ikke rettigheter til å selge kopier av "Ylvis - et fjernsynsprgram", men vi har trolig repriserettigheter. Jeg legger inn ønsket ditt slik at programmet kommer inn på lista med repriseønsker.

Kom igjen! Alle må sende én mail! Spre ordet! Jeg har så lyst til å se det!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...