Gjest Tekola Skrevet 12. januar 2013 #741 Del Skrevet 12. januar 2013 Avsporinger er fjernet. Dette er en fantråd, det finnes en annen tråd for dem som vil klage. Tekola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 15. januar 2013 #742 Del Skrevet 15. januar 2013 Nei og nei, nå var tråden vår langt nede på side to! Det kan vi ikke ha noe av, altså! Fikk sett de morsomme småklippene og bildene! De er jo så søte, det er alltid artig å se dem i en "normal setting". Jeg har som flere av dere begynt på O-fag igjen. Husker det litt for godt, da. Hørte de fire første episodene i dag (tenkte at siden jeg vet hva som kommer trenger jeg ikke spare). Nyhende er jo alltid morsom, det er vel det kuleste å høre igjen, syns jeg, for det er så mye ord og hendelser at det ikke er mulig å huske alt. Også får jeg jo litt repetisjon på morsen og får høre dem være slemme med hverandre igjen (Bård: "Dette er ikke et program der man skal gjøre ting riktig, det er et program der man slår. Så kom hit med ansiktet ditt!" ) Og så tok jeg en uoffisiell "rætt og slætt"-opptelling. Vegard klarte å si det hele tolv ganger i første sending! Så var det seks, åtte og fem, så det roa seg ned litt, hehe! Jeg har visst litt lite å bruke hjernen på når jeg kjører hjem fra jobb! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bazinga! Skrevet 15. januar 2013 #743 Del Skrevet 15. januar 2013 Haha, etter at jeg hørte o-fag ble det mye gøyere å se Norges Herligste. Fniser hver gang de sier rætt og slætt. Er ikke så få ganger der heller, så det er jo tydelig at de ikke har lært av produsent-Geir. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crumble Skrevet 16. januar 2013 #744 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Hei! Jeg er også en stoor Ylvis-fan og henger meg på denne tråden hvis det er greit Og angående kjøp av Ylvis-klipp fra NRK-arkivet så burde jo alle her inne på tråden spleise - det er jo sykt dyrt! Endret 16. januar 2013 av Crumble 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #745 Del Skrevet 16. januar 2013 Velkommen, Crumble! Her er det bare å henge seg på! Jeg har begynt på o-fag på nytt, og jeg koser meg så mye med de nyhetssendingene til Brynjar Kvam. "Tre tyskere funnet i Tyskland. Vi kommer tilbake med mer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 16. januar 2013 #746 Del Skrevet 16. januar 2013 Har så lyst på en sesong til med O-fag. Bare én så hadde jeg vært fornøyd. Men jeg trur egentlig at Bård å Vegard liker å gjøre nye ting. Og at de har lagt o-fag bak seg. Jeg tviler på at det blir 10 sesonger med I kvled med ylvis. Men det kan hende det blir en, kanskje (forhåpentligvis) to til. Jeg veit ikke hvorfor, men trur bare at de ikke klarer å holde seg til en ting, f.eks bare scenearbeid, eller radio. De må være "overalt" og prøve ut nye ting og ideer. Og det er det jeg liker med de, de finner alltid på nye nytt og overasker meg hver gang. er det bare jeg som elsker at de ikke lager randome titler til showene sine? Elsker at det heter Ylvis 3 og Ylvis 4. Så random, men gir mening på en måte. Btw. ordboken mener at ordet "randome" er "kondomer" på norsk -_- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 16. januar 2013 #747 Del Skrevet 16. januar 2013 til Crumble! Her er det mye å lese og le av! Merker at Vegard sier "rætt og slætt" oftere og oftere og at Bård tar etter utover i O-fag-sesongen. I starten sa sistnevnte det nesten ikke, og etter bare to uker sier han det 3-4 ganger. Imidlertid ikke like mye som storebror! Morsomt observert at de ikke slutter i årene etter, Bazinga! Nå kommer jeg til å høre etter det når de kommer tilbake på tv til høsten! Brynjar Kvam er det beste med hele programmet! Eller, det beste faste innslaget. "Han viste seg å ikkje vere sakna, fordi han hadde med seg *insert alle mulige redningsredskaper inkludert to biler med full tank*!" Og "han vonar at ikkje saknarane blir utsettje for røyndom". Akkurat, ja. Jeg tror (og håper) at de kommer til å holde på med IKMY en stund, for det er på en måte alt de har villet gjøre i en eneste stor pakke. De kan forme det som de vil og gjøre hva de vil fordi det er deres konsept og de har eget produksjonsselskap der de kan bygge konseptet. Hvis de vil lage masse musikkvideoer gjør de det, vil de dra til utlandet og lage ting gjør de det. De har en kommersiell kanal i ryggen som kan bidra relativt godt økonomisk, og de har mange profesjonelle aktører fra ulike områder som bidrar til å utvikle konseptet. Også har de det innmari gøy og sier ting som "dette er det gøyeste vi har gjort". Eneste negative for deres del må være at det er veldig mye jobb, men det er de jo forsåvidt vant til, de jobber vel generelt mye i perioder, og de er jo veldig glad i jobben sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #748 Del Skrevet 16. januar 2013 Han hadde med seg et "gjør det selv hovedredningssentral-kit" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crumble Skrevet 17. januar 2013 #749 Del Skrevet 17. januar 2013 Ja, her er det mye morsomt å lese! Et sted må man jo få ut Ylvis-galskapen! Jeg hørte ferdig siste episode av O-fag 2008 i forigårs:( skulle også ønske at de lagde en sesong til, men som dere sier er de glade i å prøve nye ting - så det tviler jeg på! Men heldigvis kommer en IKMY sesong 3 da:))) Jeg synes noe av det morsomste de gjør i O-fag er "oppgave med straff", særlig når de må ta det på rim: "hvis du skjønner hva jeg mener..? si fra hvis du har spener." hahhaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crumble Skrevet 17. januar 2013 #750 Del Skrevet 17. januar 2013 Det er en podkast jeg har så lyst til å høre der Ylvis er gjester: https://gpodder.net/podcast/nrk-p3-banden/18 Er det noen som har denne eller vet hvor man kan finne den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 17. januar 2013 #751 Del Skrevet 17. januar 2013 Det er en podkast jeg har så lyst til å høre der Ylvis er gjester: https://gpodder.net/...rk-p3-banden/18 Er det noen som har denne eller vet hvor man kan finne den? Har søkt litt etter den. Har lyst til å høre den selv. har ikke funnet nå enda, men sier i fra om jeg gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 17. januar 2013 #752 Del Skrevet 17. januar 2013 Åh, det hadde vært kult å høre! Jeg prøver å få NRK til å legge ut podcasten fra 9. november i fjor, på Nitimen, men de svarer ikke engang! Nå har jeg kommet til Li-læ-li-lill, så jeg har hørt ganske mye på runde to. Syns det er så morsomt at de i tillegg til å være talentfulle innen et veldig bredt felt har en kombinasjon som er supersjarmerende. De er både veldig smarte (som man merker godt på O-fag) og skikkelig barnslige. Veldig sjarmerende indeed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crumble Skrevet 18. januar 2013 #753 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Jeg har også sendt epost til nitimen, men ingen svarer meg heller!! Jeg elsker også at de er så nerdete det er så søtt Hvis dere leser her: http://brothersofylv...ringsrunde.html så ser dere at de har vært på mange radioprogrammer 06.04.10, men jeg finner ingen av dem:( Og det står også på http://p3.no/p3-aksj...-gir-deg-o-fag/ at "I anledning P3-aksjonen har vi republisert alt som har gått med O-fag på P3. Dette kan du kan laste ned helt gratis på podkast, sammen med sendingen fra glassbunkersen!" dvs at O-fag-comback'en finnes et sted som podcast, ikke bare de filmklippene som ligger på nett! Ps: her er et klipp om Bårds karusellskrekk;) http://www.tv2.no/play/underholdning/gkn/kjendis/-jeg-har-karusellskrekk-352976.html Endret 18. januar 2013 av Crumble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crumble Skrevet 18. januar 2013 #754 Del Skrevet 18. januar 2013 Har dere sett denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 18. januar 2013 #755 Del Skrevet 18. januar 2013 Den hadde jeg ikke sett før, takk!! Og æææsj til det første trikset til Vegard! Angående podcaster syns jeg det er en skikkelig uting at ting blir sletta etter hvert. Det er jo ikke akkurat som om internett blir fullt, så jeg skjønner ikke hvorfor de skal slette ting når det er gammelt. Det hadde vært veldig gøy å høre hele O-fagsendingen fra 2009, det var jo ikke så mye på youtube. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 18. januar 2013 #756 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Det hadde vært veldig gøy å høre hele O-fagsendingen fra 2009, det var jo ikke så mye på youtube. Men er ikke dette alle podcastene da? http://ofag.eikern.net/ For å lagre podcastene så kan du trykke på en av episodene også høyre klikk - lagre Er det noen som mangler på den siden? Isåfall så har jeg ikke hørt alle, har alltid brukt denne siden, fordi den andre jeg fant mangler noen episoder og andre er dobbel. Den hvor du får de rett inn på itunes. Derre tvaksjonen må jo ligge en eller annen plass! Noen som har funnet nå mer? Endret 18. januar 2013 av SnusmumrikkenXx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #757 Del Skrevet 18. januar 2013 Crumble, den hadde jeg ikke sett før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 18. januar 2013 #758 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) To bilder fra p3-aksjonen i 2009. Sett disse før? http://farm3.staticf...e66a53bb4_o.jpg http://farm3.staticf...cc18bd8b4_o.jpg Bildene er veldig store. Så la bare ut direkte link i stedet. Klipp å lim.. eller trykk hvis det funker. haha. Haha! Tru det eller ei, men dette er faktisk CD'n Bård og Vegard signerte også solgte under aksjonen. Klarte ikke å tyde skriften fordi det er alt for mange krusseduller og for lite bokstaver. Men det står på siden jeg fant det, at det stemmer. http://farm3.staticflickr.com/2535/4016892863_e1ed136809_o.jpg Endret 18. januar 2013 av SnusmumrikkenXx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 18. januar 2013 #759 Del Skrevet 18. januar 2013 Søte bilder! Jo, alle podcastene ligger der, men ikke den comback-episoden fra innsamlingsaksjonen i 2009. (Den som delvis ligger på youtube filma og som du linka bilder og cd til nå. Eller er det hele på youtube i to deler? Må innrømme jeg ikke har fått sett den ennå). Så Crumble mener at hele finnes i podcast et sted. Haha, så dere hva tvNorge skrev nå i forbindelse med kveldens Graham Norton show? "Vegard Ylvisåker (eh...Josh Groban)...+++ er gjester". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnusmumrikkenXx Skrevet 18. januar 2013 #760 Del Skrevet 18. januar 2013 Søte bilder! Jo, alle podcastene ligger der, men ikke den comback-episoden fra innsamlingsaksjonen i 2009. (Den som delvis ligger på youtube filma og som du linka bilder og cd til nå. Eller er det hele på youtube i to deler? Må innrømme jeg ikke har fått sett den ennå). Så Crumble mener at hele finnes i podcast et sted. Haha, så dere hva tvNorge skrev nå i forbindelse med kveldens Graham Norton show? "Vegard Ylvisåker (eh...Josh Groban)...+++ er gjester". Jeg har søkt etter alt mulig, men finner ingen andre klipp enn den som er der. Den er 10min lang. Å de må jo ha hvert der lengre enn det... aner ikke hvor mange klipp det egentlig skal være. Men det er to filmer som er borte på den linken som ble postet. Men finner de ikke noen andre plasser. Og podkastene finner jeg heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå