Gå til innhold

Skal nå manne meg opp og kjøpe vibrator! Men er veldig nervøs..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, nå skal jeg kjøpe meg en vibrator for første gang. Går for apoteket sin, siden jeg tror det er minst flaut. Så skal jeg be dem om å pakke den inn slik at de tror at den ikke er til meg.

Aah.. Tenk om jeg feiger ut! Må manne meg skikkelig opp nå!

Tror dere egentlig at kassadamen på apoteket bryr seg?

Anonym poster: 9f6d25e34cc9a4b3c02cbd0c4ae5590a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det tror jeg absloutt ikke. Men om det er så flaut, hva med å handle over nett?

Anonym poster: 278da18b7f1ee3f2776822fb262d7e47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bare vil få gjort det unna. Postkontoret kan se hvem som sender pakkene, så da har jeg kommet like langt egentlig.

-TS

Anonym poster: 9f6d25e34cc9a4b3c02cbd0c4ae5590a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mannet meg nettopp opp til å kjøpe min første vibrator, og valgte å kjøpe fra kondomeriet på nett. Totalt diskret. Kan anbefales.

Anonym poster: 2ed444cb4522dac76d91c0fa6a5ff82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondomeriet skriver et annet firmanavn på pakken.

Anonym poster: 2ed444cb4522dac76d91c0fa6a5ff82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondomeriet skriver et annet firmanavn på pakken.

Anonym poster: 2ed444cb4522dac76d91c0fa6a5ff82f

Det vet jeg, men postkontoret kan likevel se hvor de kommer fra. Det er noen koder der som de etterhvert lærer seg.

-TS

Anonym poster: 9f6d25e34cc9a4b3c02cbd0c4ae5590a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondomeriet skriver et annet firmanavn på pakken.

"Kondo mer i et AS"?

Anonym poster: b01b368d54c0b0934d633c88f0954f17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som har lært de kodene, så du kan fortsatt "slippe unna" med det. Men det velger du jo helt selv :) Jeg tror ikke noen bryr seg uansett hvor du ender opp med å kjøpe fra.

Anonym poster: f51c316546d0bace616ebc75703e6d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du er SÅ redd så tror jeg at jeg hadde droppet å kjøpe, jeg. Og jeg hadde også droppet å kjøpe agurker, auberginer, squash, bananer, gulrøtter og alt annet som gjør folk i den minste tvil om hva motivasjonen din for å kjøpe dem er...

Men helt alvorlig, tror du virkelig folk på posten sitter og leser koder for å finne ut hva folk har kjøpt, eller at damen på apoteket som selger dagen-derpå-piller, analkløe-salve og bleier for voksne, bryr seg om DU kjøper en dildo? I don't think so!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg, men postkontoret kan likevel se hvor de kommer fra. Det er noen koder der som de etterhvert lærer seg.

-TS

Anonym poster: 9f6d25e34cc9a4b3c02cbd0c4ae5590a

Jeg har jobbet på postkontoret og selv om vi lærte oss kodene kunne vi ikke bry oss mindre. I tillegg kommer det såpass mange pakker innom postkontoret hver dag at man ikke akkurat får studert hvilke som kommer fra Kondomeriet.

Anonym poster: 2ed444cb4522dac76d91c0fa6a5ff82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selger de vibratorer på apoteket... hmm, det visste jeg ikke. Jeg skulle ha hatt en sånn Fleshlight, får ringe apoteket å spør om de har, det er tross alt likestilling.

Anonym poster: d574907e74aadbf85d336cb9608ff109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg, men postkontoret kan likevel se hvor de kommer fra. Det er noen koder der som de etterhvert lærer seg.

-TS

Anonym poster: 9f6d25e34cc9a4b3c02cbd0c4ae5590a

Du føler deg ikke litt VEL paranoid nå...?

Postansatte bryr seg like lite som apotekaren. At du skal få henne til å pakke inn vibratoren kommer bare til å bli flauere enn å bare få den ned i posen og gå.

Anonym poster: 85bcf265b787b5dba7618cef5ef6d791

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber selv i postverket,og kan LOVE deg at man kikker ikke på hver og en pakke for å finne ut om det er noe spesielt med de. Har aldri hørt om noen som har "sjekket" pakker for koder for å se hvor de kommer ifra. Vi har i alle fall ikke mulighet til å gjøre det.

Så bestill på nett,og nyt pakken når den kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har apotek vibratorer?:P Lærte jeg no nytt :fnise:

Hva med å bestille på nett, kondomeriet.no?:) Kommer i helt anonyme pakker så postmannen/damen vil ikke kunne se hva det er^^, Go nuts!:D Og det er da ingenting å skamme seg over. Har en hel pose full av leketøy:P

Og dem på postkontoret driter vel i hva du bestiller, kjære vene. Jeg jobber på butikk for tiden og jeg registrerer knapt hva slags varer en kunde har, jeg har bare fokus på å skanne strekkoden:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig problemet? Er det virkelig så flaut å vise at man er ett seksuelt vesen som alle andre her i verden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp fra en av de mindre nettbutikkene da, finnes jo uendelig mange og alle sender med diskrete navn. Postfolka bryr seg garantert IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...