Gå til innhold

Hva spiser dere på julaften?

80 stemmer

1. 1. Hva spiser dere på julaften?

• Ribbe
      36
    • Lutefisk
      3
    • Pinnekøtt
      41

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi pleide alltid å ha ribbe, medisterpølse og medisterkaker til vi bestemte oss for å ha pinnekjøtt en jul etter mammas anbefaling. Siden den gang har det vært pinnekjøtt og rotmos til julemiddagen. :fnise: Til dessert er det riskrem med bringebærsaus til, og julekaker. <3

Anonym poster: f8f690e6f2f900aef24284882ad10d24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleide alltid å ha ribbe, medisterpølse og medisterkaker til vi bestemte oss for å ha pinnekjøtt en jul etter mammas anbefaling. Siden den gang har det vært pinnekjøtt og rotmos til julemiddagen. :fnise: Til dessert er det riskrem med bringebærsaus til, og julekaker. <3

Glemte karamellpudding. Hjemmelaget karamellpudding til dessert! Mmmm, gleder meg allerede! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Pinnekjøtt, vossakorv, kålrabistappe og poteter. Riskrem til dessert.

Skrevet

Kalkun, grønnsaker, poteter, hjemmelaga brun saus, hjemmelaga waldorfsalat osv :smilorange:

Åååh gleder meg :smilorange::tree:

Skrevet

Pinnekjøtt, bestandig pinnekjøtt. Sørger noe voldsomt om jeg ikke får pinnekjøtt med poteter og kålrabistappe på julaften. Det har riktignok kun hendt én gang at jeg har måttet unnvære pinnekjøttet, da bodde jeg i utlendighet og reiste ikke hjem til Norge. Husker det var nistrist å spise kalkun, selv om jeg er veldig glad i det også. Noe var bare fullstendig feil, det luktet ikke jul i huset.

Skrevet

Den pollen mangla mange alternativer på vanlige julemiddager. Jeg er oppvokst med elg og rådyr, og kan jeg ikke få det så vil jeg ha kalkun.

Skrevet

Kalkun :)

Anonym poster: 23293a98ea3a481b713002482a9870cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...