Gå til innhold

Til jenter: Hvordan ville dere reagert hvis en mann sa han fantaserer om deg mens han onanerer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er ganske sikker på at han vågå ordføreren tenkte på hun jenta når han onanerte.

:eeeh:

Anonym poster: 3ddcc48d0ec1c4293e3f260b905a338e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved direkte spørsmål fra den aktuelle personen ville jeg vært ærlig, hvis ikke ville jeg aldri nevnt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved direkte spørsmål fra den aktuelle personen ville jeg vært ærlig, hvis ikke ville jeg aldri nevnt det.

tenker du på bestemte menn når du onanerer??

nb: hvor gammel er du? og høyde også please...

:smilbla:

Anonym poster: 3ddcc48d0ec1c4293e3f260b905a338e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker du på bestemte menn når du onanerer??

nb: hvor gammel er du? og høyde også please...

:smilbla:

Anonym poster: 3ddcc48d0ec1c4293e3f260b905a338e

yup, kjæresten. det ødelegger vel fantasien, men 21 og 160 :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg merke til at TS blir spurt direkte om hvem han tenker på når han tar på seg selv. Å svare direkte på et spørsmål er noe annet enn å nevne det ut av det blå.

Om en jente er freidig nok til å spørre om hvem jeg tenker på når jeg onanerer, så hadde jeg nok svart henne eller moren hennes, uavhengig om det var sant eller ikke.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe galt/ekkelt/rart med å fantasere om andre mennesker, selv synes jeg det er deilig å tenke på at det finnes gutter der ute som tenker på meg mens de har det deilig. Om ikke annet får de jo et positivt inntrykk av meg ;) Om det er venner eller bekjente eller en flørt, spiller ingen rolle, jeg synes faktisk fantasier og seksuelle tanker om andre er helt uskyldig. Om det er en person jeg vet har hatt/har slike tanker om meg, kan jeg godt finne på å gjøre det samme mens jeg tenker på ham, selv om vi i virkeligheten trolig ikke kommer til å ha sex noengang.

Det at man fantaserer om noen behøver ikke bety at man vil ligge med denne personen, tror kanskje spesielt jenter ikke helt skjønner greia her og får det for seg at folk de egentlig liker er ekle og perverse fordi de tenker på henne/forteller slikt. Greit at ikke alle -vil- vite det, men det er en lang vei fra fantasi til virkelighet:)

Har en venn akkurat nå som jeg deler slike fantasier med, selv om jeg ikke tror vi kommer til å gjøre noe i virkeligheten, synes jeg det er utrolig pirrende å vite at vi begge har en del slike tanker om hverandre;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg synes det er flott og tar det som et stort kompliment.

Jeg trenger ikke å høre det, men dersom jeg får det, så er det ingen krise. Så lenge han ikke forventer at jeg skal bli med på fantasiene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Jeg trenger ikke å høre det, men dersom jeg får det, så er det ingen krise. Så lenge han ikke forventer at jeg skal bli med på fantasiene hans.

Ikke at jeg hadde så store forhåpninger :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Kommer an på. Hadde bestekompisen min sagt det ville jeg antageligvis blitt kvalm, siden jeg ser på ham nesten som en bror og har gjort det i mange år.

Jeg har tidligere hatt det problemet med noen av mine guttevenner at de tror jeg har flørtet med dem og de har blitt forelsket i meg. Nå har vi kommet forbi det og blitt gode venner, så om de skulle ha fortalt meg noe sånt ville det ødelagt ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvem det er. Er det en kompis, og bare en kompis, hadde jeg nok syntes at det var litt rart. Er det derimot en jeg er keen på, hadde jeg sikkert blitt tent av tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er flott og tar det som et stort kompliment.

Jeg trenger ikke å høre det, men dersom jeg får det, så er det ingen krise. Så lenge han ikke forventer at jeg skal bli med på fantasiene hans.

:lur::Hehe:

Anonym poster: 3ddcc48d0ec1c4293e3f260b905a338e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...