Gå til innhold

Tetråd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mine favoritter er grønn te me sitron, chai, rooibos og helt enkel svart te.

Har også svart te me baileys smak som jeg fkk som gave - den drikkes når jeg er litt sugen etter noe søtt på en kald kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du egentlig prøvd annen te enn Twinings? Jeg stiller meg sterkt uenig i at Twinings er te fra øverste klasse.

Anonym poster: e409245efbf57e4bdff7bad74d44f1ea

Drikker du den i england er den utrolig god. Her i norge blir den av en eller annen grunn ikke så smakfull.

Endret av Cordelia
Skrevet

Er veldig glad i yogi sweet chai, og pukka refresh om dagen. Om ikke lenge skal jeg begynne å drikke pukka classic også - den ultimate juleteen her i huset.

Skrevet

Noen her som har smakt Yogi sin sjokolade-te? Den er himmelsk god med noen suketter opp!

MEN, vet dere om det er kalorier i den? Det virker liksom for godt til å være sant at den smaker sååå god sjokolade. :vetikke:

Skrevet

Drikker du den i england er den utrolig god. Her i norge blir den av en eller annen grunn ikke så smakfull.

regelrett shoppet meg blakk på twiningsbutikken i london... teen de selger der er så goood :)
  • Liker 1
Skrevet

Leter etter en skikkelig god jordbær te, som faktisk smaker jordbær! Noen forslag?

Anonym poster: f7c764c5a2f2389553f08fe532f6b59c

Skrevet

For tiden drikker jeg mest nypete, og tilsetter ingefær og sitron.

Ellers er jeg veldig glad i mynte-te, jasmin-te og frukt-teen bestemors hage i løsvekt :)

Skrevet

jeg har prøvd te i alle varianter som finnes nesten, og jeg synes at twinings havner langt opp på listen. selvfølgelig er ikke rød frukt-te eller vanlig sitron-te noe å hoppe i taket for, men finner du te med litt spenstige smaker er det nydelig. god og sterk smak.

Jeg er veldig uenig i at teen med den sterkeste smaken er den beste. Twinings-te har jo ikke balansert smak i det hele tatt. Sterk og overdøvende smak av grønn eller sort te, fullstendig blottet for aroma. Aromaen er jo halve opplevelsen med en virkelig god te.

Anonym poster: e409245efbf57e4bdff7bad74d44f1ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...