Gå til innhold

Tetråd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drikker utrolig mye te, minst 1l om dagen. Favoritten er grønn te.

Jeg kjøpte en grønn te med vanilje i England. Den er utrolig god, men klarer ikke finne noe lignende i Norge :(

Anonym poster: 42f828b69637ed15e11bec2112f68c4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vil bare tipse om engangsposer til løste jeg kjøpte på Byportens tebutikk i 1. etg ved Kiwi.30 kr for 100 poser

66265_10152220544875285_405711903_n.jpg

Og Tiger/TGR i Arkaden har nydelig fersk te til bitte lite penger

2400115_picture_7691_3.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

det aller meste fra twinings er utrolig godt! og det blir helt feil å bare "settle down" for twinings... det er te fra øverste klasse! favoritten for tiden er nok spiced apple and cinnamon, og lemon and ginger. nydelig med litt sterke teer :rodme:

Skrevet

Ser dere den midterste med skål?

Enkel i bruk, lett å rengjøre og den når langt nedi koppen. Jeg kjøpte min på Byporten.

301%20tesil%20bast%20og%20tesil%20holder.jpg

Skrevet

Sånn bortsett fra en omtalte chaielsken min, er jeg veldig glad i grønn te.

Jeg var i Kina tidligere i år og fikk med meg masse deilig te hjem og dem går det mye av. De er av høy kvalitet og kan gjerne trekkes 8 ganger :) Ellers er koreansk FOP en av favorittene - den kan ta litt tid å vende seg til, men jeg synes den er helt nydelig både på farge, lukt og smak.

Skrevet

Elsker chai, og også chai latte (men orker ikke lage det selv, kjøper på kaffebar).

Er også veldig glad i london fruit & herb sine, spesielt raspberry rendesvouz.

Om morgenen drikker jeg twinings earl grey.

Liker å variere, og har alltid mange forskjellige smaker.

Akkurat nå har jeg 8 forskjellige fra London F&H, Kamillete, Mint-te, Citrus-te, twinings earl grey, Bestemors frukthage og Bjørnebærte :-)

Er på jakt etter en god kirsebærte, hvis noen har tips :-)

Skrevet

har du sjekket Iherb.com?

De har mye te der

ellers gir google noen treff, bla : http://www.adagio.co...illa_green.html

Tusen takk :)

Jeg sjekket iherb, men klarte ikke finne noe lignende der (jeg syns egentlig det var litt vanskelig å søke på den siden). Men den du fant på google virker jo helt super! Bortsett fra at shipping til norge var utrolig dyrt... Jeg får vel bare fortsette å lete i forskjellige butikker (fysisk og på nett), det må jo finnes et sted :)

Anonym poster: 42f828b69637ed15e11bec2112f68c4c

Gjest hogwash
Skrevet

har dere sukker i teen?

Jeg kan finne å å besudle teen med både sukker, melk og honning..

Dog, ikke alt på en gang.

• Liker 1
Skrevet

Er så grusom at jeg faktisk bruker suketter. Vurderer å prøve Stevia-suketter,

Skrevet

det aller meste fra twinings er utrolig godt! og det blir helt feil å bare "settle down" for twinings... det er te fra øverste klasse! favoritten for tiden er nok spiced apple and cinnamon, og lemon and ginger. nydelig med litt sterke teer :rodme:

Har du egentlig prøvd annen te enn Twinings? Jeg stiller meg sterkt uenig i at Twinings er te fra øverste klasse.

Anonym poster: e409245efbf57e4bdff7bad74d44f1ea

• Liker 2
Skrevet

Har du egentlig prøvd annen te enn Twinings? Jeg stiller meg sterkt uenig i at Twinings er te fra øverste klasse.

Anonym poster: e409245efbf57e4bdff7bad74d44f1ea

jeg har prøvd te i alle varianter som finnes nesten, og jeg synes at twinings havner langt opp på listen. selvfølgelig er ikke rød frukt-te eller vanlig sitron-te noe å hoppe i taket for, men finner du te med litt spenstige smaker er det nydelig. god og sterk smak.
Skrevet

Jeg foretrekker smaks-satt svart te. Favoritten er en med sitron, vanilje og rom som de selger på den lokale tebutikken, eller earl grey. Har aldri sukker i teen min.

Skrevet

Jeg er også veldig glad i te og drikker hver dag. Drikker så og si bare løsvekt-te fra les palais des the.

Drikker helst hvit te og grønn te. Liker også frukt-teer når jeg skal kose meg ekstra.

Disse er favorittene fra butikken som nevnt:

Grønn: Grønn te med 7 sitrusfrukter

Hvit: Aiguilles d'argent (silvertip)

Frukt: Thé des Enfants (denne passer til barn også fordi den er veldig fruktig)

:rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...