Gå til innhold

Savner du noe du ikke kan gjøre som gravid?


Rannva

Anbefalte innlegg

Selv har jeg aldri røykt, og å kutte ut den lille alkoholen jeg drakk var ingen problem. Men jeg savner virkelig å kunne dykke!!

Gleder meg til den dagen jeg kan (tør/vil) plassere den lille hos mine foreldre, og ta sambo med på en dykketur igjen. *drømmesmiley*

Andre som savner ting som er umulig/vanskelig å få til under svangerakapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner egentlig å både røyke og drikke jeg..

Skulle betalt mye for å ta en helg fri fra graviditeten og tatt meg en tur på byen med venninner eller noe.. :-?

Sluttet å røyke når jeg testet positivt, men jeg savner selve handlingen innimellom..

Skal ikke begynne igjen etter babyen er født da..

Skal vi se.. hva mer...

Savner å ha på meg vanlige klær, å gå inn og ut av bilen uten besvær, å ikke ha vondt i rygg og bekken, ha normal størrelse på puppene, ikke ha kviser på skuldrene..

Er ikke så glad i å gå gravid egentlig jeg... :-?

Moro med baby, men liker ikke alt som skjer med min egen kropp..

Selve graviditeten er mer et "nødvendig onde" for å få baby..

Snart bare 19 uker igjen.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Salamandra.. Graviditeten er bare et nødvendig onde..

Jeg savner den gamle formen min.. Nå peser jeg som en hvalross etter en liten løpetur over plassen :roll:

Jeg savner røkelaks og en god medium biff. Og spekemat (jeg liker ikke brødskiver, men om jeg får litt god spekemat på funker det flott.)

Jeg savner å orke å være så sosial som jeg vil. Det er værst :-(

Men jeg GLEDER meg til å hilse på vesle Bim :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser både røkelaks, spekeskinke og medium biff jeg... :oops: Men jeg savner virkelig å ta meg noen glass rødvin til! Tror egentlig det er det eneste jeg savner. Jeg har aldri røyket, og jeg driver heller ikke med noen spesiell idrett som jeg har måttet slutte med. Nå fikk jeg meg riktignok en "smell" i bekkenet i helga når jeg gikk på ski, så det kan se ut til at jeg må stå over skiturene i påska. Og DET kommer jeg til å savne, spesielt hvis det blir skyfri himmel og drømmeforhold i fjellet...

Ellers synes jeg det er helt topp å være gravid, og det er bare så utrolig deilig å kjenne de små sparkene fra babyen! Men i juli er jeg nok ikke like positiv, der jeg vagger rundt i 20 varmegrader med mine 20 ekstra kilo... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kunne nyte rødvin til mat eller bare dele en flaske på lørdagskvelden med min kjære savner jeg! I tilegg skulle jeg ønske jeg kunne dratt til østen i disse tider, og dykke i tropiske farvann :-)

Men det får bare vente til litt senere, alt i alt er det jo veldig spennende å være gravid også da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner mobiliteten min! Og jeg savner å sove en hel natt uten å bli vekt av en baby som sparker, har fest - eller rett og slett av at jeg må tisse. Og det med soving hele natta kan jeg glemme også etter at babyen er født..

Har spist det meste i svangerskapet - både spekemat, medium biff og løskokte egg, så sånn sett savner jeg ingenting - men jeg savner matlysten, og gleden over å spise god mat.

Men dette er jo bagateller i forhold til å gå rundt med baby i magen som jeg snart skal få lov til å hilse på! Det gleder jeg meg til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...