Gå til innhold

Gravid og på julebord?


Ahava

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på hvor mange av kvinneguidens gravide som har tenkt seg på julebord i år, og i så fall hva som er planen å ha på seg.

Jeg er 34 fullgåtte i dag, og det er duket for stort jobbjulebord den 24. november som jeg og mannen er invitert på. Jeg tenker som så at det ikke burde være noe problem - så lenge formen tillater det når den tid kommer. Det jeg ser på som et lite problem, derimot, er kles- og skovalg.

Så - nå lurer jeg på hvor mange her som har tenkt seg ut på prejulekos, og hvordan kles-..hm..utfordringene tenkes å håndteres der!

(Helst svar fra gravidite som er tippet uke tredve, eller i hvert fall både er åpen om graviditeten, og viser!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjoler med empireliv er jo veldig fint på gravide! Masse av det i butikkene vil jeg tro. Jeg er også gravid, men bare 10-11 uker når det er julebord så da har jeg vel forhåpentligvis ikke rukket å bli så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være 29 uker når vi skal ha julebord, og har tenkt litt på påkledning. Det blir relativt uformelt da, så jeg tror jeg tar min vinrøde mammajeans sammen med en sort paljettopp jeg har kjøpt fra mamalicious. Og en fin cardigan eller blazer utenpå :) sko vet jeg ikke, det kommer litt an på hvordan føret blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakegirl

Jeg skal ha en kort kjole med stretch i:) Det er ikke en gravidkjole, men stoffet i kjolen har fint plass til litt mage. Og julemat. HAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg hadde ikke engang tenkt på at det går an å ha på seg noe annet enn kjole. Paljettopp og vinrød bukse hørtes fint ut!

Cupcakegirl: God plass til mage høres bra ut! Blir liksom noe annet å endelig kunne la mage slappe av etter julematen, uten å tenke på størrelsen. :fnise:

Hva tenker dere om fottøy, da? Er dere spreke nok til å gå med hæler, hvis omstendighetene tillater det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i barnedåp i starten av desember. Da vil jeg være 37 uker på vei, ser ikke på bekledning som noen utfordring... Heller en mulighet til å pynte seg med magen :nigo: Jeg har kjøpt kjole og sko på asos.com, betalte under 200,- for dem!

image1xl.jpg

Her er kjolen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var gravid for 2 år siden var vi 3 gravide der. Jeg hadde tights og tunika med empireliv bare ca 15uker på vei, andre som var ca 2mnd lengre hadde sort bukse og vid topp, siste som var høygravid hadde tights og topp med empireliv. Alle hadde flate støvletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakegirl

Selvsagt kan tights og en pen topp kvalifisere til julebordantrekk:) Gå med det du føler deg fin i du! Jeg bruker høye heler, men velg heler som er gode og stødige. Flate sko kan selvsagt også være veldig fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...