Aprilis Skrevet 28. desember 2015 Forfatter #781 Del Skrevet 28. desember 2015 Juleferie med de to beste i hele verden så langt har vi ikke gjort stort i jula. Jobbet tom lille julaften, og på kvelden lille julaften fikk vi pyntet treet og bare tatt innover oss at det var ferie i halvannen uke. Julaften var vi hos svigermor hvor det var en stille og rolig dag og kveld. Ellers i jula har vi bare kost oss og puslet med litt småting. Jeg har heldigvis klart å styre meg når det kommer til å spise for mye mat og godteri. Har tom brukt jula til å begynne å trene igjen. Har jo helt glemt at jeg er medlem av livegym.no, men det er jo gull verdt både for at de har gravidtimer + spinningtimer. Spinningtimer ja.....vi bestilte oss spinningsykkel i går kjære har lenge klaget over at han ikke får trent nok. Han har jo treningsrom på jobben, men han føler at han ikke får noe tid sammen med oss hvis han skal trene etter jobb. Og det er jo sant, for da er han ikke hjemme før etter at lillesnupp har lagt seg om kvelden. Tror vi kommer langt med det vi har av treningsting her hjemme nå: spinningsykkel, stepkasse, manualer, treningsmatte, livegym med mange og ulike treningstimer (spinning, styrke, yoga,,aerobic, step....) og gode turmuligheter rett utenfor døra. I kveld har jeg fått trent styrke i 30min og gått tur i ca 45 min. Så får vi krysse fingrene for at formen holder seg nogenlunde bra fremover slik at jeg kan trene litt og holde vekta i sjakk Nå er det en kopp te, beina på bordet, TV og siste innspurt på babyteppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 29. desember 2015 #782 Del Skrevet 29. desember 2015 Så flink du er som trener! Og helt enig, man kommer veldig langt med gode treningsmuligheter hjemme. Jeg gleder meg til å begynne å jogge igjen! Og så flink du er som ikke har spist så mye snop i jula, der har jeg syndet Men men ... Det har blitt ganske vanlig mat ellers stort sett, så da er det ikke så farlig med litt godteri "på topp". Hva slags planer har dere for nyttårsaften da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 29. desember 2015 Forfatter #783 Del Skrevet 29. desember 2015 10 timer siden, lille_frosk skrev: Så flink du er som trener! Og helt enig, man kommer veldig langt med gode treningsmuligheter hjemme. Jeg gleder meg til å begynne å jogge igjen! Og så flink du er som ikke har spist så mye snop i jula, der har jeg syndet Men men ... Det har blitt ganske vanlig mat ellers stort sett, så da er det ikke så farlig med litt godteri "på topp". Hva slags planer har dere for nyttårsaften da? Takk håper bare at ting ikke fortsetter slik som i dag, for da blir det null trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 29. desember 2015 Forfatter #784 Del Skrevet 29. desember 2015 Startet dagen med peiskos og en kosejente mens kjære lå og sov. Men han Kom seg kjapt opp da jeg begynte å steke bacon. Det var visst en lukt som var umulig å sove gjennom Etter frokost/lunsj lekte lillesnupp en stund, mens jeg fikk heklet litt før vi satte oss i kjellerstua og så på Frost på projektor, til lillesnupps store glede. Da hun skulle ha formiddagsluren sin benyttet vi anledningen til litt , men det ble en skuffelse i ettertid. Som sist svangerskap, så får jeg falske rier etter sex, og de sitter i i mange timer. I dag har det holdt på fra 14-20. Så da får vi enten være avholds (noe som ikke er et alternativ ) eller bruke kondom. I tillegg har jeg kynnere konstant, men jeg håper og tror at det går over i morgen hvis ting ikke blir bedre frem til jeg begynner på jobb igjen på mandag, så må jeg vurdere hva jeg gjør ift sykmeldingen. Skal til legen på mandag og egentlig bare forlenge sykmeldingen jeg har nå. Kjære er litt bekymret og vil at jeg egentlig skal sykmelde meg mer, men vi får se. Jeg er litt sta og vil ikke sykmelde meg 100%. Vil ikke "være svak", men hadde det vært noen andre som var i samme situasjon ville jeg anbefalt 100% sykmelding. Når jeg tenker over det, er jo formen verre nå som jeg har fri; mer kynnere, hodepine hver dag og generelt mer plager. Men det kan være at jeg kjenner det mer nå enn. I en stresset hverdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 30. desember 2015 Forfatter #785 Del Skrevet 30. desember 2015 Fin form i dag Kom oss ut etter frokost og lagde tre snømenner + akte litt. Og godt var det at vi kom oss ut ganske tidlig, for da vi hadde kommet oss inn begynte det å regne. Og siden har det regnet i dag. Snømennene har seget litt sammen, så nå står mamma og pappasnømannen med hodene inntil hverandre all snøen har enten blitt til sørpe eller is Ellers har dagen gått mes til bare kos: puslespill med lillesnupp, film på projektor mens vi har spist pizza og snop og generelt bare kost oss. Nå er det jo salg over alt, og da benyttet jeg det og bestilte vippestol fra barnas hus. Synes det er drøyt å bruke 1200-1400kr for en vippestol, og på finn.no har jeg ikke funnet så mange billige. Nå kjøpte jeg en på barnas hus for 699. Synes det er en stiv pris også, men nå har vi i alle fall. sist fikk vi låne vippestol av en venninne, men nå har jo hun nettopp fått baby selv i morgen er det jaggu meg siste dagen i dette året nå kommer det til å gå rasende fort frem til kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 30. desember 2015 Forfatter #786 Del Skrevet 30. desember 2015 .....og tror dere vi fikk spinningsykkelen i dag da?!? Nope! Vi hadde bestilt hjemkjøring i dag, men hverken så eller hørte noe fra posten. Prøvde tom å ringe flere ganger, men Neida. Der var det kø, kø og atter kø. Så de kan jo bare prøve seg på å levere neste uke en eller annen gang mellom 8 og 16. Da er jo vi på jobb. Derfor vi bestilte hjemkjøring til akkurat i dag, for da hadde vi vært hjemme. Argh! Men fikk trent styrke i kveld i stedet for da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 31. desember 2015 Forfatter #787 Del Skrevet 31. desember 2015 Da er 2015 snart over, og for min del har det skjedd mye og for det meste bare positivt Jeg og kjære har giftet oss Vi fikk samlet hele slekta og hadde navnefest/overraskelsesfest(bryllupsfest) Vi var på Norgesferie og besøkte alle i familien Jeg fikk møtt mamma og opprettet en god kontakt med henne igjen Vi planla en ny graviditet og jeg ble gravid på andre forsøk Vi begynte å se etter rekkehus, ga vel egentlig litt opp, men plutselig.....der var drømmerekkehuset og det ble vårt Ny barnehageovergang og flytting til nytt hus gikk over all forventning for Lillesnupp Vi fikk solgt leiligheten vår og fikk mye mer enn forventet, noe som gjorde at vi fikk kjøpt ny bil til meg også Vi har vært friske og raske Jeg har en jobb og kollegaer som betyr utrolig mye for meg og som er en familie for meg 2015 har vært et godt og fint år. Blir spennende å gå inn i 2016 og se hva det bringer. Det første jeg ser frem til er å få møte den lille babyen vår og at Lillesnupp blir storesøster. Håper alle får en fin nyttårsfeiring og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 1. januar 2016 Forfatter #788 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) Ny dag, nytt år og ny måned. Hadde en veldig fin dag og kveld i går. Var bare oss tre her hjemme. Vi spiste pinnekjøtt til middag, så på film og så litt raketter før lillesnupp la seg. Vi lovte henne at vi skulle vekke henne når rakettene virkelig kom til å ta av. Og med den lovnaden la hun seg med en gang og sovnet. Da kjære gikk inn og vekte henne 23.55, spratt hun opp og var klar for raketter Satte oss foran stuevinduet, kjære med lillesnupp inntullet i dyna på fanget Da det roet seg med rakettene, sovnet lillesnupp i senga si med en gang igjen ogjwg og kjære så på en film og to episoder av Big Bang. Har nesten ikke sovet noe i natt heller. Sliter så forferdelig med å sove for tiden. I natt var hodepinen nesten uholdelig, men smertestillende hjelper lite. Da klokka nærmet seg 6.30 sovnet til slutt og våknet 10.15.....som den første her i huset er noen skikkelig sovedyr her hos oss. Krysser bare fingrene for at er lik lillesnupp på det området, men det spørs kom oss opp, spiste frokost og ut. Har regnet i hele natt, så var ganske så glatt ute. Men det ble en tur med lillesnupp i vogna. Kan ikke bare sitte inne og visne helt bort. Resten av dagen har vi byttet på å være med lillesnupp. En trøtt og sutrete unge i hele dag. Ettersom hun sto opp så sent så ble det ingen formiddagslur og hun ville heller ikke spise noe særlig til frokost/lunsj og middag. Men da hun fikk i seg grøt til kveldsmat...DA kviknet hun til da Men kom seg i seng til 19 og sovnet som en stein. I morgen skal vi til ikea og kjøpe seng til lillesnupp. Hun sover fortsatt i sprinkelseng og skal nå få stor-jente-seng. Det er jeg veldig spent på. Spent på om ligger i ro eller om hun kommer til å gå ut av senga. Har også sendt inn søknad om foreldrepenger i dag. Det var jo såå enkelt når man kan gjøre det elektronisk, i alle fall når man gjør det så enkelt som oss hvor jeg tar ut alt først å så,tar ferie og ulønnet etterpå. Da var det bare å legge inn termindato, så kom alle de andre datoene opp selv. Litt annet enn når jeg søkte sist. Det var jo til å bli helt svett av Nå i kveld gikk det opp for meg at jeg snart skal ut i permisjon. Jeg har liksom forholdt meg til termindato hele tiden, men når jeg tenker over når jeg skal ut i permisjon, så er det bare 7 1/2 uke til HJELP! Endret 1. januar 2016 av Aprilis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 2. januar 2016 #789 Del Skrevet 2. januar 2016 For en fin årsoppdatering! Høres ut som 2015 var et godt år for dere Den hodepinen høres ikke noe god ut altså. Jeg har slitt litt med det de siste to ukene selv, og man blir jo så innmari redusert av å ha vondt i hodet! Jeg beklager hvis du har skrevet noe om det tidligere, men du har nevnt det for lege/jordmor ikke sant? Hodepine kan jo være et tegn på økt blodtrykk, så det er jo viktig å være litt obs ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #790 Del Skrevet 2. januar 2016 1 time siden, lille_frosk skrev: For en fin årsoppdatering! Høres ut som 2015 var et godt år for dere Den hodepinen høres ikke noe god ut altså. Jeg har slitt litt med det de siste to ukene selv, og man blir jo så innmari redusert av å ha vondt i hodet! Jeg beklager hvis du har skrevet noe om det tidligere, men du har nevnt det for lege/jordmor ikke sant? Hodepine kan jo være et tegn på økt blodtrykk, så det er jo viktig å være litt obs ... Jeg har ikke snakket med lege/jordmor om det ettersom jeg bare har hatt det nå i jula. Men skal til legen på mandag, så,skal få sjekket blodtrykket da. Men jeg tror rett og slett at jeg har vondt i hodet pga stiv nakke og kjeve. Fant et punkt/feste rett bak øret som er utrolig vondt og stivt. Masserte mens jeg sto i dusjen i dag, og da slapp den verste hodepinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #791 Del Skrevet 4. januar 2016 På lørdag dro vi til ikea og kjøpte stor-jente-seng til Lillesnupp. Vi har drøyd det så langt som mulig, men nå var det på tide. Man vet jo aldri når kommer, så da er det greit at Lillesnupp har blitt vant til ny seng når hun kommer til verden. Lørdag kveld var det litt skummelt for Lillesnupp å ligge i den mye senga, men hun sovna til slutt. I går var det litt mindre skummelt. Satt ved siden av henne og koste med henne i ca 15 minutter før jeg fikk lov til å gå ut av rommet. I kveld fikk jeg lov til å gå ut av rommet så lenge hun fikk lese litt og at døra sto på gløtt. Flinke jenta vår I går kveld mista hun smokken sin på gulvet, men hun går ikke ut av senga for å hente den. Om det er for at hun ikke kommer på at hun kan gå ut av senga eller om det er at hun tror at hun ikke får lov aner jeg ikke, men hun går ikke ut av senga når hun våkner om morgenen heller I går avsluttet vi jula med juletrefest. Det var såå koselig og Lillesnupp koste seg max. Det holdt på i to timer og hun duppet nesten av på fanget til kjære de siste minuttene I dag var det tidlig opp og planleggingsdag på jobb. Var på foredrag om barnekonvensjonen jeg var der bare til 11.30 ettersom jeg skulle til legen etterpå. Og bare på de tre timene holdt jeg på å sovne i tillegg til at stolene var hinsides vonde å sitte på. Uansett hvordan jeg satt så fikk jeg press på magen, så jeg ble både kvalm og svimmel. Så jeg var veldig glad da jeg kunne gå. Var bare så vidt jeg rakk legen, for jeg måtte gå et stykke for å komme til riktig buss, og jeg klarte selvfølgelig å rote meg bort. Men fant frem til slutt og rakk legen akkurat. Ble i alle fall en bra gåtur ut av bommerten. Legen sjekket blodtrykket og det var bra. Det eneste han var litt bekymret for, er at symfysemålet mitt er så høyt. Det var det da jeg gikk med Lillesnupp også, og jordmor tok en ekstra ultralyd sist for å sjekke om er stor ift hvor langt jeg er på vei. Men hun er ikke mer enn 5% større enn snittet og det er jo egentlig ingen ting. Men legen vil at jordmor skal sjekke om det er mye fostervann når jeg skal dit neste uke. Er fortsatt sykmeldt 50%, men han ville bare sykmelde meg ut januar, for han var ikke helt sikker på at jeg skulle jobbe så mye etter det ettersom formen min er veldig opp og ned. Men jeg tror det skal gå greit å jobbe 50% ut januar, så får vi se. Nå kommer det studenter på basen vår også, og de pleier å ta i et tak. Da jeg henta Lillesnupp i barnehagen i dag, og vi skulle ta bussen hjem, fant vi ut at hun ene på avdelingen hennes faktisk bor i naborekka her! Ingen av oss har sett hverandre i området her, men det er jo stas at vi bor så nærme. De to er nesten like gamle, bare 3 måneder som skiller, og moren fortalte at hun venter barn i juni/juli Og i dag kom endelig spinningsykkelen Så i dag har jeg virkelig fått bevegd på meg. Først en lang omvei til bussen, så trasket jeg byen rundt for å finne billig vinterjakke jeg kan bruke de to siste månedene og til slutt fikk jeg syklet i 30min. Får vel en skikkelig smekk i morgen tipper jeg. Kjenner det godt i bekkenet allerede, men det var så deilig å bevege seg der og da Apropo vinterjakke ja....jakken jeg har nå er ikke varm nok til det kalde vinterværet vi har fått nå, og jeg får den knapt igjen så det er ikke noe håp om å få noe tykkere og varmere klær under heller. Trasket rundt for å finne enten en gravidjakke på salg eller en vanlig jakke i litt stor størrelse på salg. Men enten så var jakkene ikke på salg, de fantes i størrelse s og m eller det var rar form på de. Men til slutt var jeg svinheldig og fant en jakke fra HM som det var 50% på, og det var den siste de hadde igjen. Fin passform , god og varm og den holder nok til kommer. Og det beste av alt var at den kostet 300kr. Det synes jeg at jeg kan betale selv om jeg ikke får brukt den alt for lenge Men nå er det bare skravling og skravling herfra. Snart på tide å komme seg i seng hvis man skal orke å komme seg opp tidlig, dusje, spise frokost, få opp Lillesnupp og få henne i barnehagen før det er jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 9. januar 2016 Forfatter #792 Del Skrevet 9. januar 2016 Da var vi på plass igjen Stavanger. Vi skal I barnedåp I morgen. Planen var at vi skulle overnatte hos de som skal ha barnedåpen,men Lillesnupp har kastet opp to ganger u dag; en gang I bilen på vei til flyplassen og en gang hjemme hos svoger/svigerinne. Så vi valgte å dra på hotell i stedet sånn i tilfelle hun kaster opp mer og det er omgangssyke. Men hun har ikke kastet opp noe mer og hun er i superform. Så hvorfor hun har kastet opp er vanskelig å si. Jeg må ærlig innrømme at det er deilig med hotell. Får slappet ordentlig av,se tv fra senga,ta seg et ordentlig skumbad(jeg savner badekaret vårt!), hotellfrokost❤ kjære har vært hos sin bror I noen timer mens jeg og Lillesnupp har vært på hotellet. Synes han må utnytte tiden med familien når vi først har reist hit. Lillesnupp sovnet med en gang og nå kommeg kjære snart til hotellet også og da skal vi bestille litt mat. Ellers er formen egentlig bra. Har bare begynt å få vondt I bekkenet. Vondt å komme seg opp og komme I gang med å gå. Å så har jeg en del vondt I magen: kynnere, mensensmerter og ligamentsmerter. Men det er vel mye som skjer. Magen vokser mye og jeg ser at kroppen nå begynner å endte form; stor mage, større pupper,bredere hofter,slappere lår....liker ikke!! 😠 men nå er det ikke alt for lenge igjen. ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 11. januar 2016 #793 Del Skrevet 11. januar 2016 Så deilig med hotell - det er jo skikkelig nyyydelig å bare krølle seg opp i en hotellseng, og som du sier, ikke minst spise hotellfrokost!! Nå fikk jeg lyst på en tur på hotell selv! Så kjedelig med bekkenløsning altså, håper ikke det blir noe verre en det er nå. Godt at formen er god ellers, og litt forandringer på kroppen må man vel nesten bare regne med kanskje, når det er så kort tid igjen ... Men skjønner at det ikke er så gøy å forholde seg til alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 11. januar 2016 Forfatter #794 Del Skrevet 11. januar 2016 Ser at det forrige innlegget ble skrevet med mobilen gitt I går skulle vi ha vært hjemme rundt 21.30, men det var så mange forsinkelser med flyene at vi var ikke hjemme før 00:30! Og gudskjelov for at vi har en tålmodig jente. Hun var helt fantastisk å ha med på tur; null sutring til tross for at hun var langt over overtrøtt. Hun sovnet i bilen på vei hjem, men heldigvis sovnet hun i senga si med en gang igjen da vi kom hjem. I dag har jeg vært hos jordmor. Alt så fint ut. Til tross for at jeg ligger laaangt over snittet på symfysemålet, så er akkurat på snittet i forhold til lengde, vekt og utvikling. Så symfysemål skal man ta med en klype salt. Blodtrykk, urin og jernlager er også fint. Det eneste er at jeg har så mye vondt i magen; ligamentsmerter, kynnere og menssmerter. I natt våknet jeg av at jeg måtte på do, og jeg ble liksom aldri ferdig. Så kjente jeg fikk litt panikk for at det var fostervann. Og da jeg la meg i senga igjen, fikk jeg veldig vondt og nedpress, men det ga seg til slutt. Jordmor visste ikke helt hva det kunne ha vært bortsett fra at nå ligger med hodet ned og presser på blære og nerver. Men det verste nå er at jeg har fått så vondt i bekkenet/symfysen. I dag har jeg nesten ikke klart å gå. Har måttet gå med museskritt og det er kjempevondt å reise seg og generelt bevege seg. Diskuterte dette og alle smertene i magen med jordmor og hun syntes at det nå kanskje var på tide å roe helt ned. Ringte legen etter jordmortimen, men der fikk jeg ikke time før til fredag, så må ringe tilbake igjen i morgen tidlig for å få hastetime. Så får vi høre om legen er enig i at jeg kanskje burde ha 100% sykmelding enten noen uker eller helt frem til permisjonen. Var jo til legen forrige uke, og da var han litt i tvil på om jeg kom til å jobbe 50% frem til permisjonen starter. Men jeg må uansett på jobb i morgen i tilfelle jeg ikke får hastetime. Nå skal jeg få Lillesnupp i seng å så kommer kjære tilbake fra Danmark snart. Han stakkars måtte jo tilbake til Gardermoen kl 6 i dag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 11. januar 2016 #795 Del Skrevet 11. januar 2016 Høres ut som det er på tide å vurdere 100 % sykmelding ja ... Det er altså så jævlig vondt å ha symfysesmerter, unnskyld språket (eller korrigerer KG banningen min kanskje?), så du har min fulle sympati! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #796 Del Skrevet 12. januar 2016 19 timer siden, lille_frosk skrev: Høres ut som det er på tide å vurdere 100 % sykmelding ja ... Det er altså så jævlig vondt å ha symfysesmerter, unnskyld språket (eller korrigerer KG banningen min kanskje?), så du har min fulle sympati! Ja, det er rett og slett jævlig vondt å ha symfysesmerter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #797 Del Skrevet 12. januar 2016 Fikk time til legen 11.15 i dag, så ble ikke på jobben mer enn litt over en time før jeg måtte dra igjen. Legen spurte ikke engang om hva jeg trengte sykmelding for eller hvor mye og hvor lenge. Her var det bekkenløsning med gangvansker og 100% sykmelding helt frem til permisjonsstart. FIkk i tillegg med en henvisning til fysioterapeut sånn i tilfelle. Liker legen min veldig godt. Eldre mann med humor, varme og omtanke for pasientene sine. Og det er grunnen til at jeg ikke har byttet lege. Jeg kjører heller 40min for å komme til han enn å bytte til noen i nærheten her som ikke har noe godt rykte på seg. Så....nå skal jeg ikke tilbake på jobb noe mer å jobbe før fødselen, så hva skal man finne på da? Jeg er jo så dårlig på å slappe av og ikke gjøre noen verdens ting. Så jeg lurer på om jeg skal finne et nytt hekleprosjekt. Tenkte kanskje på hentesett og vognpynt. Noen prosjekter må jeg i alle fall ha å holde på med bortsett fra husarbeid, pakke fødebag og gjøre klart det aller siste før kommer. Men samtidig som jeg sliter litt med å godta at jeg ikke klarte å holde ut i jobb helt frem til permisjonen, så er det også deilig å slippe å tenke på at jeg må tilbake på jobb og prøve og prøve og prøve på å gjøre en god jobb når man egentlig er kjempesliten. Men nå kan jeg bare nyte tiden frem til kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 12. januar 2016 #798 Del Skrevet 12. januar 2016 Høres ut som en fornuftig løsning og en god lege! De er gull verdt altså!! Hekleprosjekt er nok lurt ... Det er jo så mye koselig man kan lage! En venninne av meg heklet en sånn lenke med små ugle-kosedyr til å henge i åpningen på vognen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #799 Del Skrevet 14. januar 2016 Den 12. januar 2016 at 14.45, lille_frosk skrev: Høres ut som en fornuftig løsning og en god lege! De er gull verdt altså!! Hekleprosjekt er nok lurt ... Det er jo så mye koselig man kan lage! En venninne av meg heklet en sånn lenke med små ugle-kosedyr til å henge i åpningen på vognen! Åååå, men det er jo det jeg skal lage også fant en enkel oppskrift på ugler med heklet lenke og bestilte klips for å henge de opp med i går. Tenkte jeg skulle hekle lenke med ugler for å ha på veggen over stellebordet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #800 Del Skrevet 14. januar 2016 I dag har jeg virkelig begynt på redebygging; handlet inn det siste til stelleplassen slik at jeg kan begynne å innrede der, kjøpt inn amme-bher og to gensere for å ha med på barsel og kjøpt inn det siste trenger av klær den første tiden. Hun trengte egentlig bare strømpebukser, for det brukte vi ikke på Lillesnupp da hun ble født, for da var det så sykt varmt at hun bare brukte body eller bleie. Men til tross for at lillesnupp nesten ikke brukte klær den første tiden, så har vi haugevis med klær i størrelse 50/56/62. Så gidder ikke kjøpe noe. Ellers har jeg fått måkt av snøen på balkongen i 2.etg og snøen utenfor verandadøren slik at vi kommer oss ut hvis det skulle oppstå en nødsituasjon. Nå skal jeg sove litt før jeg skal hente lillesnupp i bhg. Ikke noe vits i å hente henne tidlig, for hun vil IKKE hjem om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå