Gå til innhold

Aprilis hverdag


Aprilis

Anbefalte innlegg

Jillian Michaels... det er en streng dame. Men hun vet absolutt hva hun prater om!

Viste du forresten at hun er lesbisk?

Jeg hadde ingen anig, men jeg har verdens dårligste gaydar og da.

Jeg mener... det er to år siden jeg skjønte at Per Sundnes er homo, og da var det fordi det var et intervju med partneren hans i avisa.

:rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jillian Michaels... det er en streng dame. Men hun vet absolutt hva hun prater om!

Viste du forresten at hun er lesbisk?

Jeg hadde ingen anig, men jeg har verdens dårligste gaydar og da.

Jeg mener... det er to år siden jeg skjønte at Per Sundnes er homo, og da var det fordi det var et intervju med partneren hans i avisa.

:rodme:

Streng dame er hun absolutt,men treningene hennes funker :jepp:

Visste ikke at hun er lesbisk,men det forundrer meg ikke. Hun er jo guttejente.

Du gikk deg ikke på at Per Sundnes var homo før for et par år siden? :overrasket:

:skratte: da har du virkelig ikke den radaren nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag ble ikke helt som forventet. Pga enkelte ting måtte kjære ta hjemmekontor i dag og jeg har syntes synd på meg selv i dag. Både pga hvordan ting ble i dag,formen min utover dagen at det igjen ødela treningen. Men håper ting er bedre i morgen :-) da er det tilbake til sunn mat og trening igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fomen er bra igjen i dag, så da ble det knallhard trening før frokost i dag. Trente først level 1 dag 2 av 30 days shred etterfulgt av en høyintensivtrening på livegym. Fy fader, jeg var sliten, rød i ansiktet og gjennomsvett etterpå, men ååå så godt kroppen min har av det. Og for et godt humør man blir i når man har nådd et høyere mål enn hva man satte se da man sto opp i dag. Og jeg blir i skikkelig godt humør av å trene hardt, være ferdig med treningen før kl 9 på morgenen og ha hele resten av dagen til å gjøre andre ting :nigo:

Resten av dagen i dag har vi brukt til å kose, leke, spise, endelig fått vært ute og gått i halvannen time og fått unna litt husarbeid.

Fikk stekt to nye brett med knekkebrød også i dag, så da er det bare å fortsette med den sunn maten :)

Gleder meg faktisk til en ny treningsøkt i morgen tidlig :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh...15minutter for seg selv. Det trenger jeg i dag kjenner jeg. En smule sliten i kroppen i dag, men fikk gjennomført dag 3 med 30 days shred. Er stiv og støl i hele kroppen, men det tåler jeg :)

Kjære kom ikke hjem før etter vi hadde lagt oss i går, så i dag kommer han forhåpentligvis hjem ganske tidlig. Med tidlig så betyr vel det før 16.30 :ler: blir deilig å få han hjem litt tidligere. Føler ikke vi har så mye tid sammen for tiden. Er vel på tide at bare han og jeg finner på noe sammen snart.

Nå skal jeg bare slække før lillesnupp våkner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter :)

Dagen startet med en smørblid unge som gjerne ville opp kl. 06:30, men etter bleieskift sovnet hun igjen og sov til nesten 7:30. Da var det på tide å komme seg opp og spise frokost. Lillesnupp har spist så lite den siste uken, men jeg tenker at så lenge hun er blid og fornøyd så er det vel ikke noe å bekymre seg over.

Etter frokost var det tid for trening, så nå har jeg gjennomført dag 7 i level 1 og det går fortsatt bra. Godt å kjenne at øvelsene går bedre og bedre. Men om fire dager er det jo et nytt level med nye øvelser :ler: Men det skal bli godt med nye ting også.

Når lillesnupp våkner fra duppen sin skal vi komme oss på babysang. I dag er det heldigvis oppholdsvær, så da er det å utnytte det å faktisk komme seg ut.

I kveld skal jeg på spinning og jeg gleder meg :nigo: Ufattelig deilig å glede seg til trening igjen. Det er lenge siden sist. Men når man ser resultater kommer også motivasjonen.

Så nå blir det å trene 30days shred hver dag + kondisjonstrening mandager, onsdager og fredager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spinning gjennomført og takk og lov for at jeg hadde et skikkelig sprekt mannebein forran meg. Jeg kunne jo ikke være så mye dårligere enn han, så da var det bare å henge på han når det sto på som værst :ler:

Men 600 kalorier ble svid av i løpet av timen og det får jeg si meg fornøyd med :jepp:

Nå er det å komme seg i seng, for jeg skal ut og avgårde for å ta blodprøve kl 7 i morgen tidlig :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi det må jeg si!! Flott Aprilis!

Tidlig ja!! :Gjesp:

Jeg trodde jeg var tidlig ute jeg,men da jeg kom hit var det 16 stykker foran meg i køen!! Vente,vente,vente :Gjesp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en super dag i dag. Jeg og lillesnupp har vært på kjøpesenter med bestiss og lillesnupp har vært blid som en sol i hele dag :nigo:

Nå står jeg på farten til en spinningtime :trene: Så er det hjem å late seg etterpå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh! Sliten ja.

Ble en tung spinningtime, men kom meg gjennom. Men ble så innmari forbanna da pulsklokka ikke ville funke :kjefte: Er visst på tide å bytte batteri :ler:

I morgen skal jeg og lillesnupp på karneval i åpen barnehage. Og lillesnupp skal være Minnie Mus :fnise:

Kjøpte den søteste Mikke Mus/ Minnie Mus-lua på HM i dag...svart lue med ører på :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:jepp:

Ikke så støl i dag som jeg var sist gang :)

Det er bra :jepp:

Jeg var stiv og støl i mange dager da jeg begynte med 30 days shred, men det har heldigvis gitt seg nå. Men det spørs om jeg ikke blir stiv og støl på nytt på lørdag, for i morgen skal jeg begynne på level 2 + at jeg skal trene litt ekstra kardio. Blir spennende å se :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere har begynt i åpen barnehage.

Hvordan liker Lillesnupp seg der?

Jeg gikk på det samme med TM fra hun var 5 mnd og til hun begynte i barnehagen 2 år og 3 mnd gammel.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere har begynt i åpen barnehage.

Hvordan liker Lillesnupp seg der?

Jeg gikk på det samme med TM fra hun var 5 mnd og til hun begynte i barnehagen 2 år og 3 mnd gammel.

:)

Vi har bare vært der en gang. Introduksjonen til åpen barnehage var når det var karneval og MASSE folk der :ler: Men lillesnupp er så bedagelig av seg, så hun bare ligger på magen og oberverer alt og alle :ler:

Men vi skal i åpen barnehage i morgen også og jeg håper jo at hun får litt utbytte av det. Hun blir i alle fall sliten og jeg ser jo at hun liker mer og mer å være sammen med andre folk.

Skulle bare ønske at hun blir litt mer mobil snart. Hun kommer seg fortsatt bare bakover og rundt og rundt. Har så vidt kommet seg litt fremover denne helga, men det er bare så vidt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...