MarianneE Skrevet 21. desember 2013 #661 Del Skrevet 21. desember 2013 Ufattelig deilig å stå opp når leiligheten er ordentlig ryddet. Da er det bare å finne frem kaffekoppen, ipaden og slenge beina på bordet når lillesnupp sover den første duppen for dagen Det funker også selv når leiligheten ikke er ryddig. men det er forskjell på "hverdagsrot" og slik dere har hatt det, det er mer unntakstilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #662 Del Skrevet 22. desember 2013 Æsj, det passer så innmari dårlig med omgangssyken nå. Kjære har vært syk siden i natt og har veklset mellom å være på do eller sove i senga. Jeg og lillesnupp har heldigvis ikke fått det....enda. Krysser fingrene for at vi ikke får det. Innmari kjedelig om jula skal bestå av spy og diare i stedet for ribbe og gaver Nå er i alle fall lillesnupp i senga, så da er det bare å få ryddet opp å så slappe av for kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 24. desember 2013 Forfatter #663 Del Skrevet 24. desember 2013 Det blir nok diaré og oppkast på meg i stedet for ribbe i dag og ute regner det bøtter pluss litt til + at vi nesten blåser bort. Håper dere andre har en bedre julaften enn meg i alle fall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. desember 2013 #664 Del Skrevet 25. desember 2013 Så kjedelig! Håper virkelig formen idag er bedre! Sender deg en bøtte med klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #665 Del Skrevet 25. desember 2013 Formen er litt bedre,men ikke bra. Kanskje vi får i oss litt mer enn et halvt knekkebrød i dag. Å så må vi se om vi finner energi til å åpne gavene i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. desember 2013 #666 Del Skrevet 25. desember 2013 Uff.. god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. desember 2013 #667 Del Skrevet 25. desember 2013 Fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #668 Del Skrevet 25. desember 2013 Takk,takk Formen er stigende,humøret er stigende,vi har fått i oss litt middag og pakkene er åpnet. Fått mye fint. Nesten bare ting vi trenger I morgen reiser vi hjem fra svigermor. Gudskjelov for at vi har vært her og hun ville ha oss her nå som vi har vært syke. Hun har hjulpet oss mye! Men vi må hjem i morgen ettersom jeg skal ta blodprøve på fredag. Så får vi se hvor mye vi orker å dra rundt på julemiddager. Akkurat nå er energilagrene tomme. Men til tross for omgangssyken med et lite barn å ta seg av så har vi hatt det koselig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #669 Del Skrevet 26. desember 2013 ...og der var en til smittet av omgangssyken. Og det er han som har vært her minst av alle. Viser bare hvor smittsomt dette er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. desember 2013 #670 Del Skrevet 26. desember 2013 Auda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. desember 2013 #671 Del Skrevet 28. desember 2013 Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #672 Del Skrevet 29. desember 2013 Omgangssyken er så og si helt borte og det er veldig bra Så i dag skal vi hjem til svigermor og spise middag sammen med hennes samboer og hans barn....hvis lillesnup våkner da. Hun har sovet i over to timer nå! Det har hun ikke gjort på dagtid på noen måneder nå Og hun som sover 13-14 timer om natta også, skulle ikke tro hun skulle sove så mye på dagen. Men hun er vel sliten etter å ha fartet rundt på hele stuegulvet. Hun har funnet ut at det er så mye spennende å ta og trykke på ved stereobenken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. desember 2013 #673 Del Skrevet 29. desember 2013 Godt at dere er bedre Jeg beklager at jeg har vært fraværende igjen. Skal oppdatere meg senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #674 Del Skrevet 29. desember 2013 Etter nesten en hel uke uten noe særlig med mat, så smakte det fantastisk med kalkunmiddag i dag Er egentlig ikke så glad i kalkun, for jeg synes det er så tørt. Men den vi fikk i dag var SAFTIG Deilig å ha matlyst igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. desember 2013 #675 Del Skrevet 30. desember 2013 Nam! Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. desember 2013 #676 Del Skrevet 30. desember 2013 Vi hadde også kalkun her om dagen, og tilogmed jeg som ikke liker kalkun var helt under middagen Så jeg kan anbefale Prior sine kalkunbryst, de som kommer i stekepose som åpner seg etter 20 minutter i ovnen...SUKSESS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. desember 2013 #677 Del Skrevet 30. desember 2013 Kalkun med waldorfsalat. Eller med fløtgratinerte poteter. Herregud... Jeg trenger på matrehab etter jul tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #678 Del Skrevet 2. januar 2014 Tjoho! Lillesnupp ha funnet ut at det er fantastisk moro å turne rundt i senga midt på natta. Hun pleier som regel å våkne en eller to ganger om natta, men da er det bare å gi henne smokken eller å bytte bleie, så sovner hun igjen. Men de siste tre nettene har hun funnet ut at det er jo mye mer moro å rulle over på magen. Hadde hun bare kommet seg fra magen til rygg igjen... Har vært inne til henne fem ganger allerede nå på 20 min. Tullemus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #679 Del Skrevet 4. januar 2014 Det sies at jula er over nå. Vel....jeg går fortsatt og venter på den jeg Har virkelig gått glipp av jula denne gangen. Litt for mye som skjedde på en gang gitt. Men i morgen skal vi endelig ha julemat Tror dette er aller første jula uten at jeg har smakt så mye som en liten smule med julemat, så gleder meg som en liten unge til ribbe i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. januar 2014 #680 Del Skrevet 4. januar 2014 Kjenner følelsen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå