Gå til innhold

Aprilis hverdag


Aprilis

Anbefalte innlegg

Da var helga snart over igjen. Fikk begynt å pusse opp vugga og mangler bare ett strøk med maling. Uheldigvis har jeg slitt med kinken jeg fikk på onsdag, så det tok lengre tid å male enn jeg trodde. Ryggvondten har nesten gått over nå heldigvis, men det tok fem dager.

I morgen skal jeg til legen igjen og regner med at sykemeldinger blir forlenget. 50% er perfekt å jobbe nå, så regner med at det blir det ut svangerskapet så lenge formen e slik som nå. Merker at permisjonen og fødselen nærmer seg litt for fort nå. Er bare 60 dager igjen til permisjonen starter :overrasket: hvordan skal jeg rekke alt?!? Er jo så mye vi skal gjøre før den tid; mye å kjøpe, svangerskapskurs, hotellopphold/siste alene-som-kjærester-på-en-evighet-opphold, jobb, nyte livet alene ++++. Hva har vi gjort?.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tiden går utrolig fort så sett igang! :jepp:

Livet blir helt snudd på hodet nå. ;)

Bare 60 dager til permisjon? wow.. hvor ble tiden av ja..

Termin i juni? var det så? Eller starten av juli?

Hvordan skal jeg få fulgt med hvis jeg er i Canada når det skjer? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tiden går utrolig fort så sett igang! :jepp:

Livet blir helt snudd på hodet nå. ;)

Bare 60 dager til permisjon? wow.. hvor ble tiden av ja..

Termin i juni? var det så? Eller starten av juli?

Hvordan skal jeg få fulgt med hvis jeg er i Canada når det skjer? :lol:

Ja, i dag er det bare 59 dager til permisjon :)

Har termin 4. Juli, så blir spennende å se når hun har tenkt til å dukke opp/ut.

Hvor lenge skal du være i Canada? Og hvor i Canada skal du?

Vi var i Canada for tre (?) år siden, i Montreal. Likte oss veldig godt der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjente på at lillesnupp bevegde på seg etter at vi hadde lagt oss i går, og plutselig var det enten en fot eller hånd som sveipet over fra høyre til venstre side av magen :redd: var skikkelig creepy å kjenne. Og i natt drømte jeg at lillesnupp kom ut (av armhulen min) og hilste på oss, men hun måtte inn i magen igjen ettersom hun ikke var helt ferdiglaget enda, som hun selv sa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuult :) hvor fløy dere da? Om New York?

Skal være der i 3 uker. Skal til Edmonton og litt rundt i staten Saskatchewan :jepp:

Gleder oss veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...husker ikke hvor vi fløy jeg, men ikke Om New York, for vi dro over (kjørte) til USA da vi var i Canada.

Blir vel en bra tur vil jeg tro :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Vi mellomlander i USA og noen sier det er litt pes.. men vi har jo vært innom immigration 2 ganger før så det skal vel gå greit :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har denne arbeidsdagen blitt av? Synes jeg knapt har vært på jobb, og det kan jo egentlig stemme også da. Ettersom jeg var hos legen først i dag så ble det bare jobb fra 9.45-13.13. Og halvannen time av det gikk til møte.

Legen sykmeldte meg 50% frem til jeg går ut i permisjon, så nå kjenner jeg at panikken begynner å komme. Det er jo bare 8 1/2 uke igjen til permisjonen begynner jo! Tiden går alt for fort, og ettersom den går fort nå så vil den nok gå enda raskere når lillesnupp er født. Så får vel prøve å nyte dagene så godt man kan :-)

Nå skal jeg komme meg på svømming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært lite liv i magen i går og i dag. I går var det nok sikkert for at jeg ikke var rolig før jeg la meg, men i dag burde hun ha vær litt mer aktiv. Så i kveld har jeg hatt i meg saft med sukker, sjokolade og isvann...uten hell. Bestemte meg for å finne senga, dytte litt på magen og bare slappe helt av for å se om det hjalp. Tror ikke lillesnupp ble så veldig glad for den dyttinga på magen, fr plutselig kom det noen reale spark innenfra så jeg hoppa nesten i senga fr jeg skvatt sånn :ler: . Men da er det i alle fall liv inni der. Det kjennes ut som om hun ha flyttet på seg også, lagt seg lengre ned og litt mer midt på og mot høyre side, så kanskje jeg kjenne mindre pga det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kanskje hun ikke vil ha så mye innblanding.

Hun her tror jeg vet hva hun vil og ikke vil!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesnupp tar igjen all sparkingen i dag! Har holdt på halvannen time nå :nigo: lønner seg å ta livet med ro noen ganger kjenner jeg, da blir det liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fikk vi kjøpt inn mye av det vi manglet til lillesnupp. Bestemte oss for å ta en runde med storinnkjøp, så nå har vi fått kjøpt inn seng, dyner, sengetøy til seng, vogn og vugge, gulpekluter, gardiner o.l Fikk ikke tak i alt, men nå er det nesten bare de siste klærne som står igjen så er vi klare for at lillesnupp kan komme om 2 1/2 mnd :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flinke dere er da! :) Kjekt å få masse i hus! :hjerte:

Ja, deilig å få det i hus! I alle fall nå som det skjer mye annet fremover. Fant ut i dag at en av oss (for det meste kjære) er opptatt de fleste helger helt frem til juni.

........................................................................................

I dag fikk vi kjøpt inn resten av klærne også. Bare å krysse fingrene for at vi har riktig størrelse :ler: fant mye fint på Name It, og der er det jo ikke dyrt heller :nigo: så nå er det egentlig bare småting til meg selv som står igjen.

Har vært fantastisk vær i dag, så vi har tilbragt store deler av dagen i byen og bare kosa oss som best vi kunne med litt shopping, sol, iskaffe og softis :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer i dag egentlig? Hverken min eller kjære sin vekkerklokke har ringt, men begge har hatt den på :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...