Gå til innhold

Kan jeg gå kledd med noe slikt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en litt lubben jente med timeglassfigur og litt for mye fett på hoftene og magen. Jeg har også store pupper, men er smal rundt midjen.

Jeg syns disse gjennomsiktige skjortene/blusene som er nå for tiden er så flotte, har så lyst på slike skjorter og bruke en singlett med spagettistropper under. Men kan jeg gå med dette, vil jeg se tykk ut? Er det noe som er akseptabelt om man er litt kraftig? :P

Anonym poster: f20a947fcd36f09abfed253a7818ab63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigste når man har noen kilo ekstra er at ikke det tyter og valker seg her og der. Du burde prøve å se åssen det blir med bare singlet. Blir ikke det bra, så kan du prøve med hold-in strømper etc. Slike ting er igrunn geniale, store jenter får mer frihet til å bruke hva de vil uten å føle seg ukomfortable.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv en singlet som ikke er for stram og som er litt lang så den dekker magen. Sort er penest når man skal skjule noen kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold in-produkter er veldig langt fra geniale - med mindre man vil se ut som en overstappet pølse! Er man overvektig, så bør man finne klær som fremhever det man har uten å prøve å fjerne eller endre på noe.

Unntaket er kanskje korsett hvis man kjører sånn goth-stil, men på de aller fleste er ikke det spesielt flatterende heller.

Anonym poster: e8edb7f40d22b117e5bf22dbdcd221bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på de litt løstsittende blusene? I så fall risikerer du å gå i teltfellen. Blusen vil liksom skrå ut fra brystpartiet, og du ser straks mye større ut enn du egentlig er. Da er det nok penere med noe tettsittende i et litt tykkere stoff, slik at du får en lett hold-in-effekt. Det gjør ingenting om magen ikke er helt flat, så lenge du vet å fremheve den smale midjen.

Uansett... Hva du vil gå med er helt opp til deg, så prøv det gjerne i butikken og se hvordan resultatet blir. Det er jo først og fremst du som skal like antrekket ditt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du bilde? Jeg har ikke fått med meg at det akkurat nå er noen spesielle gjennomsiktige bluser folk går med. Synes bluser har vært for transparente de siste 5 årene. Det er uansett ingen regel, hvis du ser bra ut i speilet så er det jo greit, og hvis ikke, så la være.

Anonym poster: e4b32556a5169b4cf65af7263b70487d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på de litt løstsittende blusene? I så fall risikerer du å gå i teltfellen. Blusen vil liksom skrå ut fra brystpartiet, og du ser straks mye større ut enn du egentlig er. Da er det nok penere med noe tettsittende i et litt tykkere stoff, slik at du får en lett hold-in-effekt. Det gjør ingenting om magen ikke er helt flat, så lenge du vet å fremheve den smale midjen.

Uansett... Hva du vil gå med er helt opp til deg, så prøv det gjerne i butikken og se hvordan resultatet blir. Det er jo først og fremst du som skal like antrekket ditt :)

Nettopp. Men du kan fikse det med et belte i livet (ikke rett under puppene men lenger ned). I følge de som vet best her inne er belte i livet ut, men jeg må nå bruke det uansett nettopp pga puppeproblemet og noen kilo for mange.

Anonym poster: 207adcb2a18b263caa7d36400e0799ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...