Gå til innhold

Svart skinnfrakk/kåpe fra Leatherman.. for pervo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en skikkelig stilfull og fin svart skinnfrakk fra Leatherman, i ekte skinn og hele greia. Synes den er så stilig, og på en litt rocka og "metal"person som meg, synes jeg den sitter fint.

Men jeg er litt usikker når jeg har den på meg, ser det litt sånn pervo og blotter ut, eller? Jeg har jo klær på under, men vet ikke, har vel etterhvert kanskje bare fått innprentet et inntrykk at slike frakker er noe dirty og skittent fra filmer og alt mulig :)

Anonym poster: 4c8c54d9a7a9e96c27d887ad0a8968c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er metallhue selv jeg, men det eneste jeg bruker fra leatherman er multiverktøy... :P

Men som sagt, liker du den så går du med den. Om noen mener at det er "blotter og pervo" så la dem mene det og ikke la deg styre av andres trangsyn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Jeg synes ikke det ser pervo eller blotter ut iallefall.

Men det er en fin linje mellom harry og stilig, som henger sammen med hvordan frakken er i snitt, lengde, kvalitet etc. og hva du kombinerer den med. Det kan nok være et litt vanskelig plagg å "pull off", men når man gjør det så synes jeg det er veldig kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Unnskyld for å kutte tråden din, men jeg lurer på hvor man får kjøpt Leatherman jakker? Jeg husker jeg hadde en Leatherman jakke for mange år siden og den var fantastisk god. Men har ikke sett igjen merket på markedet... Jeg fikk den jakken av mamma, og hvor hun kjøpte den husker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld for å kutte tråden din, men jeg lurer på hvor man får kjøpt Leatherman jakker? Jeg husker jeg hadde en Leatherman jakke for mange år siden og den var fantastisk god. Men har ikke sett igjen merket på markedet... Jeg fikk den jakken av mamma, og hvor hun kjøpte den husker jeg ikke.

Vil tro du finner dem på Leatherman-butikker:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Loverdose

Vil tro du finner dem på Leatherman-butikker:-)

Og hvor finner man dem? Jeg har sett på nettet men finner ingen nettside? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor finner man dem? Jeg har sett på nettet men finner ingen nettside? :klo:

Vet ikke om de har nettside, men vet hvertfall at de har butikker i Tromsø og i Oslo (Karl Johan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Og hvor finner man dem? Jeg har sett på nettet men finner ingen nettside? :klo:

Her er hjemmesiden, der er det oversikt over butikker: http://www.lmc.as/

De har endret litt på navnet, kanskje derfor du ikke har sett dem på lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha pedobriller og bart har jeg heldigvis ikke! Angående hvor en kan få kjøpt leatherman jakker så har de masse på leatherman i Oslo,men du bor kanskje for langt unna?

Det var det da, er den Harry eller er den stilig........ Jeg synes den er stilig, og snittet er feminint og pent. Den har lengde, ned til knærne ca.

Anonym poster: 4c8c54d9a7a9e96c27d887ad0a8968c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer absolutt veldig an på snittet og lengden. Matrix-frakk er og vil alltid være fullstendig krise :fnise:

Skinnfrakk på kvinner kan da være stilig det, forutsatt at den er nett og feminin (fortrinnsvis med smalt snitt) og ikke for lang. Jeg hadde styrt unna lengder nedenfor knærne.

Anonym poster: 5240bcda08a96217148f1894af2fe30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...