Støvkornet Skrevet 4. november 2012 #61 Skrevet 4. november 2012 Uffda TS, det var leit. Heldigvis finnes det masse jenter på treningssenterene. Spesielt på ettermiddag/kveldene, da de fleste er ferdig på skole/jobb
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #62 Skrevet 4. november 2012 Helt håpløs er du nok ikke. Bare ved å ta kontakt i det virkelige liv har du gjort noe 90% av den mannlige befolkning ikke tør. Snu det til noe positivt. Jeg og andre menn (og sikkert kvinner) kjenner oss igjen i det du skriver. Det er lett å bli overivrig når man møter noen, men du må rett og slett være disiplinert og tenke litt rasjonelt. I denne situasjonen var det ingen grunn til å begynne å søke henne opp når du visste at du kom til å møte henne igjen før eller senere. Det du beskriver er en lett form for stalking og jeg skjønner om hun synest det i det minste kanskje var litt weird og desperat. Sannsynligvis kan du lære noe av det. Klarer ikke å tenke rasjonelt når jeg liker noen, så er bare å gi opp. Jeg hadde forøvrig ikke hatt noe imot å bli kontaktet av ei jente på den måten. Så det var vel kanskje det er alt slo feil. Å vite at jeg kommer til å møte henne igjen før eller siden er ikke godt nok for meg. Rett og slett. TS Anonym poster: a4e609320a2e7f1da7bcf1d3c20b3217
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #63 Skrevet 4. november 2012 Bare jeg som umiddelbart begynte å tenke på denne? Utover det, TS, jeg synes du har vært særdeles skummel i din pågang. Tålmodighet er en dyd. Eier ikke tålmodighet dessverre, noe som gjør meg ganske uegnet når det kommer til dating. TS Anonym poster: a4e609320a2e7f1da7bcf1d3c20b3217
Gjest Katten. Skrevet 4. november 2012 #64 Skrevet 4. november 2012 Da får du fake det. Skap deg regler for hvor mye kontakt du tillater deg selv å ta. 2
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 4. november 2012 #65 Skrevet 4. november 2012 Keisamt for deg. Kvifor trene på treningssenter når marka er full av snø? Toskeskap. Ikke alle liker snø! 1
Gjest Snøjenten Skrevet 4. november 2012 #66 Skrevet 4. november 2012 (endret) Det der er det mest patetiske jeg noen gang har lest. Googlet henne? Really? Hun må ha blitt vettaskremt. At du ikke klarer å holde fingrene av fatet sier mest om din karakter.... Faktisk, så tror jeg ikke hun likte deg. Du ventet trossalt i en evighet når hun ikke var ferdigtrent for å holde oppe døren for henne. Jeg hadde tenkt at du var creepy og weird. Men hey, det er bare min mening .. Edit: Skriveleif Endret 4. november 2012 av Snøjenten
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #67 Skrevet 4. november 2012 Det der er det mest patetiske jeg noen gang har lest. Googlet henne? Really? Hun må ha blitt vettaskremt. At du ikke klarer å holde fingrene av fatet sier mest om din karakter.... Faktisk, så tror jeg ikke hun likte deg. Du ventet trossalt i en evighet når hun ikke var ferdigtrent for å holde oppe døren for henne. Jeg hadde tenkt at du var creepy og weird. Men hey, det er bare min mening .. Edit: Skriveleif Takk for komplimentet og de hyggelige tilbakemeldingene. TS Anonym poster: a4e609320a2e7f1da7bcf1d3c20b3217 1
Gjest spavalica Skrevet 4. november 2012 #68 Skrevet 4. november 2012 Been there! Traff en gutt ute på byen..snakket litt med han den kveld.Han virket hyggelig ,men ikke helt min type.Så traff jeg han igjen neste helg.Var med venninner,han kom bort til meg bare til å si hei.Han så på meg HELE tiden mens han satt i en krok med noen venner..Neste dag får jeg mld på fb at han var jo så nysgjerrig på meg at han ,,googlet,, meg og at han har lyst å bli litt bedre kjent med meg.Jeg er singel,men jeg skrev at jeg er opptatt :)Alt virket rett og slett creepy ut :/
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #69 Skrevet 4. november 2012 Been there! Traff en gutt ute på byen..snakket litt med han den kveld.Han virket hyggelig ,men ikke helt min type.Så traff jeg han igjen neste helg.Var med venninner,han kom bort til meg bare til å si hei.Han så på meg HELE tiden mens han satt i en krok med noen venner..Neste dag får jeg mld på fb at han var jo så nysgjerrig på meg at han ,,googlet,, meg og at han har lyst å bli litt bedre kjent med meg.Jeg er singel,men jeg skrev at jeg er opptatt :)Alt virket rett og slett creepy ut :/ Huff. Ja, jeg ødela vel alt. Skjønner virkelig ikke hvorfor folk er så sykt skeptiske til alt mulig. De aller fleste er jo helt normale mennesker og har hverken skumle eller onde hensikter. TS Anonym poster: a4e609320a2e7f1da7bcf1d3c20b3217
Tjukk Norris Skrevet 4. november 2012 #70 Skrevet 4. november 2012 Nå kommer snart yellow taxi og sier du kan ha aspergers. Så kommer rskre og sier at på bygda lyt dei ikkje ha slike problema. 13
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #71 Skrevet 4. november 2012 Nå kommer snart yellow taxi og sier du kan ha aspergers. Så kommer rskre og sier at på bygda lyt dei ikkje ha slike problema. L O L!!!! Men ts, du sier at du knytter deg veldig til en person, du eier ikke tålmodighet, du klarer ikke å tenke på annet enn den personen du har peilet deg ut, du blir meget opptatt av vedkommende, og hiver deg på veldig raskt.. Jeg er også sånn, men det er fordi jeg vokste opp uten omsorg, trygghet, generellt ganske kaldt og ensomt, så med en gang en mann viser litt interesse eller noe, hiver jeg meg hardt etter. Vel, 2 år hos psykolog, der jeg lærte teknikker for å skape trygghet, selvtillit, og omsorg for meg selv, kurerte meg, og i dag kan jeg date i ukesvis tålmodig uten å bli knust om noe går ad helvete. Jeg vet ikke, men det første som slår meg er at du sliter litt emosjonellt? Anonym poster: 51d5bdfa2d6728634d851a1312f0c657 1
Gjest -Ninni- Skrevet 4. november 2012 #72 Skrevet 4. november 2012 Alvorlig talt, det må da være lov å bli litt revet med når man er betatt!!! Og i 2012 finner man hverandre på nettet, sånn er det. Ønsker man å være helt incognito, så får man styre unna facebook og iaf. ikke gi navn og andre personalia til fremmede man møter på helsesenter. Hadde han sittet i buskene utenfor leiligheten hennes så ok, DET er creepy. Synes det er bra gjort av TS jeg, og selv hadde jeg blitt litt smigret. Synes igrunn det er sjarmerende med menn som er litt ivrig og ikke så forbanna redd for å vise interesse. 6
Gjest spavalica Skrevet 4. november 2012 #73 Skrevet 4. november 2012 Huff. Ja, jeg ødela vel alt. Skjønner virkelig ikke hvorfor folk er så sykt skeptiske til alt mulig. De aller fleste er jo helt normale mennesker og har hverken skumle eller onde hensikter. TS Anonym poster: a4e609320a2e7f1da7bcf1d3c20b3217 Mange syke folk rundt :)Sier ikke at du er sånn,men det er ingen jente som liker stalkere eller innpåslitne menn :)Hvis en fremmed person ,,googler,,meg da lurer jeg på hva blir neste.Blomster på døren? En gang fikk jeg mms fra en fyr fra sukker(han fant nr mitt på nettet) .Og det var jo bilde av meg og venninner på et utested.Han skrev Bø,busted?!Ikke noe sjarmerende i det hele tatt!
Gjest Janus Skrevet 4. november 2012 #74 Skrevet 4. november 2012 En gang fikk jeg mms fra en fyr fra sukker(han fant nr mitt på nettet) .Og det var jo bilde av meg og venninner på et utested.Han skrev Bø,busted?!Ikke noe sjarmerende i det hele tatt! Wow. DEN er drøy. 1
Gjest Fleecejakke Skrevet 4. november 2012 #75 Skrevet 4. november 2012 Så jeg er en stalker fordi jeg liker ei jente? Og fordi jeg gravde fram selvtillit nok til å ta kontakt med henne? Er det virkelig så rart at jeg kikker etter henne på trening når jeg er der? Er det definisjonen på en stalker? Trener minimum 4 ganger i uka uavhengig av hvem som er der jeg. Hva ville så du gjort annerledes? Jeg for min del klarer kun å fokusere på ei jente av gangen, og det er svært sjeldent jeg finner ei jeg liker godt nok til at jeg MÅ ta kontakt. Det har uansett gått opp for meg at jeg aldri kommer til å finne noen, så tror ikke du bør bekymre deg for at jeg skal "stalke" deg. TS Anonym poster: a4e609320a2e7f1da7bcf1d3c20b3217 Nei, du er en stalker fordi du lager tråd på KG, googler henne og leter henne opp på Facebook. 1
Gjest Lurifix Skrevet 4. november 2012 #76 Skrevet 4. november 2012 Nå fikk jeg melding om at hun er opptatt.... Hvorfor er jeg forfulgt av uflaks?! En nydelig jente og du mener at du er forfulgt av uflaks fordi hun er opptatt?!?!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #77 Skrevet 4. november 2012 L O L!!!! Men ts, du sier at du knytter deg veldig til en person, du eier ikke tålmodighet, du klarer ikke å tenke på annet enn den personen du har peilet deg ut, du blir meget opptatt av vedkommende, og hiver deg på veldig raskt.. Jeg er også sånn, men det er fordi jeg vokste opp uten omsorg, trygghet, generellt ganske kaldt og ensomt, så med en gang en mann viser litt interesse eller noe, hiver jeg meg hardt etter. Vel, 2 år hos psykolog, der jeg lærte teknikker for å skape trygghet, selvtillit, og omsorg for meg selv, kurerte meg, og i dag kan jeg date i ukesvis tålmodig uten å bli knust om noe går ad helvete. Jeg vet ikke, men det første som slår meg er at du sliter litt emosjonellt? Anonym poster: 51d5bdfa2d6728634d851a1312f0c657 Har ikke tenkt på det før, men når du sier det så kan vel det sikkert det stemme. Har vært deprimert en god stund, men føler at det går mye bedre nå til tross for at alt som har med dating å gjøre går så ekstremt til helvete. TS Anonym poster: a4e609320a2e7f1da7bcf1d3c20b3217
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #78 Skrevet 4. november 2012 Alvorlig talt, det må da være lov å bli litt revet med når man er betatt!!! Og i 2012 finner man hverandre på nettet, sånn er det. Ønsker man å være helt incognito, så får man styre unna facebook og iaf. ikke gi navn og andre personalia til fremmede man møter på helsesenter. Hadde han sittet i buskene utenfor leiligheten hennes så ok, DET er creepy. Synes det er bra gjort av TS jeg, og selv hadde jeg blitt litt smigret. Synes igrunn det er sjarmerende med menn som er litt ivrig og ikke så forbanna redd for å vise interesse. Snill du er. Anonym poster: a4e609320a2e7f1da7bcf1d3c20b3217
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #79 Skrevet 4. november 2012 Mange syke folk rundt :)Sier ikke at du er sånn,men det er ingen jente som liker stalkere eller innpåslitne menn :)Hvis en fremmed person ,,googler,,meg da lurer jeg på hva blir neste.Blomster på døren? En gang fikk jeg mms fra en fyr fra sukker(han fant nr mitt på nettet) .Og det var jo bilde av meg og venninner på et utested.Han skrev Bø,busted?!Ikke noe sjarmerende i det hele tatt! Det er i alle fall tydelig at du har vært rimelig uheldig med hvem du har møtt. TS Anonym poster: a4e609320a2e7f1da7bcf1d3c20b3217
AnonymBruker Skrevet 4. november 2012 #80 Skrevet 4. november 2012 En nydelig jente og du mener at du er forfulgt av uflaks fordi hun er opptatt?!?! Nei, fordi alle er det. Hver eneste jente jeg noen sinne har likt har enten vært opptatt eller uinteressert. For det meste det første. TS Anonym poster: a4e609320a2e7f1da7bcf1d3c20b3217
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå