Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 Populært innlegg #1 Skrevet 24. mars 2012 Jeg er ei jente på 22 som er omgjengelig, hyggelig og en ellers snill og grei person, men du kjære villdyr, får frem den sure og sinte kjerringa i meg! Jeg kommer på treningsstudioet og gleder meg til en god og hard treningsøkt. Jeg er veldig glad i å trene, og gleder meg som en liten unge til hver trening, men dette blir snudd helt på hodet etter at du bestemte deg for å sprette opp ørene, skyte øynene ut av kraniet og stikke ut tunga. Jeg sier overhodet ikke at jeg er superdigg og jeg virker kanskje litt selvopptatt for noen, men nå har jeg fått nok!!! Hvis du føler deg truffen, make this your bible: - Jeg er der for å TRENE. Ikke for , eller . - Det er ikke sjarmerende med menn som glor to ganger når ei fra det motsatte kjønn kommer inn på studioet. - Jeg syns det er lite attraktivt når du går på ellipsemaskinen rett ved siden av spinningsykkelen jeg sitter på, for så å se ned i treningssingletten min og glise sleskt når jeg ser på deg. ( Noe a la dette her http://www.google.no/url?source=imglanding&ct=img&q=http://andrewgriffithsblog.com/wp-content/uploads/2007/03/sleezebag.jpg&sa=X&ei=8vVtT4akIc3E4gTC172_Ag&ved=0CAkQ8wc&usg=AFQjCNGE2MdfB0V1IgB18ByAkThLjb91SQ ) - Du trenger IKKE å stå rett ved siden av apparatene og glo på meg når jeg utfører øvelser etter at jeg har spurt om du er ferdig. Da kan du vike litt unna. - Hvorfor setter du deg på apparatet rett over tredemøllen jeg løper på, og bare sitter der? Ikke løfter du noe heller, neida. Når jeg mot all formodning faktisk SER på deg for å se om du faktisk ser på meg slik jeg føler, så gir du meg det ekkleste sleezbag blikket og slikker deg på leppene. Ikke smiler jeg til deg heller, for jeg vil ikke gi deg feil inntrykk, men stopper dette deg? Åhhhåhneida - Det er ikke kult å gå inn i jentegarderoben ved 'uhell' 2 ganger den samme uken. - Ja, det er vanlig å lage lyder når man trener styrke. Men denne prosedyren: 'Rulle på skuldrene, se på meg, se seg i speilet, rulle skuldrene, se på ei annen jente i lokalet, se seg i speilet, løfte 3-kg med en arm med den andre armen på hofta mens du brøler WRÆÆÆÆOHL' er LITE, merk LITE sjarmerende. - Nei, jeg vil ikke ha din hjelp, ville jeg hatt det hadde jeg spurt. - Hvorfor glor du meg i nakken? Ser det ut som om jeg vl at du skal glo meg i nakken når jeg står der svett og trener? - Det er ikke kult å peke. Det gjorde man i barnehagen. Slutt å pek. - Det er ikke sexy å sprute vann ned i kløfta!!! Jeg føler meg lite attraktiv når jeg trener, der jeg står svett og peser. Så vær så snill å tren for deg selv slik at jeg kan gjøre det samme. Takk. 65
pinar Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Hehe jeg lurer på hvor du trener jeg, for jeg opplever aldri å bli glodd ned på treningssenteret. 3
Mynona Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Kan du ikke si dette til han i stedenfor å skrive det her?? Evt gi beskjed til de som driver treningssenteret at han er ubehagelig hvis du ikke har guts nok til å fortelle han det selv? 3
Gjest Purelove Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Haha, føler ubehag når andre glor på treningssentret, fordi jeg rett å slett ikke føler meg så sexy på det øyeblikket. 6
Andrelinoge Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 hmmm høres ikke ut som treningsenteret jeg er på nei. Men so er det nesten ingen kvinner som trener der alle går på sats og puls. Trur du skal gå kanskje på eit studio som er mer slitt og utrendy der folk kjem faktisk for å trene :o)
pinar Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 hmmm høres ikke ut som treningsenteret jeg er på nei. Men so er det nesten ingen kvinner som trener der alle går på sats og puls. Trur du skal gå kanskje på eit studio som er mer slitt og utrendy der folk kjem faktisk for å trene :o) Jeg trener på Sats, er ikke sånn glo stemning på min Sats hvertfall.
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Det løser du enkelt og greit ts, ved å overse ham totalt og slippe en skikkelig brakfis når han er på sitt mest innpåslitne. Klar for å teste det ut? 27
Gjest Carmen. Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 De fleste jeg kjenner er supersexy, og jeg er også en av dem, når vi trener sammen eller når jeg trener med dem så opplever vi aldri noe slikt?? kanskje du overdriver litt? hvor trener du egentlig?
Gjest Hard Ride Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Denne typen stirring er jo lite akseptert uansett hvor du er, og det forbløffer meg nesten at folk finner på å oppføre seg slik, men jeg har sluttet å bli overrasket over hvor rare folk er. De rådene du kommer med her burde jo gjelde over alt. 5
Andrelinoge Skrevet 24. mars 2012 #10 Skrevet 24. mars 2012 Jeg trener på Sats, er ikke sånn glo stemning på min Sats hvertfall. Nei ofc varierer fra by til by. Men min kompis trener på sats eller puls husker ikke. Han kommenterte at menn det glodde og kommenterte og rangerte kvinner/jenter som kom innom. Du kan seie dei kule folka trener der. Mens der jeg trener er alle sliterene, seriøse og utøver og slike som meg hobby. Somregel 1 kvinne for kvar 30menn. Skulle tru kvinnene ble plaget menn nope. Sats/puls har mer kvinner og jeg har hørt flere klaget på menn som trente med sykkelbusker og slikt der og var ubehaglig for kvinner. + friidretten og alle dei unge trener på det finere studioet og gamlingene på det jeg er. Sats og puls har trenere og spinning, og gudene vet kva dei heter program.
Mynona Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 Kan man klage på at menn trener i sykkelbukse??? 7
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 1.Om du gleder deg til å trene tror jeg treningen din er ganske rævva for det skal være et blodslit uten like. 2. det er vanlig å glo på mennesker rundt omkring på treningsstudio. Folk gjør det enten du er jente eller gutt. 3. kle på deg. singlettrenerne er en helvetes distraherende, ubahagelig plage for alle oss andre på studio. 4. at du legger sånn merke til andres adferd tyder på at du selv er akkurat de du beskriver her 5. get over your self og pass på deg selv når du trener så går det nok bra. 14
Gjest strykebrett Skrevet 24. mars 2012 #13 Skrevet 24. mars 2012 ååh, en sånn en er det der jeg trener også! Ekkelt..
Cody Skrevet 24. mars 2012 #14 Skrevet 24. mars 2012 Tror du liker det veldig godt jeg jenta mi... Det hjelper ikke å skrive det her på kg, du kan heller printe det ut å henge det på der du trener... og hvorfor legger du merke til slike ting? tren videre å gled deg over treninga. Lukter noe i dette innlegget som jeg ikke liker. som en tidligere har sagt her, GET OVER YOURSELF mama 4
Gjest Rastl0s Skrevet 24. mars 2012 #15 Skrevet 24. mars 2012 (endret) Kan du ikke bare trene hjemme da hvis det er så farlig at folk har øyer? Folk blir vel ikke akkurat styggere i tights heller. Skal selv innrømme at jeg ser om det er noe fint i pausene mine fra løftinga, men jeg glor ikke. Glor folk så er det dems problem at de ødelegger økta, men er det virkelig et så stort problem at du må bruke energi på det her?? Kle på deg da. Litt vanskelig å unngå å se tights som kunne vært huden siden det sitter så stramt. Om menn hadde brukt tights og hadde hatt bul, så hadde jenter også glodd litt. HELT GARANTERT! Blir litt som å klage på at folk ser kløfta til jenter når de selv lar puppene henge ute. Kvinnelogikk... Virker nesten for meg at du stirrer mer enn alle andre siden du vet at alle stirrer på deg. Kan du ikke bare holde deg til ditt da? Dessuten hva tror du hadde skjedd om man ikke skulle få lov til å "tiltrekkes" lenger? Det er jo meninga at motsatte kjønn skal tiltrekkes sånn at man kan føre livet videre. Endret 24. mars 2012 av Rastl0s 1
Gjest -J- Skrevet 24. mars 2012 #16 Skrevet 24. mars 2012 Trener du på Centrum Athletica? Beklager, men av og til mister jeg helt kontroll i nærheten av en skjønnhet som deg selv. Nei, men helt seriøst. Dette er et tema jeg har tenkt litt på selv og jeg prøver å opptre forsiktig når jeg er på trening. Selv har jeg blitt voldtatt med blikket og behandlet som et kjøttstykke av to jenter som trener der og jeg synes selv det er veldig hyggelig, men jeg antar at situasjonen kan være annerledes for en jente som trener der og føler at hun blir beglodd av alle menn som er der. Det er vel også forskjell på vennlig blikkontakt og et smil og det du hadde i listen din? Har selv en forhåpning om å komme i kontakt med de to jentene jeg har nevnt og jeg ser ikke noen grunn til at det ikke skal skje før eller senere. Når de ser tilbake og ofte ser først, er vel det en invitasjon? Eller er jeg innbilsk? Den eneste regelen jeg selv har er at jeg aldri åpenlyst studerer kroppen til kvinner når jeg er på senteret, men har gjerne blikkontakt når det faller naturlig. Når jeg skal studere kroppen, tar jeg med solbriller. 1
Andrelinoge Skrevet 24. mars 2012 #17 Skrevet 24. mars 2012 Kan man klage på at menn trener i sykkelbukse??? Det distraherer vel vil jeg tru, å se ein mann som trener i sykkelbuske på eit treningstudio. Men jeg legger knapt merke til noe når jeg trener hmmm. Nikker til folk jeg kjenner. Zoner ut. Jeg liker heller ikke når folk stirrer på meg når jeg trener. Eller sånn generelt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #18 Skrevet 24. mars 2012 Trener du på Centrum Athletica? Beklager, men av og til mister jeg helt kontroll i nærheten av en skjønnhet som deg selv. Nei, men helt seriøst. Dette er et tema jeg har tenkt litt på selv og jeg prøver å opptre forsiktig når jeg er på trening. Selv har jeg blitt voldtatt med blikket og behandlet som et kjøttstykke av to jenter som trener der og jeg synes selv det er veldig hyggelig, men jeg antar at situasjonen kan være annerledes for en jente som trener der og føler at hun blir beglodd av alle menn som er der. Det er vel også forskjell på vennlig blikkontakt og et smil og det du hadde i listen din? Har selv en forhåpning om å komme i kontakt med de to jentene jeg har nevnt og jeg ser ikke noen grunn til at det ikke skal skje før eller senere. Når de ser tilbake og ofte ser først, er vel det en invitasjon? Eller er jeg innbilsk? Den eneste regelen jeg selv har er at jeg aldri åpenlyst studerer kroppen til kvinner når jeg er på senteret, men har gjerne blikkontakt når det faller naturlig. Når jeg skal studere kroppen, tar jeg med solbriller. Flink gutt. Det går faktisk an å nyte synet og samtidig være diskrè. 2
Romilo Skrevet 24. mars 2012 #19 Skrevet 24. mars 2012 Hahahha, skriv dette ut til han, og gi han hele lista da du er på treningsstudioet neste gang 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå