AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #101 Skrevet 27. september 2022 Hvordan går det TS, er dere lykkelig gift? Anonymkode: 1fca3...5ab
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #102 Skrevet 12. september 2023 twang skrev (På 12.11.2012 den 3.31): Den jenta høres interesant ut, jeg tror jeg skal prøve meg på henne også 🤣🤣🤣 Anonymkode: c5813...60c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #103 Skrevet 12. september 2023 Vel. Det å Google og sende mld på face, snap ol. uten hennes samtykke er stalking (og creepy). Så får du kverulere på det så mye du gidder. Resultatet taler vel ikke i din favør. Hvis hun ikke er opptatt, hadde d et høydepunkt i historien da du tok mot til deg og snakket til henne. Litt flørtet til og med.. Men du fulgte ikke opp svaret hennes. Så de kan ha blitt kleint. Jeg kjenner 3 damer i ulike aldre som trener på SATS. Alle de gir uttrykk for hvor kjipt det er å trene på SATS på grunn av alle creepsa der. Go figure... Men det er ikke noen andre alternativ i området... Hun ene blir jevnlig oppsøkt av samme fyren der hun jobber om og om igjen. Hun er oppriktig bekymret.. Anonymkode: 2baf1...c45 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #104 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel. Det å Google og sende mld på face, snap ol. uten hennes samtykke er stalking (og creepy). Jeg kjenner 3 damer i ulike aldre som trener på SATS. Alle de gir uttrykk for hvor kjipt det er å trene på SATS på grunn av alle creepsa der. Go figure... Men det er ikke noen andre alternativ i området... Hun ene blir jevnlig oppsøkt av samme fyren der hun jobber om og om igjen. Hun er oppriktig bekymret.. Anonymkode: 2baf1...c45 ingen normale, oppegående menn ville hatt denne type atferd. Det er sjukt creepy og ugreit. Selv trener jeg nå et sted, og til tider som gjør at jeg oftest trener helt alene. Utrolig deilig. Jævla slitsomt med gutter som #barevillesnakkelitt, glor etc når man prøver å trene. Treningslokale er virkelig ikke en sjekkearena. Anonymkode: ccac4...f29 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #105 Skrevet 12. september 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: ingen normale, oppegående menn ville hatt denne type atferd. Det er sjukt creepy og ugreit. Selv trener jeg nå et sted, og til tider som gjør at jeg oftest trener helt alene. Utrolig deilig. Jævla slitsomt med gutter som #barevillesnakkelitt, glor etc når man prøver å trene. Treningslokale er virkelig ikke en sjekkearena. Anonymkode: ccac4...f29 Jeg har ekstremt tvil om at de høykvalitets jentene i tidlig tjueårene som trener på SATS (eller andre sentre forsåvidt) henger rundt på kvinneguiden. Derfor betviler jeg litt den pågangen du prøver å få det til virke som du har. Anonymkode: 15ded...6de
Gjest Lurven Skrevet 12. september 2023 #106 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (På 27.10.2012 den 16.17): Her er jeg, TS! Ta meg nå ❤️ Anonym poster: c89b21131869a2efdb682dd66776a3c7 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå