Gå til innhold

"Du gjør garantert en av disse motetabbene"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg bruker shiny hudfargede strømper. Men hva den stylisten der tenker om slikt bryr meg midt i ræva for å si det mildt.

Anonym poster: 19ed164274667fa7b145fe41457b2513

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ifølge artikkelen kjempeviktig å føle seg vel... ja så lenge det ikke er sånn at du føler deg vel i helsort, joggebukser eller limegrønt. Da har du begått ifølge ekspertene (her en ,for meg, ukjent make-up artist og en ung mannmlig frisør, en motetabbe.

Akk... jeg skjønner at det lar seg vanskelig gjøre å skrive noe dypt om mote, men innenfor dette temaet virkelig flyter det av skikkelig dårlige artikler. Er de ikke lei av å nevne at crocs er stygt? Alle vet jo det, de aller fleste synes det, men de er faktisk svært anvendelig til sitt bruk!

Anonym poster: 00e39e6b8c6d4ee7e9b162a434444534

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er ifølge artikkelen kjempeviktig å føle seg vel... ja så lenge det ikke er sånn at du føler deg vel i helsort, joggebukser eller limegrønt. Da har du begått ifølge ekspertene (her en ,for meg, ukjent make-up artist og en ung mannmlig frisør, en motetabbe.

Akk... jeg skjønner at det lar seg vanskelig gjøre å skrive noe dypt om mote, men innenfor dette temaet virkelig flyter det av skikkelig dårlige artikler. Er de ikke lei av å nevne at crocs er stygt? Alle vet jo det, de aller fleste synes det, men de er faktisk svært anvendelig til sitt bruk!

Anonym poster: 00e39e6b8c6d4ee7e9b162a434444534

Kunne ikke vært mer enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Jeans

Jeg bruker crocs som tøfler hjemme. I kombinasjon med joggebukse, akkurat nå faktisk.

Jeg har brukt crocs en del ute i sommer også. (bare i butikker og slikt altså)

JA, de er stygge, men de er gode å gå på. Trener på de også! (tredemølle) de er faktisk veldig kjekke, og utrulig billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt skyldig i joggetøy "tabben." Om joggetøyet er fint eller om man bare skal på butikken, hva faen spiller det for rolle?:P I alle fall for dem som ikke er moteinteressert?

Det jeg reagerer mest på i denne artikkelen er egentlig denne uttalelsen: Man må kle seg med den kroppen man har, og vite det at har du farger og snitt som passer deg så spiller det ingen rolle åssen kroppen din er, for den former du med de riktige plaggene.

Farger er en ting.

Men snitt, der synes jeg mange klær har samme type snitt eller uflatrende snitt, i alle fall for min kropp. Og det spiller, dessverre, en rolle hvilken kropp du har. Jeg ligger akkurat å bikker på overvektig/normalvektig, og det er en del jeg ikke får på meg, mens mesteparten er så stramt at det ikke ser fint ut. Forme kroppen med de riktige plaggene ja. Plagg som jeg må sy selv det da:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens strømpebuksa hvis jeg skal ut en kveld, og kaaanskje joggetøy, da det hender tightsen er på på slappe dager... Dog bryr det meg ikke spesielt at Erlend Elias synes jeg bør legge igjen tightsen hjemme og unngå shiny strømpebukse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, jeg gikk nettopp i butikken i pysjamas, raggsokker og tøfler.

De skrev ingenting om det i artikkelen, men er det et no-no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømpebukser har jeg nok brukt, men aldri kjøpt de veldig shiny type. Men ville jo tro at om man tar et bilde med kjempeblits, da ser de nok shiny ut også.. :P

Ellers - nei. Eller, jeg har nok noen plagg som er laget av bomull som har mistet både farge og fasong fort. Bruker de ikke offentlig lenger da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tidssone

Hei dere, jeg gikk nettopp i butikken i pysjamas, raggsokker og tøfler.

De skrev ingenting om det i artikkelen, men er det et no-no?

Bare dersom du hadde en shiny strømpebukse under.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å bry meg. Jeg går i det jeg liker og føler meg vel i, så får det bare være så mye motetabbe som det går an. Jeg bryr meg lite om mote uansett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NerdMedSverd2

Noe må gjøres for å stoppe slike elendige artikler. De er så dårlige at det rett og slett blir flaut. Dette klikk.no og minmote helvete.

Endret av NMS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en unødvendig og rotete artikkel. Et eget avsnitt om limegrønt? Jeg har verken sett mange i denne fargen, eller sett noen med limegrønt der jeg tenkte 'Å herregud, for en motetabbe, du kler virkelig ikke limegrønt'. Jeg liker riktig nok ikke limegrønt, men det er laaaangt nede på listen over ting jeg irriterer meg over i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes bare en motetabbe: Å tro at mote er noe annet enn svada funnet opp for å tjene mer penger fordi "i vår skal det være grønt".

Anonym poster: 163920dd0b5483bdce66aac185f386e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...