Gå til innhold

Vi som aldri har hatt ONS, hva har vi gått glipp av?


LadySinatra

Anbefalte innlegg

Gått glipp av spenning, selvtillitsboost(personen må være deilig) og masse sex,

Men i ettertid blir du er nervevrak! (For kvinner) Føler meg skitten og ekkel flere uker etterpå etterfulgt av angst!

Anonym poster: a0356f5cccb5b5ee4bbbc61518f9e481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gått glipp av spenning, selvtillitsboost(personen må være deilig) og masse sex,

Men i ettertid blir du er nervevrak! (For kvinner) Føler meg skitten og ekkel flere uker etterpå etterfulgt av angst!

Anonym poster: a0356f5cccb5b5ee4bbbc61518f9e481

.

Endret av scaramouche1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått glipp av spenning, selvtillitsboost(personen må være deilig) og masse sex,

Men i ettertid blir du er nervevrak! (For kvinner) Føler meg skitten og ekkel flere uker etterpå etterfulgt av angst!

Anonym poster: a0356f5cccb5b5ee4bbbc61518f9e481

Sikkert personavhengig det der. Jeg har aldri følt meg skitten eller ekkel, men man må jo finne menn som gir en selvtillitsboost som noen sier, ikke som gjør deg flau etterpå.

Anonym poster: 2b62cffc2cdc0bcd400c6f8aaae45f32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest foremma

Jeg tror opplevelsen av et ONS kommer an på hvor høy selvtillit man har og hvor mye man stoler på sin egen kropp.

Har man dårlig selvtillit på man ha noen man stoler på, mens om man har god selvtillit trenger man ikke å stole på den man har sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til himmelen med verdigheten i behold og er verdifulle. Vi elsker oss så høyt at vi ikke deler våre mest intime og sårbåre med noen, nemlig oss selv.

Anonym poster: 2cb97b834f94132701ec6094c4aa9548

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare hatt et par ONSer, og det som er det gøye med det er spenningen. En slags elektrisitet som man ikke får sammen med folk man har vært sammen med lenge (men det er selvsagt best å ha sex med noen man kjenner godt). Og så er det hele opplegget rundt det, kanskje man finner tonen og flørter på et utested og så vet man ikke helt hvordan det utvikler seg osv.

Nå er jeg samboer på sjette året og har ikke planer om å ha noen andre enn min kjære samboer :)

Anonym poster: b992b5bdf203b06d5eef3eac74d841c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drifter- javel..Men er det slik at de som har mange ONS driver på fordi de ikke får seg noe fast,fordi de egentlig leter etter den perfekte?

Eller er det fordi spenningsbehovet gjør at de velger en slik løsning? Som mennesker som stadig søker spenning eller ekstreme opplevelser ala fallskjermhopping, et års vandring til sydpolen eller å gå på line over Niagra Falls? (til og med jeg innser at da må man nødvendigvis bli skuffet) Er det fordi det blir kjedelig å ligge med samme menneske flere ganger?

Er det vanlig å velge ONS forran samliv med en partner hvis muligheten for det er tilstede?

Jeg har hatt ONS fordi jeg ikke ønsker noe fast. Heler fremdeles sårene etter et laaangt forhold som har vært over i tre år. Orker ikke involvere meg med noen følelsesmessig og vet at pulevenner alltid havner der på et tidspunkt. Så fordelen for meg er at det ikke skaper unødvendig drama. "Spenningen" ser jeg ikke på som noe positivt.

Anonym poster: 265a4b88ce0a553a64e6083bd660d687

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til himmelen med verdigheten i behold og er verdifulle. Vi elsker oss så høyt at vi ikke deler våre mest intime og sårbåre med noen, nemlig oss selv.

Anonym poster: 2cb97b834f94132701ec6094c4aa9548

Jeg skal ikke blande meg borti de der himmel-greiene.

Men det å avstå fra tilfeldig sex sier da ingenting om hvorvidt man elsker seg selv eller ikke, jeg har ikke tro på at syn på sex og moral sier så veldig mye om selvbilde etc. Noen mennesker søker sikkert bekreftelse på den måten, men voksne mennesker med en viss grad av selvsikkerhet, kan da likefullt ha tilfeldig sex uten å være dysfunksjonelle eller noe sånt. Det er sikkert forskjell på hvordan man ser på sex, ikke alle ser på det som noe veldig opphøyet som man kun deler med en eller veldig få. Ulikt moralsyn er jo greit, men jeg sliter litt mer med å forstå den sykeliggjøringen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått glipp av spenning, selvtillitsboost(personen må være deilig) og masse sex,

Men i ettertid blir du er nervevrak! (For kvinner) Føler meg skitten og ekkel flere uker etterpå etterfulgt av angst!

Anonym poster: a0356f5cccb5b5ee4bbbc61518f9e481

I all verden. Hvorfor det?

Anonym poster: 265a4b88ce0a553a64e6083bd660d687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden. Hvorfor det?

AIDS, hepatitt, herpes, klamydia, gonoré, kjønnslus, HPV, HIV, etc.

Det er jo rene lottorekka i kjønnssykdommer å tenke på! Lurer på om du vært heldig denne gangen og hva har du i så fall vunnet? Det er til å få angst av!

Anonym poster: 22a0d7f0383e3bebd4eb5781b9d9a56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skremselspropaganda å si at man kommer til å angre, og det som verre er, etterpå. Det er klart, hvis man er veldig usikker på om det er noe som er i overensstemmelse med eget syn på seg selv eller sex eller hva som helst, så er det noe man kanskje bør vurdere å holde seg unna. Jeg synes ikke man skal ha ONS av prinsipielle årsaker, for noen passer det jo av ulike grunner ikke. Men det er heller ingen grunn til å holde seg kategorisk unna heller, hvis man vil, fordi andre mennesker angra eller følte de "mista noe" etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AIDS, hepatitt, herpes, klamydia, gonoré, kjønnslus, HPV, HIV, etc.

Det er jo rene lottorekka i kjønnssykdommer å tenke på! Lurer på om du vært heldig denne gangen og hva har du i så fall vunnet? Det er til å få angst av!

Anonym poster: 22a0d7f0383e3bebd4eb5781b9d9a56a

For det første beskytter kondom mot flere av disse. For det andre har det vel ikke spesielt med at man er kvinne å gjøre?

Anonym poster: 265a4b88ce0a553a64e6083bd660d687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, de siste 5 årene har jeg hatt to ONS, en før og en etter ett tre år langt forhold. Jeg har aldri hatt så ekkel følelse i kroppen som etter de to ONSene. I øyeblikket var det ok, men etterpå var det jævlig. Jeg hadde dårlig samvittighet, angst og følte meg skitten.

Jeg har FULL forståelse for at noen syns ONS er en super måte å få tilfredsstilt behovene sine, men i mine øyne var det helt feil og ikke noe som skal gjentas.

Anonym poster: d7d2d02eaf452bc8e940f247ec8dd723

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at noen går ut en kveld og har "bestemt seg for ons". Fy fan sier sier jeg bare. Hvilke tanker ligger bak?

Anonym poster: 4b41e71db32c4a15d24f553451061489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ONS fordi jeg ikke ønsker noe fast. Heler fremdeles sårene etter et laaangt forhold som har vært over i tre år. Orker ikke involvere meg med noen følelsesmessig og vet at pulevenner alltid havner der på et tidspunkt. Så fordelen for meg er at det ikke skaper unødvendig drama. "Spenningen" ser jeg ikke på som noe positivt.

Anonym poster: 265a4b88ce0a553a64e6083bd660d687

Hvorfor MÅ du ha ONS? Med en fyr du ikke kjenner og som forsvinner dagen etter?

Anonym poster: 4b41e71db32c4a15d24f553451061489

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om dere føler dere skitne, brukt og har angst i ettertid, så er det sannsynligvis ikke noe for dere, men kanskje dere gjør noe feil?

Jeg leser om folk som sniker seg ut i skam tidlig på morgenen, men det har aldri hendt for min del. Her er det full pakke med kosing, snakking og frukost neste morgen. Og vi har alltid gitt lyd til hverandre i etterkant, om ikke annet for å si takk for en hyggelig opplevelse. Har sett igjen flere av de også.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...