Gå til innhold

Gravid i uke 22, falt på steingulv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var maks uheldig i går. Greide å tråkke over og skli på et glatt og hardt (sikkert stein) gulv og slo meg veldig hardt. Landa på baken. I går og i dag har jeg kjent like mye spark og liv som tidligere, jeg har ikke hatt magesmerter og ikke blødd. Men jeg greier nesten ikke reise meg opp og gå, fordi bekkenet gjør SÅ VONDT! Jeg hadde litt småvondt i bekkenet før jeg falt, men nå er det ILLE. Spesielt midt på symfysen. Det jeg lurer på, er om det er noen som har opplevd noe liknende? Håper bekkensmertene bare er forbigående. Hilsen kløna :fnise:

Anonym poster: 1a8884d25205efc7bc5029ff35266f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg falt på rumpa ned trappa i uke 28, gikk hardest utover bekkenet som ikke var helt godt fra før så var litt møranka noen dager etterpå.. Håper det går over for deg snart! Det viktigste er hvert fall at du kjenner liv som vanlig :

Anonym poster: ed35dcdeddfc88d3772e59b33355116f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle fall skal ringes å konfireres med føden. men som du skriver du kjenner liv og alt det der er normalt så det er veldig veldig bra :o) Du har nok slått deg kraftig, få en sjekk om det ikke blir noe bedre i løpet av en ukes tid.. kan jo hende du trenger en tur til kiropraktor el no for å knekke litt på plass igjen ?!?

Anonym poster: 681d3f3561f73dafc6df95b4fdfd6446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ringt legen, jeg, for sikkerhetsskyld. Heller en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ringe føden for å sjekke :O det kan skade morkaken å falle og slå seg sånn, den kan løsne osv ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...