Gå til innhold

magefett og gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 12 uker på vei og syntes det ikke vises noe særlig, men jeg har en liiten "bilring" fra før. Mitt rare spørsmål er da, når jeg begynner å få babymage, vil "fettet" spre seg rundt over magen på en måte? Jeg har ganske tynn midje så lurer liksom litt på om jeg får sånn "hard" fin rund bump? :)

Anonym poster: 17552545d0266ef54470300293412b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en stor bilring fra før av.. Og babymagen kom vel ikke før etter uke 20. Når jeg har klær på ser magen relativt rund ut, men er den bar så har jeg hengefett nederst ;)

Men jeg er fornøyd med det, for frykta at ingen kom til å se at jeg var gravid, bare tjukk..

Kommer an på hva du mener som liiiten bilring, men tror ikke du har noe å bekymre deg for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke overvektig, men har en del hud/underhudsfett igjen etter stor vektnedgang. Jeg fikk aldri fin gravidemage :( Er nå 10,5 uker på vei med nr. 2 og begynner faktisk å få litt mage, men det syns ikke overhodet pga den slappe magen. Syns igrunn dette er litt trist må jeg innrømme...

Anonym poster: 8290b83c1d60f6a12ce1d987c4bbb0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så vanlig at det synes så godt allerede etter 12 uker. Jeg er 17 uker og ser ikke så veldig mye selv om jeg er ganske tynn. Bare en liten kul. Alle gravide mager er forskjellige så ingen her kan svare deg på hvordan din blir..

Anonym poster: c1e6b65a44a5e28e1080c367900971fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakegirl

Jeg er det en vil betegne som kraftig, men ikke direkte overvektig. Er over 180 høy og er i uke 22 nå, og det synes så vidt:) Magen min har blitt nokså hard nederst, men jeg syns utseendet på den varierer fra dag til dag:) For å være ærlig, så bryr jeg meg ingenting om hvordan magen ser ut. Viktigste er alt alt er bra med babyen og at jeg føler meg frisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt ekstra i begge svangerskap, men har fått ordentlig rund gravidmage allikevel. Magen har poppet ut i uke 25 ca. begge gangene.

Anonym poster: 767a883df18f71968dd958534edce7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for innspill dere:) vet det tar litt tid før noen mager syntes, er bare spent på min:D jeg er 160 og veier 70, har former, rumpe og lår, men relativt smal midje, men har blitt en liten muffinmage der midt foran:P

Ts

Anonym poster: 02bfcb45898cba73e39cae59ec079495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...