Gå til innhold

Jenter som bare venner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg har vener som er menn, utan å sjå på dei som meir enn vener. Eg trur det er gjensidig. Eg kan heilt klart vurdere ein mann som potensiell kjærast når eg møter han. Men som oftast finner eg veldig fort ut om han er min type eller ikkje. Eg kan like han godt og han kan vera så kjekk han vil, men for at eg skal verte forelska, trengs eit eller anna udefinertbart, ein spesiell kontakt. Har me ikkje det, kan me fint vera vener. Eg kan for så vidt fint vera ven med ein mann eg er tiltrukke av og. Men då vil eg jo på eit eller anna tidspunkt prøve meg ;) Men stort sett er menn eg er ven med, utelukkande vener som eg ikkje er seksuelt tiltrukke av. Har eit par lesbiske veninner au, og er ganske sikker på at dei ser på meg som utelukkande veninne ;)

Det skal faktisk ikke mye mer til enn litt fyll og fest. I mange tilfeller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal faktisk ikke mye mer til enn litt fyll og fest. I mange tilfeller.

Heldigvis er eg fråhaldsperson ;)

• Liker 1
Skrevet

Heldigvis er eg fråhaldsperson ;)

Smart :)

Skrevet

Jeg er enig med deg Steinar men kvinner ser det annerledes fra sitt perspektiv og tror at menn gjør det samme. Et problem her er at ordet venn ikke er definert. Hva er egentlig en venn? En kollega man sier hei og hadet til med et smil, en person man treffer på trening og snakker med eller en man har på kaffebesøk?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...