Gjest Eurodice Skrevet 26. oktober 2012 #41 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har lyst på et lite fotballag, minst 9 stk. Anonym poster: f32430411d3b5ed262f92aba10329cea Legg på to til, så har du et komplett . 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #42 Skrevet 26. oktober 2012 Det at dere ikke kommer overens har neppe noe med (den manglende) aldersforskjellen å gjøre Jeg ønsker meg to unger, har ett nå og har prøvd lenge på å få nr to. Vet ikke om jeg får flere, men svigermor har spådd at vi får to til så da får vi se da... Hehe, ja hvis svigers vil ha det så må svigers få det ;p neida, hehe. Nummer to kommer nok før du vet ordet av det. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Nei, det har sikkert ikke en direkte innvirkning. Men om det hadde vært noen år mellom oss hadde hun kanskje fått storesøskenfølelsen og et ønske om å beskytte meg istedet for alt det jævlige hun gjorde mot meg:p Hadde mange felles venner og det ble mye sjalusi bl.a.. Anonym poster: d3c85e7ffdef94edd3065237ef6c569d
~white lady~ Skrevet 26. oktober 2012 #43 Skrevet 26. oktober 2012 Hehe, ja hvis svigers vil ha det så må svigers få det ;p neida, hehe. Nummer to kommer nok før du vet ordet av det. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Nei, det har sikkert ikke en direkte innvirkning. Men om det hadde vært noen år mellom oss hadde hun kanskje fått storesøskenfølelsen og et ønske om å beskytte meg istedet for alt det jævlige hun gjorde mot meg:p Hadde mange felles venner og det ble mye sjalusi bl.a.. Anonym poster: d3c85e7ffdef94edd3065237ef6c569d Skjønner hva du mener. Mannen min har to søsken og de er alle tre tett i alder, så det var bare slåssing og krangling dagen lang Men så er det jo alle de som sier at det er jo så greit med to tette, for da får de jo såååå godt selskap i hverandre... Tror det kommer helt an på personligheten til ungene, noen av søsknene kommer man overens med, andre ikke
Molimaki Skrevet 26. oktober 2012 #44 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har 5 barn, men alltid ønsket meg 7 stk;)
^^Belle^^ Skrevet 26. oktober 2012 #45 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har alltid sagt at jeg ville ha minst to, max tre, men siden vi måtte gjennom prøverør for å få begge våre (venter nummer to i januar) har vi brukt opp våre to barn i det offentlige systemet. Så da må det bli privat klinikk i alle tilfeller. Jeg har prøvd å innfinne meg med at det ''bare'' blir med disse to, om vi ikke ved et mirakel klarer nummer tre på egenhånd. Jeg nyter ihvertfall graviditeten som om den skulle være den siste og er selvsagt ekstremt takknemlig for at vi har vært så heldige å klare dette to ganger. 3
Mafalda Skrevet 26. oktober 2012 #46 Skrevet 26. oktober 2012 Venter nummer fem nå, og det blir etter all sannsynlighet sistemann. Litt vemodig, men det er nok riktig å sette strek nå. Jeg begynner å bli gammel, og mannen min ER gammel (i hvert fall i følge han selv), jeg tror rett og slett ikke vi orker en runde til med graviditet og spedbarn. Hadde jeg hatt masse penger og enkle svangerskap, kunne det kanskje kommet en baby eller to til, men så lenge det skal kombineres med to utearbeidende foreldre holder det med fem, gitt. Synes ikke det er spesielt slitsomt å ha barn, og synes at mange barn = mye liv og moro. De eldste ungene gleder seg veldig til å bli storesøsken og kommer til å slåss om å gå trilleturer, så jeg føler meg sånn sett ganske priviligert (men ja, det blir jævlig mye klesvask, hoho!) 1
Vera Vinge Skrevet 26. oktober 2012 #47 Skrevet 26. oktober 2012 Synes ikke det er spesielt slitsomt å ha barn, og synes at mange barn = mye liv og moro. De eldste ungene gleder seg veldig til å bli storesøsken og kommer til å slåss om å gå trilleturer, så jeg føler meg sånn sett ganske priviligert (men ja, det blir jævlig mye klesvask, hoho!) Jeg må le litt av det siste setningen. Jeg syns nemlig det blir mye klesvask av én (dog mindre nå som han er over gulpeperioden), så har flere ganger lurt på hvordan vi skal få det til å gå rundt med flere barn, bare når det gjelder klesvask.
^^Belle^^ Skrevet 26. oktober 2012 #48 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg må le litt av det siste setningen. Jeg syns nemlig det blir mye klesvask av én (dog mindre nå som han er over gulpeperioden), så har flere ganger lurt på hvordan vi skal få det til å gå rundt med flere barn, bare når det gjelder klesvask. Da sier jeg bare: vent til han begynner i barnehagen! Føler det alltid er overfylt på vaskerommet vårt, og at jeg bretter klær til det tyter ut ørene på meg. 1
Vera Vinge Skrevet 26. oktober 2012 #49 Skrevet 26. oktober 2012 Da sier jeg bare: vent til han begynner i barnehagen! Føler det alltid er overfylt på vaskerommet vårt, og at jeg bretter klær til det tyter ut ørene på meg. Hehe, tenkte på det i det jeg skrev det forrige. Gleder meg allerede... Syns det er herlig å få vasken unna og inn i maskinene, men syns jeg bretter og bretter i det uendelige.
Nalaya Skrevet 26. oktober 2012 #50 Skrevet 26. oktober 2012 Hmm, 2 -3 tror jeg er et bra tall Er selv fra en familie med 3 søsken, så synes det er perfekt
Lista Skrevet 26. oktober 2012 #51 Skrevet 26. oktober 2012 Minimum 2, maks 3 Har selv to søsken, så blir nok 3. Må se hvor gammel jeg blir
squash1 Skrevet 26. oktober 2012 #52 Skrevet 26. oktober 2012 Egentlig så er jeg veldig fornøyd nå, med 1 barn, og kunne ikke tenkt meg fler. Men jeg er fortsatt ung, så tiden vil vise.
FantasDick Skrevet 26. oktober 2012 #53 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha ett barn, maksimum to. Samboeren min har barn fra tidligere forhold, så nå har "vi" jo allerede et barn, så vi får se..
Gjest Dream89 Skrevet 26. oktober 2012 #54 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg ønsker meg 4:) Samboeren vil bare ha 2:P Han har et barn fra før av så blir 3 for han men jeg har sakt jeg kan gå ned til 3:P Så han får 4 og jeg får 3+ bonusbarn:)
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #55 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg klarer meg helt fint med 1 :-) Pluss 2 stebarn som mannen hadde fra før !! Anonym poster: d0495d5385d5307bf68705cd3bdf07f9
Mafalda Skrevet 26. oktober 2012 #56 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg må le litt av det siste setningen. Jeg syns nemlig det blir mye klesvask av én (dog mindre nå som han er over gulpeperioden), så har flere ganger lurt på hvordan vi skal få det til å gå rundt med flere barn, bare når det gjelder klesvask. Skikkelig maskin er gull verdt. Tenk industri- eller sykshusmaskin! Da sier jeg bare: vent til han begynner i barnehagen! Føler det alltid er overfylt på vaskerommet vårt, og at jeg bretter klær til det tyter ut ørene på meg. Barnehagealder er ille, men jeg har faktisk funnet noe enda verre: svette, stinkende fotballsokker i størrelse 43, fem ganger i uka! Det er nesten så jeg savner både gulpekluter og sandete barnehagebukser (men bare nesten)... 1
^^Belle^^ Skrevet 26. oktober 2012 #57 Skrevet 26. oktober 2012 Skikkelig maskin er gull verdt. Tenk industri- eller sykshusmaskin! Barnehagealder er ille, men jeg har faktisk funnet noe enda verre: svette, stinkende fotballsokker i størrelse 43, fem ganger i uka! Det er nesten så jeg savner både gulpekluter og sandete barnehagebukser (men bare nesten)... Og, gud forby at de blir liggende noen dager før de vaskes. Jepp, har en fotballmann jeg også. 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #58 Skrevet 26. oktober 2012 Før tenkte jeg to eller kanskje helst tre. Etter å ha gått gjennom et slitsomt svangerskap, tung fødsel og krevende spedbarnsperiode heller jeg kanskje mot å ikke få fler. Maks en til. Vi elsker jenta vår, men ville ikke gjort dette for noen andre (dvs et barn jeg ikke kjenner ennå, hehe). Mulig jeg ville prøvd på en til dersom vi hadde gutt, for jeg har alltid ønsket meg jente. Vi får se når hun blir litt større. Anonym poster: d261265223aa78d6dc5722f84452d554
Ciara Skrevet 26. oktober 2012 #59 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg kunne gjerne hatt tre, men mannen vil bare ha to, så da nyter jeg tiden med min siste baby... Men ser jo at to er praktisk og har ikke spesielt lyst til å være gravid og føde flere ganger heller.
Gjest blackbird Skrevet 26. oktober 2012 #60 Skrevet 26. oktober 2012 jeg vil ha mange barn fordi jeg vil ha en stor klan!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå