Gå til innhold

Hvor mange barn vil du ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var liten ville jeg ha minst 8 barn, slik som i "Mormor og de 8 ungene" :fnise:

Men har vel innsett at det ikke vil gå.

Vi har nå 3 barn og har nr. 4 på vei. Jeg synes det er vemodig å tenke på at dette kanskje er siste gang jeg går gravid, selv om vi vel har kommet frem til at 4 er passe. Men egentlig kunne jeg tenke meg 6 barn.

Hvor mange barn ønsker du deg? Det trenger ikke være realistisk, jeg bare lurer på hva folk ser på som det perfekte antall :)

Anonym poster: b1a731bbae6fe4db7fdcda506b0ec799

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

0 eller 2.

Men om jeg skal ha barn må jeg først finne en drømmepartner som er villig til å ta halvparten av jobben (og selvfølgelig halvparten av gledene) med det å ha barn. Jeg er ikke interessert i å få barn med en mann som egentlig er mest interessert i jobben, så han må ha et genuint og oppriktig ønske om å få barn hvis jeg skal være med på det :fnise:

• Liker 1
Skrevet

4 stk, så jeg har akkurat blitt ferdig.

Skrevet

Har to, og viss eg finner meg ein partnar i framtida, tar eg gjerne to til.

Skrevet

Har alltid sett for meg to....så håper at når denne er ute så er jeg faktisk ferdig med det der. Blir nok aldri noen fler heller for mannen min vil IKKE ha fler nå.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Kanskje 2. Venter på nr 1 nå, så vi får se hvordan det går først ;)

Men mer enn 2 blir det ikke!

Skrevet

To barn, kan strekke meg til tre. Et eller 3+ er ikke så aktuelt for meg.

Skrevet

Jeg tror jeg skal klare meg lenge med det ene jeg har. :)

Skrevet

Hmm.. alle barna jeg kan få :D

Skrevet

Har alltid sett for meg å få to barn, men etter at jeg fikk mitt første, må jeg innrømme at jeg har begynt å få lyst på tre. Men er veldig usikker på om det blir mer enn ett til likevel. Vi får se hvordan vi syns det er med to. Plundret litt for å få det barnet vi har, så er egentlig bare glad om jeg får et veiskapt barn til. Ser for meg at det ikke blir veldig enkelt å lykkes en gang til, og i så fall, er det nok ikke sannsynlig at jeg vil orke å gå gjennom ny runde med spontanaborter en tredje gang.

Skrevet

har to som begynner å bli store... 5 og 7 år.

Ønsker meg egentlig en nr 3, men er ikke klar for å bli gravid igjen med det første pga helsen. Og er usikker på om jeg har lyst til å få nr 3 mange år etter de to andre... så vi får se hva fremtiden bringer.

Skrevet

Så for meg tre før jeg fylte tredve en gang, nå er jeg mer der at jeg vil ha iallefall tre tilsammmen, det vil si to til, muligens fler, kommer an på hva partner vil og hvordan framtida blir :)

Skrevet

Vi har to, men ønsker oss flere, gjerne to til.

Skrevet

Jeg synes 3 høres fint ut, hvis ikke så vil det bli 2:-)

Skrevet

To eller tre. Har en nå, og tenker å la avgjørelsen om en eventuell nr tre komme etter å ha sett hvordan det går med to :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...