Gå til innhold

Han gikk fra meg på grunn av en dårlig spøk.. hjelp :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest + Carnage +

Jeg har levd lenge og har lest og opplevd mye. Men nå gikk kjeven nesten ut av ledd.

Det er noen som etterlyser vennlighet her. Min vennlighet anbefaler TS å røske litt opp i seg selv. Fint å være kreativ, men alt har en grense. Selv for troll!

Endelig en som klarer nesten å se bildet - her ser jeg lit hjerneaktivitet gående. Respekt til deg.

Det handler om å gi hjelp selv om det er en sjanse at det ikke er sant. Men hva så? Hva taper jeg på å lire av meg råd og hjelp selv om det ikke går til hva jeg trodde?

Satt på spissen;

Hvis du får en telefon 1 april at 100 m unna deg er naboen til naboen din i livsfare og trues på døden. Løper du ikke bort og sjekker eller gjør noe med det, selv om det kan være en spøk?

Vår jobb er ikke å evaluere sannheten i dette. Syke ting SKJER faktisk. Mennesker har sex med dyr. Menneske har dødd av å ha sex med en hest. Mennesker har dødd av å peneterere seg selv med gulrot. Mennesker har kidnappet og drept sine egne barn. Mennesker er syke - og disse tingene skjer, også syke ting (selvfølgelig kanskje av litt mindre alvorlighetsgrad) på KG nå og da. Fordi vi hører om dette på nyhetene/radio tror vi på det.

Det eneste vi kan gjøre er å slutte å drite oss ut, gå ut i fra at historien er sann og ta problemstillingen derfra. Dersom alle anklages for trolleri vil til slutt ingen spørre om hjelp. Hva har man å tape på å hjelpe, selv om det er troll? Jeg føler meg ikke lurt fordi jeg tar slikt som samlivsbrudd seriøst - eller syns at TS skylder meg 5 minutter av tiden min tilbake hvis det er troll.

Så klart, KAN det være troll. Men det er lov og ikke latterliggjøre folk, samtidig som man uttrykker sin skepsis. Dersom man vil bruke det som en mulighet å være morsom og håve inn + så kan man bare ryke.

8Igjen, jeg går ut ifra at dette er sant) Hvis TS utbroderer alt om hva som har skjedd - og dette må være noe av det flaueste TS har gjort - fortjener hun ingen latterliggjøring. Det er bare patetisk. Dette blir det siste fra meg - får håpe TS har lært ei lekse og evnt. finner tilbake med mannen, og til alle dere - tenk om det var deg som trengte hjelp eller ble mistrodd.

Endret av + Carnage +
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg si. Typen tåler ikke den typen humor, samtidig som han tyr til dumping ganske fort.

Det er ikke godt å basere framtida si på en sjalu dumpeperson. Kanskje du kjenner at du binder deg når du er ute blant folk sammen med han. Kankjse du dermed har en forknytt utstråling. Det er ikke sikkert at du har godt av det, og at du ble dumpet nå kan vær starten på ett morsommere, friere og mer behagelig liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Noen oppdatering her? Hvordan endte dette?



Anonymous poster hash: 0cae8...1fc
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

 

Noen oppdatering her? Hvordan endte dette?

Anonymous poster hash: 0cae8...1fc

 

TS her. Det gikk bra, det resulterte ikke i graviditet da frysing i frysebokstemperatur ødelegger celleveggene i sæden. Vi er sammen igen nå uavhengig av dette:)

Anonymous poster hash: 55e2f...888

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

 

TS her. Det gikk bra, det resulterte ikke i graviditet da frysing i frysebokstemperatur ødelegger celleveggene i sæden. Vi er sammen igen nå uavhengig av dette:)

Anonymous poster hash: 55e2f...888

 

Er du seriøst TS? 

Men hva sa han da når dere snakket om det senere? Ville du gjort det igjen? Hvilke andre spøker har dere dratt på hverandre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahem... akkurat ja. Tenk at jeg kastet bort et minutt av livet mitt på å lese dette... og ytterligere ett minutt på å kommentere. Kanskje jeg ikke skal klage. Det må åpenbart være noe galt med meg og....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du lære meg hvordan man strekker musa så den blir løs og åpen? Hadde vært veldig praktisk på Danmarksturer, f.eks.

Jeg lurer mest på hvordan TS klarte å utvide musa såpass at den forble løs og åpen i timevis..

er det ikke meningen at den skal trekke seg sammen igjen? Æsj.

Anonymous poster hash: 464cf...0da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yucK! Worst "joke" EVER!Skjønner at jeg går rett i trollgarnet her nå men.....Bare sånn av ren nysgjerrighet, hvorfor bruker dere kondom?

Hva er det for salgs spørsmål? For å hindre graviditet vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er litt skalu på at jeg har guttevenner, men han er åpen om det og vi kunne le litt av det sammen, fordi han er selvironisk... men jeg ble lei av at han alltid spurte og grov etter å h a vært på besøk hos guttevenner, så jeg tenkte jeg skulle ta en litt slem spøk for å få han til å ta seg sammen, og kanskje le litt av...

Så jeg samlet sammen kjærestens brukte kondomer etter sex en periode og la dem i fryseren, når hadde samlet masse av dem tinte jeg dem opp og helte sæden i en kakesprøyte (ekkelt, I know men dette skulle være tidenes spøk da...) så utvidet jeg meg nedentil med å bruke glidemiddel og strekke meg ut med hånden slå det ble veldig løst og åpent.

Litt før kjæresten skulle komme innom sprøytet jeg inn sæden hans i skjeden. Vet det høres sykt ut men vi har litt særegen humor da... sa til ham at jeg hadde hatt besøk i leiligheten av en guttevenn han er spesielt sjalu på. Jeg så at han blei irritert...

Litt senere va det tid for litt sex, og han fikk jo helt sjokk når han stakk den inn i meg og kjente INGENTING fordi jeg var så vidåpen der nede (han har tynt utstyr også, så vi kjente ingenting...) , og sæden rant ut og lukta MASSE... han fikk helt sjokk, så jeg klarte ikke spille med mer på spøken, så fortalte han hva jeg hadde gjort, og begynte å le meg i hjel. Men han kledde på seg og dro rett hjem...

selv om jeg slutta og le når jeg så hvor dårlig han tok spøken. Han sier det er slutt, og selv omj han sier at han tror på at jeg gjorde det som en spøk vet jeg at han mistenker at jeg har vært utro... føler meg så DUM... hvordan bevise for han at jeg ikke har gjort noe galt? Jeg forstår nå at det var dårlig spøk, men jeg visste ikke han var så usikker heller... er så lei meg!

Anonym poster: f0e53be7748d77f3b770f6cc6db719d1

Det at du har så kvalm humor og ksn gjøre noe så sykt er jo grunn nok til å stikke fra deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier meg ikke enig eller uenig i det TS gjorde, men dere snakker om respekt. Kjæresten til TS viser jo heller ikke så mye respekt for TS. Jeg synes i hvertfall det er respektløst å anklage kjæresten sin for utroskap hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det for salgs spørsmål? For å hindre graviditet vel.

Men hun er jo åpenbart ikke redd for det da hun sprøyter guffa opp i slufsa etterpå...

Anonymous poster hash: 61dcc...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer mest på hvordan TS klarte å utvide musa såpass at den forble løs og åpen i timevis..

er det ikke meningen at den skal trekke seg sammen igjen? Æsj.

Anonymous poster hash: 464cf...0da

Aldri sett en kakesprøyte i ditt liv du? Det er ikke noe problem å få tuppen inn, en dildo er jo større. Her er en kakesprøyte:

post-61435-0-28182800-1441287243_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri sett en kakesprøyte i ditt liv du? Det er ikke noe problem å få tuppen inn, en dildo er jo større. Her er en kakesprøyte:

Tror ikke Ab sikter til hvordan hun fikk sæden inn, men heller hvordan hun holdt seg vid i den tiden det tok fra hun sprøytet det inn og til de skulle ha samleie.

Anonymous poster hash: 61dcc...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, jeg vet det høres sykt ut men dere må forstå at jeg og kjæresten har en litt spesiell humor som er litt sprø.. det er litt vansklig å forklare. Derfor er det en nå mer forvirrende og jævlig med reaksjonen hans...

Anonym poster: f0e53be7748d77f3b770f6cc6db719d1

LITT sprø?!

Tydeligvis har ikke han like sprø humor og reagerte sånn som alle her inne!

Det er virkelig noe galt med deg, det der er virkelig det sykeste jeg har hørt, og jeg har hørt veldig mye rart...

Anonymous poster hash: 28471...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...