Gå til innhold

Er det noen som forsatt bruker underskjørt/kjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som forsatt bruker underskjørt/kjole?

Når bruker du det?

Anonym poster: 22b718f8e7d0f911d22ab4319f96b9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker underskjørt cirka to ganger i året. Jeg har en sommerkjole som er litt for gjennomsiktig i skjørtedelen, så da har jeg et søtt kort underskjørt under slik at jeg kan gå utendørs uten at min mor skjemmes. Ja, også under bunaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det bruker jeg en del. Kjoler og skjørt faller mye penere over strømpebuksen hvis man bruker underkjole/skjørt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid underkjole hvis jeg går med kjole. Bruker slike med BH i, og kjolen sitter mye finere synes jeg :)

Anonym poster: d0307df348f8db4ca451f6118015fd35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det bruker jeg en del. Kjoler og skjørt faller mye penere over strømpebuksen hvis man bruker underkjole/skjørt.

Jepp. Jeg bruker underkjole omtrent hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når kjoler skjørt klenger seg inntil huden.

Ikke alt er innebygget med eget skjørt, så da må jeg ha noe selv. Eller så klenger det seg inntil strømpe og henger ikke rett...

fra Lindex kjøpte jeg noe lignende denne...Black-Lace-Skirts.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av kjolene jeg har, er det med underkjole på, men føler at jeg må ha en underkjole under underkjolen.. Så, bruker det relativt ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes underkjoler/skjørt er praktisk. De forhindrer at plagget "limer" seg til strømpene (slik som silke ofte gjør), og i hudfarget versjon egner de seg ypperlig til litt gjennomsiktige plagg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Bruker det til kjoler og skjørt som ikke har denne funksjonen innebygget, feks ullkjoler.

Synes plaggene sklir mye finere på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker som regel underskjørt/-kjole fordi skjørtene/kjolene sitter penere, men sløyfer ofte underskjørt om sommeren slik at det ikke skal bli for varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...