Gå til innhold

tok meg nedentlig, utenpå tigtsen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. For et år siden skjedde dette.

Det var tre andre i rommet to gutter og en jente.

Jeg var full og lå på gulvet, var helt fjern osv. Han ene ba han andre ta på fitta mi.. jeg ville ikke men han fortsatte. Gjennom strømpebbukse tigtsen min. ikke rett på, men på strømpebuksen. Jeg skrek at han skulle slutte osv, han andre ba han fortsette og jg kom da..foran de andre.. osv også tok begge guttene meg på puppene. Hva kalles dette?

Anonym poster: 984c000c566aabdbd33bfd4769f813a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har jeg blitt fingret nå da:S

Anonym poster: 984c000c566aabdbd33bfd4769f813a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d var så ekkelt. Jeg tror jg kjente at han var inni meg osv. Men det var utenpå tigtsen.

TS

Anonym poster: 984c000c566aabdbd33bfd4769f813a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neid u har ikke blitt fingret, nei det var ikke voldtekt. Men det var definitivt ikke greit og var et overgrep!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke voldtekt, men et overtramp.

Anonym poster: 5310dad7ca6e5450dfed93edb9ac3afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dt bør jo kalles en voldtekt når man blir tatt på needntlig lenge osv og man kjenner det fordi det var så tynn strømpe over.. man kjenner han er inni osv?. :o men ok.

:P

Anonym poster: 984c000c566aabdbd33bfd4769f813a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Så fryktelig! Har du snakka med noen om det etterpå? Det kan hjelpe.

Om hva det er kommer ann på hvordan du føler iforhold til det. Hvis du ikke ville, en tvungen seksual situasjon, eller at du var hjelpesløs, så er det overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt det til familie eller slike voksne.

Jeg ble tvunget og var hjelpesløs

Anonym poster: 984c000c566aabdbd33bfd4769f813a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dt bør jo kalles en voldtekt når man blir tatt på needntlig lenge osv og man kjenner det fordi det var så tynn strømpe over.. man kjenner han er inni osv?. :o men ok. :P

Anonym poster: 984c000c566aabdbd33bfd4769f813a3

Var han inni deg utenpå tightsen? Og du kom....da var det vel godt da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du bør snakke med foreldrene dine, evt helsesøster. Du høres ikke spesielt gammel ut, og det virker som om du sliter litt pga. dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 snart.

nei det var ikke digg. de andre lo osv

Anonym poster: 984c000c566aabdbd33bfd4769f813a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var han inni deg utenpå tightsen? Og du kom....da var det vel godt da?

Spiller vel ingen rolle om man får orgasme eller ei, menn som blir voldtatt får ofte reisning og orgasme er heller ikke uvanlig. Samme med jenter, man kan godt bli våt og oppleve orgasme men definisjonen på voldtekt er ikke om man får en orgasme eller ei, men om det er mot sin egen vilje.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette høres ut som at de har gått langt over streken, og ydmyket deg.

Samtidig kan jeg ikke forstå hvordan det er mulig å få orgasme når man er i en slik situasjon. Men det går tydeligvis an... Jeg hadde ALDRI fått orgasme om jeg hadde blitt utsatt for noe slikt.

Anonym poster: 8ca1df448ae9ed45e562ac66ea246132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ligger drita full og fjern på gulvet inviterer du ikke nødvendigvis til respektfull behandling.

Men, det betyr selvsagt ikke at det er fritt fram. Det var usympatisk og dårlig gjort, ikke mye mer enn det. Hadde du hatt en edru god venn der ville h*n tatt vare på deg. Du får velge bedre selskap neste gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som at de har gått langt over streken, og ydmyket deg.

Samtidig kan jeg ikke forstå hvordan det er mulig å få orgasme når man er i en slik situasjon. Men det går tydeligvis an... Jeg hadde ALDRI fått orgasme om jeg hadde blitt utsatt for noe slikt.

Anonym poster: 8ca1df448ae9ed45e562ac66ea246132

Det har du ingen forutsetninger for å si noe om. Man har ikke alltid kontroll over hvordan kroppen reagerer. Tullete innlegg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som at de har gått langt over streken, og ydmyket deg.

Samtidig kan jeg ikke forstå hvordan det er mulig å få orgasme når man er i en slik situasjon. Men det går tydeligvis an... Jeg hadde ALDRI fått orgasme om jeg hadde blitt utsatt for noe slikt.

Anonym poster: 8ca1df448ae9ed45e562ac66ea246132

Tullete innlegg av deg som Genesis sa

Å si at jeg hadde aldri fått orgasme i den situasjonen er jo bare tullete sagt, man vet aldri hvordan man reagerer i en situasjon som dette, og ikke minst man vet aldri hvordan kroppen reagerer. Det er f.eks lett å sitte på gjerdet å si ”jeg ville slått, sparket, hylt og klort”. Men det er forskjell på teori og praksis, mange blir helt handlingslammet og kroppen blir stiv som en stokk og halsen tør som en rosin og en klarer verken å slå eller skrike, men likevel er det jo så lett å sitte på utsiden og si ”det ville jeg aldri gjort, bla bla, du ba jo om det da du ikke skreik” Fakta er at kroppen reagerer, mange kvinner får også orgasme når de føder, det er tabubelagt men det skjer.

Det snakkes lite om pga slike tanker som Liquorice og du har som er enda mer stigmatiserende. "Jaja du kom ja, ja da likte du det, du ønsket det og kan ikke klage da" Men det har ingen verdens ting om at man nyter et overgrep, men at kroppen reagerer slik den gjør

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...