Gå til innhold

Søke om igangsetting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 39.

Pga tidligere mageoperasjoner har jeg en del arrvev og sammenvoksninger i tarmene.

Nå er babyen blitt så stor at den klemmer på disse sammenvoksnigene og jeg sliter med ENORME magesmerter. De er der nesten hele dagen, men blir ekstreme når jeg spiser/drikker pga dårlig passasje i tarmen.

Nå er det så ille at jeg ikke kan spise eller drikke hvis jeg er alene med 2 åringen, og jeg bruker halve dagen på å vri meg i smerte eller brekke meg...

Dette vil mest sansynlig gå over så fort babyen er ute.

Derfor lurer jeg på om det kan være grunn nok for igangsetting?? Og hvordan går jeg frem for å søke om dette??

Skal til Jordmor på torsdag....

Anonym poster: 1d5de75be55938c86d8ddac7d26da997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cupcakegirl

Jeg vet ikke noe konkret rundt dette, men ville da tro de må kunne vurdere dette fortløpende om du har vondt! Det er jo ikke meninga du skal ha det sånn. Hør med jm på torsdag du!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dessverre ikke svaret på spørsmålet ditt, men jeg håper at du får lov til å bli satt i gang og ønsker deg masse lykke til på torsdag, krysser fingrene for at babyen bestemmer seg for å komme ut av seg selv før jordmortimen så du slipper å søke i det hele tatt :)

Anonym poster: 6b04329d22fcc9f12e70a0ab0eb4806d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Takk for svar:)

Etter en helt jævlig natt, med store smerter og lite søvn blir jeg mer og mer overbevist om at jeg må få ut denne babyen.

Håper jordmor kan hjelpe meg i morgen....

Var så ille i natt at vi vurderte å ringe ambulanse...

Anonym poster: 1d5de75be55938c86d8ddac7d26da997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...