Gå til innhold

Legg ut bilde av kjæledyret ditt :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hahaaaaa! Katten min ligger alltid i gangen på samme måte som Tabris sin :) det gjør hun når jeg kommer fra jobben, tror du mange har stusset hvis de blir med til en kaffe hos meg og katta ligger i savasana :)

Endret av LittDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jeg digger når det står "Tullepusen" da er det alltid noe knusbedårende eller noe knall festelig som kommer :strix:

Ører ?

Sa noen ører ?

Lange ? :glare:

*snip*

"Det er så jeg bedre skal høre deg når du tenker på om du skal åpne noe" :nigo:

*snip

- her synes også de 'lite fungerende' øynene godt.

*snip*

"Drit i øra, kos maven min !" :regler:

Det er ikke premie for å prikke inn hvem av dem som er 'sjefina' i huset :fnise:

Edit: Tabris, pappeske ! :danse:

Jeg synes ALLE katter har lange ører, fordi jeg er så vant med de "ødelagte" ørene til Tullepus.

I starten syntes jeg også hun så litt pussig ut, men nå er jeg så vant til dem at jeg synes alle andre katter ser pussige ut. :fnise:

Så lenge det ikke plager henne, så får det være. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Pappesker ja, det er en gammel klassiker!

Hva har du dopa katta med på bilde nr. to Tabris? :ler:

Morsomt at ører blir nevnt, for jeg la merke til at de virket usedvanlig lange på de tre portrettene av Lille-pus' sorte Gentleman.

Han er en annerledes katt både fysisk og mentalt han. Slank (... relativt slank i allefall), skikkelig lange ben, pittesmå poter (minste føttene jeg har sett), neseprofil helt uten den kraftige romerske buen, laaaang og 'trådtynn' hale, nesten like pratsom som en siameser (nesten), nesten like oppmerksomhetskrevende som en siameser (nesten), staeste katten jeg noengang har møtt (ventet i litt over ett år på at jeg skulle komme tilbake til hjelpesenteret og hente ham. Leder informerte om at hun hadde forsøkt bestemt å få ham adoptert bort, men han blånektet. Hørte setmmen min igjen 14 måneder etter første møte, - kom springende), tynnere pels uten det ytterste 'regnfrakk' laget, kun 1,5 lags tynn pels.

Undelig liten 'skrue'... 'min' lille underlige skrue :hjerte:

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Familiens lille hjerteknuser, en Cavalier King Charles Spaniel. Bildet er et par år gammelt (fra en tur i vinden, så litt bustete :fnise: ). Vår lille, gamle dame som fyller 10 år i år :hjerte:

Anonym poster: 50e1d326db677190bd24017f68ae9471

Anonym poster: 50e1d326db677190bd24017f68ae9471

post-37809-0-16691100-1357763886_thumb.j

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig, Cavalierer er så søte!

Jeg må bare legge ut et bilde av min lille pels fra i dag - er det rart jeg er forelsket? :rodmer:

397695_10151181851466721_516463679_n.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Så herlig, Cavalierer er så søte!

Jeg må bare legge ut et bilde av min lille pels fra i dag - er det rart jeg er forelsket? :rodmer:

Men hellandussen da. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, dere. Jeg synes jo selv han er aldeles nydelig, må innrømmes, og det holder hardt å ikke spamme ned Facebook - jeg har så mange bilder av ham på mobilen at det begynner å bli småpinlig. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Hvordan kan en katt blånekte å bli adoptert bort?

Ved å ikke akseptere noen av dem som ville ha ham ;)

Ved å være avvisende, nekte å komme for å så mye som lukte.... på 2 meters avstand. Gå demonstrativt ut stuen og gjemme seg når potensielle "adoptører" er på besøk.

Den lille luringen hadde bestemt seg for hvem som hørte til ham, og han er s-t-a ! :jolie:

Sta katt og usedvanlig dyktig leder på hjelpesenteret gjør at en liten fyr unngår å bli tvangsadoptert bort.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Ved å ikke akseptere noen av dem som ville ha ham ;)

Ved å være avvisende, nekte å komme for å så mye som lukte.... på 2 meters avstand. Gå demonstrativt ut stuen og gjemme seg når potensielle "adoptører" er på besøk.

Den lille luringen hadde bestemt seg for hvem som hørte til ham, og han er s-t-a ! :jolie:

Sta katt og usedvanlig dyktig leder på hjelpesenteret gjør at en liten fyr unngår å bli tvangsadoptert bort.

Skjønner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange herlige dyr her!

Her er mine puslinger Bella og Bamse. :)

Ååååhhh! Det kan ikke være lov og være så søt<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min hund! :rodmer:

(første gang jeg laster inn et bilde, håper det ikke ble for stort!)

Herregud, noe så nydelig!

Har forøvrig fått meg en hund for kun noen dager siden (derfor ingen gode bilder enda).

Min fine lille whippet. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare legge ved et par bilder til av Miopusen.

Anonym poster: 0b6166252fdb28010f321bcbb5d4a27e

Så fint hjerte han har på ryggen da ! <3

Anonym poster: e1f534ae560569df6aa68b83b0c04fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terrordyret fikk seg en ny venn til jul! La den på ryggen hans og da bare sto han der, helt rolig og fint uten noe problemer! Og rørte seg ikke før jeg flytta den igjen!

466329_10200308477934234_49407963_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...