Gå til innhold

Søke om fødeplass i Drammen eller Hønefoss?


frkharepus

Anbefalte innlegg

Og jeg personlig hadde ikke satt mine bein på føden på Kongsberg. Jeg vet om mange grove feil som er begått der, og dette gjør at jeg aldri i livet hadde tatt sjansen på å føde der.

Kongsberg er antagelig et av de tryggeste stedene å føde nå. Det har blitt mange forandringer på rutinene og den ene gynekologen som hadde ansvar for det som skjedde er ikke lenger der.

De er utrolig koselige og flinke på Kongsberg, og siden det har vært mye styr der så er de ekstra nøye med alt av rutiner ol.

Koseligere avdeling finner du ikke.

Om du sier slikt fordi du har mistet noen der så blir jo det helt feil. Jeg har mistet flere på Drammen sykehus bl.a. dødfødsel pga. overtid. Slikt har NOEN opplevd på ALLE sykehus. Det blir helt feil av deg å "advare" mot Kongsberg av den grunnen du gjør.

Anonym poster: a4914390469b3b38735bfbaf1351a8bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trykket på post litt for tidlig, her er resten av innlegget mitt:

Jeg mistet mitt barn under fødsel på Riksen. Hadde null komplikasjoner i forkant.

Ei jeg jobber med fødte i uke 33 på Riksen, og barnet døde. De oppdaget ikke en hjertefeil som egentlig skulle være enkel å oppdage!

Lykke til med Riksen, jeg setter aldri MINE ben der.

Anonym poster: a4914390469b3b38735bfbaf1351a8bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte mitt første barn på drammen før litt over ei uke sia, og jeg er veldig fornøyd! Fikk god hjelp med å få til amming osv. Men jeg måtte dele rom ei natt, og det syns jeg ikke var noe særlig.

Mulig jeg velger ringerike neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte på Ringerike for to uker siden. Utrolig fornøyd. Flinke og støttende jordmødre og barnepleiere under fødsel, og etterpå.

Fikk god hjelp til amming da den ikke gikk knirkefritt, og følte aldri at jeg maste når jeg trakk i snora. Ei uke etter hjemkomst ringte de og ville høre hvordan det gikk med oss! :)

På Ringerike har de lystgass, det har de ikke på Drammen. Det var hovedgrunnen til at jeg valgte Ringerike. Hadde også hørt at de hadde bedre tid til hver enkelt på Ringerike, og jeg følte virkelig at det alltid var "tid" til oss. Fikk også enkeltrom.

Jeg er ikke i tvil om hvor jeg skal føde neste gang. Og jeg kommer aldri til å begi meg ut på en fødsel uten mulighet til lystgass!

Anonym poster: 813079aaf54f25b608d04e54fdb88b61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte på Drammen for et par mnd siden, godt fornøyd med fødeavd (innlagt et par døgn pga div), følte meg trygg hele veien. Men er ikke fornøyd med oppholdet på barsel! Hadde store problemer med amming, og fikk dårlig hjelp ifht dette. Noen flinke og hyggelige barnepleiere, men det var preget av " mange kokker og mye søl" når det var snakk om ammehjelp, alle med sine måter å gjøre ting på/forslag. Noen av dem med en lite trivlig måte å hjelpe/være på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...