Gå til innhold

Sutrete menn på KG

BaconSnacks

Anbefalte innlegg

Hvordan er det utydelig? Du sier at evolusjonen styrer behovet for ONS. Det samme argumentet kan brukes om voldtekt.

Å ha sex er ikke evolusjon. Å velge ut noen er ikke evolusjon. Evolusjon er en prosess.

Det er ikke følelsene som styrer evolusjonen. Evolusjonen styres av følelsene. Evolusjonen har ikke noe mål, ingen mening. Den skjer bare.

At bitterpikker ikke får seg noe, derimot, er evolusjon. De får ikke barn fordi de ikke tilpasset seg. Det er de best tilpasningsdyktige individene som får avkom.

Med andre ord, det å bry seg om andre, det å ha omtanke, vise kjærlighet, omsorg for medmennesker, sikrer at både at du tilpasser deg og at du på den måten får avkom.

For det første, du trenger ikke belære meg om evolusjon, og for det andre så er ikke noe av de du skriver motstridende til noe av mine poenger. Så jeg spør igjen jeg, hva er egentlig poenget ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg meiner ikkje at biologiske prosessar ikkje har noko å seie. Men eg meiner det er feil og redusere alle menneskelege interaksjonar til primitive handlingar me ikkje kan styre. Mennesket er så mykje meir enn eit dyr. Me er au sosiale/kultruelle vesen.

Det er så innmari feil å tru at kvinner berre kan få kven dei vil når som helst, for det kan eg skrive under på at er totalt feil. Eg har sjølv prøvd meg på menn og vorte avvist, og det har heilt sikkert mange andre kvinner au. Ein mann eg hadde lyst på sex med ein gong, var t.o.m jomfru (og over 20), men han ville likevel ikkje. Grunnen hans var at han ikkje ville ha sex før han fann ei dame han var forelska i.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så innmari feil å tru at kvinner berre kan få kven dei vil når som helst, for det kan eg skrive under på at er totalt feil. Eg har sjølv prøvd meg på menn og vorte avvist, og det har heilt sikkert mange andre kvinner au. Ein mann eg hadde lyst på sex med ein gong, var t.o.m jomfru (og over 20), men han ville likevel ikkje. Grunnen hans var at han ikkje ville ha sex før han fann ei dame han var forelska i.

Men det du og mange kvinner med deg bare ikkke klarer å forstå, er hvordan kvinnefrigjøring har endret ting når det gjelder sjekkemarkedet og mann-kvinne kontakt i relasjonsforstand, altså jeg sikter her til at kvinnefrigjøringen har endret dette til kvinnenes fordel, bl.a. fordi det FORTSATT er slik at menn forventes å stort sett alltid sette i gang forsøket på kontakt, mens kvinnen er den parten som får "æren" av å gjøre det endelige valget.

Ett av flere resultat av dette, er at de såkalte "badboys" eller alphas får ligge hej-vilt stadig vekk, og ett annet resultat er at menn som da - kanskje t.o.m. genetisk - er bedre tilpasset en gammel form for kurtise og kvinne-mann kontakt, ELLER de har blitt oppdratt til å respektere og være snill (eller likestilt) med kvinner, ofte "taper," noen ganger ekstremt mye, i det nye sjekkemarkedet. For de har vokst opp med tanken at respekt, omtanke, etikk/moral, hjelpe de som sliter, etc., er en ærefull og god mann, men på sjekkemarkedet er dette en inntørka kjedelig nørdete "dweeb" som det heter på engelsk.

Jeg savner 100% gamle dager NÅR DET GJELDER MANN/KVINNE FORHOLD/KONTAKT FORDI JEG LIKER MORAL, OPPFØRSEL, STIL (I FORM AV GAMMEL STIL SOM F.EKS. KVINNER MED VAKKER GAMMELDAGS STIL IKKE DAGENS HORER), at folk har en slags "ære" for seg selv og aldri ville blitt sett med teit oppførsel. Også videre, også videre.

For meg er 90% av menn ute på sjekkemarkedet, beist og djevler og primitive (fordi de tror på sjekkemarkeds-ideologien om å være cocky og drittsekk), og rundt 60% av kvinnene som absolutt minimum er disgusting, kvalme, ekle skanks som jeg ikke vil ta i med en 100 meters flaggstang.

Kvinner har også blitt nesten som menn, mens desperate fitteelskende menn har blitt karikaturer på alphamenn som til tider drar det alt for langt.

Dessverre har feminisme/likestilling i mine øyne ødelagt samfunnet, bl.a. fordi kvinnene fikk så mye makte på dette området, uten at omtrent NOE endret seg for menn samtidig. Vi skal fortsatt være like desperate liksom, mens kvinner har mere makt til å si ja eller nei enn før. De sier da selvsagt ja mest til maskuline, alpha-lignende og (fysisk eller psykisk) sterke menn.

Resultatet av alt dette, er i hvert fall i mine øyne, et sjekkemarked som bare er helt tragisk og forjævlig. Forøvrig har jeg gått ut ca. 50% av gangene jeg har gått ut, mer med ett ønske om å finne et sted med god og hyggelig, "mennesklig," stemning, hvor folk smiler og er glade etc., enn KUN for å få meg noe å pøke på. Sjekkemarkedet ødelegger også dette, da man etter min mening finner veldig få steder hvor folk koser seg, uten at ting er anstrengt og litt stressende osv.

Og masse masse mer jeg kunne sagt, men forsøker å beskrive noen sentrale issues rundt dette bare.

Endret av dompappen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når det, som fleire hevdar, er biologien som rådar over sjekkemarknaden, kvifor skuldar de då på feminismen??? Skuld på naturen i stadet i så fall.

Dompappen - det finnest heilt klart kvinner som er like gamaldagse som deg, så det er sikkert mogleg for deg å finne ei likesinna dame. Men eg kan forstå at du ikkje akkurat drar damer når du ser på kvinner i dag som horer.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når det, som fleire hevdar, er biologien som rådar over sjekkemarknaden, kvifor skuldar de då på feminismen??? Skuld på naturen i stadet i så fall.

Dompappen - det finnest heilt klart kvinner som er like gamaldagse som deg, så det er sikkert mogleg for deg å finne ei likesinna dame. Men eg kan forstå at du ikkje akkurat drar damer når du ser på kvinner i dag som horer.

Din første paragraf er jo litt latterlig. Det er det at kvinnene - enten direkte eller indirekte - har fått makten på sjekkemarkedet + feminisme, som har skapt situasjonen at kvinner nå nærmest aggressivt kan gå etter (eller som oftest, "aggressivt velge blant beilere") det de tror best kan "fylle dem opp" mens de - ofte like aggressivt - avviser de som ikke tenner dem i det hele tatt. Kjønnsnormene har jo endret seg enormt, en gang i tiden var det noe som het dydighet og husmødre var vanlige - er du ikke klar over dette?

Jeg har ikke noe imot likestilling, og kan jo forstå feminismen til en viss grad jeg også, men jeg protesterer bare når det gir seg slike utslag som det faktisk har gjort for endel kvinner i dagens Norge. Jeg er ikke SÅ konservativ som du antar kanskje, men jeg anser ikke at frekke, totale horer (som jeg selv har sett og kjenner til) er attraktive eller kule kvinner som oftest. Mange av dem er tyvaktige og løgnaktige også. Løse norske jenter - delvis maskuliniserte - hoppende runt på disko-køller - er ikke pent! Sorry!

Kvinner kan dessverre ikke komme bort fra at økt seksuell aktivitet for *dem* er å ligne med å bli mer løsaktige, utenfor ekteskap/monogamt forhold. Jeg er konservativ i den forstand at jeg mener dette er en sannhet som vanskelig kan modifiseres. Og jeg tar beviset på dette, den oppførselen veeeldig mange seksuelt aktive kvinner i Oslo-området oppviser. Veldig mange av dem viser klare tegn på at de innerst inne ikke har det helt bra med hvordan de verdsetter seg selv og sin kropp.

PS. Sier IKKE at dette er noe totalt allmenngyldig, det gjelder selvfølgelig ikke alle, de negative greiene jeg sier. Jeg liker å si ting litt grovt og direkte. He he...

Endret av dompappen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din første paragraf er jo litt latterlig. Det er det at kvinnene - enten direkte eller indirekte - har fått makten på sjekkemarkedet + feminisme, som har skapt situasjonen at kvinner nå nærmest aggressivt kan gå etter (eller som oftest, "aggressivt velge blant beilere") det de tror best kan "fylle dem opp" mens de - ofte like aggressivt - avviser de som ikke tenner dem i det hele tatt. Kjønnsnormene har jo endret seg enormt, en gang i tiden var det noe som het dydighet og husmødre var vanlige - er du ikke klar over dette?

Jeg har ikke noe imot likestilling, og kan jo forstå feminismen til en viss grad jeg også, men jeg protesterer bare når det gir seg slike utslag som det faktisk har gjort for endel kvinner i dagens Norge. Jeg er ikke SÅ konservativ som du antar kanskje, men jeg anser ikke at frekke, totale horer (som jeg selv har sett og kjenner til) er attraktive eller kule kvinner som oftest. Mange av dem er tyvaktige og løgnaktige også. Løse norske jenter - delvis maskuliniserte - hoppende runt på disko-køller - er ikke pent! Sorry!

Kvinner kan dessverre ikke komme bort fra at økt seksuell aktivitet for *dem* er å ligne med å bli mer løsaktige, utenfor ekteskap/monogamt forhold. Jeg er konservativ i den forstand at jeg mener dette er en sannhet som vanskelig kan modifiseres. Og jeg tar beviset på dette, den oppførselen veeeldig mange seksuelt aktive kvinner i Oslo-området oppviser. Veldig mange av dem viser klare tegn på at de innerst inne ikke har det helt bra med hvordan de verdsetter seg selv og sin kropp.

PS. Sier IKKE at dette er noe totalt allmenngyldig, det gjelder selvfølgelig ikke alle, de negative greiene jeg sier. Jeg liker å si ting litt grovt og direkte. He he...

At nokon faktisk meiner dette (utheva) er vel grunn nok til å vera feminist.

Eg trur ikkje me kjem noko særleg lenger i denne diskusjonen, me er for usamde.

Men eit tips - du får deg ikkje dame ved å påstå at norske kvinner flest er horer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I naturen er det også vanlig at enkelte dyr aldri får hatt seg i løpet av et helt liv fordi de ikke innehar de nødvendige egenskapene - hva er det som skal gjøre mennesket så spesielt at de faller utenom denne typen utvelgelse?

Allikevel har vi funnet prøverørsbefruktningen formålvennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At nokon faktisk meiner dette (utheva) er vel grunn nok til å vera feminist.

Eg trur ikkje me kjem noko særleg lenger i denne diskusjonen, me er for usamde.

Men eit tips - du får deg ikkje dame ved å påstå at norske kvinner flest er horer.

Det er nok heller det at du ikke forstår i det hele tatt hva jeg mener. Bare at jeg har selvrespekt, og ønsker en kvinne med tilsvarende, er ikke ensbetydende med at jeg mener norske kvinner flest er horer.

Jeg bare sa det på en litt outrert måte. :)

Ellers så er det jo synd om jeg aldri får en norsk kvinne, da det primært er det jeg er interessert i, men om så måtte være, så får det bare bli sånn. Faktisk så vurderer jeg å holde meg sølibat resten av livet, i protest mot både de krav som kvinner stiller av menn, OG det at drittsekker/"alpha'er" er det som velges ut når kvinner får lov til å styre utvalget selv. Hvis det er sånn det skal være, så vil jeg heller gå resten av livet uten engang å si "Hei" til en kvinne i det øyemed å sjekke. Forøvrig sjekket jeg aldri fra før av heller, så dette skal nok gå greit.

Jeg hater hele sjekkespillet, alle som deltar det, såkalte "alpha" menn, og damene som liker dem. Etter min mening er alle disse mennesklig søppel. Og det er synd for de som er uenige, de er også mindreverdige i mine øyne.

Endret av dompappen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dompappen jeg har også lurt litt på det der med at alle kvinner ser på seg selv som horer, - kvinner føler seg som horer, kvinner føler seg ofte brukt og kvinner er ditt og datt.

Hva om kvinner for en gangs skyld i stedet tok littegranne selvkritikk og så sin egen oppførsel i speilet? Kvinner må ikke ligge med han dusten venninna lå med forrige helg, kvinner må ikke pule på folk dem ikke kjenner når de er dritings, - kvinner må ikke pule så mye rundt at de etterpå må juge om det, - og kvinner behøver ikke etterpå føle seg som horer.

Jeg mener, hvorfor føler man seg som en hore? Er det fordi man har horete atferd med mange bekjentskaper og ligge med alt mulig rask, - eller fordi man er prektig og dydig og holder seg unne fyll og alkohol?

Forstår ikke kvinner selv at når bartendere i syden-land blir helt forskrekket når turistjentene kommer, - for sånn oppfører ikke deres egne jenter seg, - så betyr det at kvinner har ett eller annet atferd de ikke kan stå inne for?

Vil man man ikke bli oppfattet som ei løs hore, - så slutt å oppføre dere som at dere er så løse og horete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dompappen jeg har også lurt litt på det der med at alle kvinner ser på seg selv som horer, - kvinner føler seg som horer, kvinner føler seg ofte brukt og kvinner er ditt og datt.

Hva om kvinner for en gangs skyld i stedet tok littegranne selvkritikk og så sin egen oppførsel i speilet? Kvinner må ikke ligge med han dusten venninna lå med forrige helg, kvinner må ikke pule på folk dem ikke kjenner når de er dritings, - kvinner må ikke pule så mye rundt at de etterpå må juge om det, - og kvinner behøver ikke etterpå føle seg som horer.

Jeg mener, hvorfor føler man seg som en hore? Er det fordi man har horete atferd med mange bekjentskaper og ligge med alt mulig rask, - eller fordi man er prektig og dydig og holder seg unne fyll og alkohol?

Forstår ikke kvinner selv at når bartendere i syden-land blir helt forskrekket når turistjentene kommer, - for sånn oppfører ikke deres egne jenter seg, - så betyr det at kvinner har ett eller annet atferd de ikke kan stå inne for?

Vil man man ikke bli oppfattet som ei løs hore, - så slutt å oppføre dere som at dere er så løse og horete!

Kven er det som føler seg som ei hore? :klo:

Kva med menn med nett same oppførsel? Kvifor er det greitt?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kven er det som føler seg som ei hore? :klo:

Kva med menn med nett same oppførsel? Kvifor er det greitt?

Det er en følelse kjære imli, ingen eksterne mennesker kan gjøre noe med selvfølelsen deres. Føler man seg som en hore så har man sikkert gjort ett eller annet dårlig handling. Jeg for eksempel fikk i ungdommen dårlig samvittighet fordi jeg stjal i kiosken. Da følte jeg meg som en tyv. Heldigvis som ung forsto jeg at den dårlige følelsen kom fordi jeg stjal, og ikke fordi andre mente at det var galt å stjele og derfor må jeg lyve, men tvert om , - fordi jeg stjal. Hadde ikke jeg fått den kunnskapen som ung ti-åring kunne det fått fatale konsekvenser for meg senere i livet. Hvorfor ikke bli kjeltring dersom man ikke eier moral?

Den samme kunnskapen må jo dere damer få i dere? Om dere fikk lett horestempel som ung tenåring, behøver man dra med seg den samme dårlige oppførsel inn i voksen alder? Jeg får helt fnatt jeg av voksne mennesker som drikker alkohol for å ligge med en ukjent de ikke ellers ville ha ligget med dersom de ikke var fulle! Selvfølgelig er dette her hor, man klarer jo ikke å gjøre handlingen i edru tilstand en gang.

Jeg er stolt over at jeg ikke liker one nigts stands og det å ligge med fremmede på fylla - for tyve år siden synes jeg det var kult å drikke og ligge med ukjente, - da var jeg seksten. At jeg som voksen mann føler at jeg har fått den erfaringen som gjør at jeg kan egne valg er ikke noe dere klarer å ta fra meg.

Mange jenter har fått sin sjanse. De var altfor horete, mitt ideal hos en kvinne er trofasthet og lojalitet, - det er kvinners aller mest attraktive egenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange jenter har fått sin sjanse. De var altfor horete, mitt ideal hos en kvinne er trofasthet og lojalitet, - det er kvinners aller mest attraktive egenskaper.

hehehehehe.....høret ladegrepet nå.....

det er ikke så attraktivt med mannehorer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en følelse kjære imli, ingen eksterne mennesker kan gjøre noe med selvfølelsen deres. Føler man seg som en hore så har man sikkert gjort ett eller annet dårlig handling. Jeg for eksempel fikk i ungdommen dårlig samvittighet fordi jeg stjal i kiosken. Da følte jeg meg som en tyv. Heldigvis som ung forsto jeg at den dårlige følelsen kom fordi jeg stjal, og ikke fordi andre mente at det var galt å stjele og derfor må jeg lyve, men tvert om , - fordi jeg stjal. Hadde ikke jeg fått den kunnskapen som ung ti-åring kunne det fått fatale konsekvenser for meg senere i livet. Hvorfor ikke bli kjeltring dersom man ikke eier moral?

Den samme kunnskapen må jo dere damer få i dere? Om dere fikk lett horestempel som ung tenåring, behøver man dra med seg den samme dårlige oppførsel inn i voksen alder? Jeg får helt fnatt jeg av voksne mennesker som drikker alkohol for å ligge med en ukjent de ikke ellers ville ha ligget med dersom de ikke var fulle! Selvfølgelig er dette her hor, man klarer jo ikke å gjøre handlingen i edru tilstand en gang.

Jeg er stolt over at jeg ikke liker one nigts stands og det å ligge med fremmede på fylla - for tyve år siden synes jeg det var kult å drikke og ligge med ukjente, - da var jeg seksten. At jeg som voksen mann føler at jeg har fått den erfaringen som gjør at jeg kan egne valg er ikke noe dere klarer å ta fra meg.

Du svarar ikkje på det eg spør om. For kvar kvinne som har tilfeldig sex, er det og ein mann som har det. Kva med dei? Er det greitt?

Eg føler meg ikkje truffe av det du skriv i det heile tatt. Eg korkje drikk alkohol eller har tilfeldig sex. Det er eg ikkje åleine om ( i alle fall ikkje det siste ;) ) - eg kjenner ingen kvinner, eller menn, som har tilfeldig sex jevnleg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarar ikkje på det eg spør om. For kvar kvinne som har tilfeldig sex, er det og ein mann som har det. Kva med dei? Er det greitt?

Eg føler meg ikkje truffe av det du skriv i det heile tatt. Eg korkje drikk alkohol eller har tilfeldig sex. Det er eg ikkje åleine om ( i alle fall ikkje det siste ;) ) - eg kjenner ingen kvinner, eller menn, som har tilfeldig sex jevnleg.

Jeg tolker dette her som at du ikke kunne forelske deg inn i mann som likte å drikke jevnlig for å ligge med fremmedfolk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tolker dette her som at du ikke kunne forelske deg inn i mann som likte å drikke jevnlig for å ligge med fremmedfolk?

Sannsynlegvis ikkje, nei. Men forskjellen på deg og meg er at eg ikkje dømmer alle menn på grunnlag av dei som gjer dette. Og eg karakteriserar heller ikkje mennene som har tilfeldig sex som horer o.l.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynlegvis ikkje, nei. Men forskjellen på deg og meg er at eg ikkje dømmer alle menn på grunnlag av dei som gjer dette. Og eg karakteriserar heller ikkje mennene som har tilfeldig sex som horer o.l.

Hmm, skal vi se om vi forstår det rett, du kunne aldri ha ligget med en horemann, men du fordømmer for eksempel dompappen som ikke vil ligge med løse kvinner.

Ser du selvmotsigelsen? Vi menn vil jo også ha den samme adgangen til å selektere bort uønskede partnermateriale akkurat som du og andre kvinner gjør?

Kanskje det til og med viser seg at vi menn ikke er så selektive som dere damer, og vida faktisk oftere går på en smell?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skal vi se om vi forstår det rett, du kunne aldri ha ligget med en horemann, men du fordømmer for eksempel dompappen som ikke vil ligge med løse kvinner.

Ser du selvmotsigelsen? Vi menn vil jo også ha den samme adgangen til å selektere bort uønskede partnermateriale akkurat som du og andre kvinner gjør?

Kanskje det til og med viser seg at vi menn ikke er så selektive som dere damer, og vida faktisk oftere går på en smell?

Som sagt. Eg kallar ikkje menn som liggjer med mange for horemenn, og eg trekk heller ikkje konklusjonar om alle menn basert på kva eg meiner om dei som gjer det.

Eg har aldri skreve noko om kva slags kvinner Dompappen bør liggje med. Eg skreiv berre at når han ser på fleirtalet av kvinner som horer, kan han ikkje rekne med at dei vert så interesserte i han. Kva du meiner om folk vil naudsyneleg prege korleis du oppførar deg mot dei. Vil ein ha seg kjærast, er det ikkje noko sjakktrekk å møte alle potensielle som horer inntil ein har prov for det motsatte.

Både menn og kvinner har moglegheit til å velje bort partnarar ein ikkje ynskjer. Det er då ikkje negativt, tvert om.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt. Eg kallar ikkje menn som liggjer med mange for horemenn, og eg trekk heller ikkje konklusjonar om alle menn basert på kva eg meiner om dei som gjer det.

Eg har aldri skreve noko om kva slags kvinner Dompappen bør liggje med. Eg skreiv berre at når han ser på fleirtalet av kvinner som horer, kan han ikkje rekne med at dei vert så interesserte i han. Kva du meiner om folk vil naudsyneleg prege korleis du oppførar deg mot dei. Vil ein ha seg kjærast, er det ikkje noko sjakktrekk å møte alle potensielle som horer inntil ein har prov for det motsatte.

Vel, jeg kaller ikke kvinner som ligger med mange for horer heller. Det jeg prøver å si, er at aaaalt for mange kvinner rett og slett er helt skrudde i hodet. Og jeg har erfart dette selv ved at kvinner foretrekker stygge, ekle, barbariske apemennesker foran meg, som er snill, perfekt og god. Dette er 100% bevis for at kvinner har ALL skyld i at det eksisterer drittsekkmenn, da det er DE som lar slike menn forøke seg. Så det er kvinners skyld at menn er drittsekker, menn har null skyld i det. Så, slutt å klag over at menn er drittsekker og elendige, kvinner - dere ber selv om det, og foretrekker en "sterk" drittsekk fremfor en "svak" omtenksom og snill mann. DERE er årsaken til alle kriger, og at menn er voldelige!

Både menn og kvinner har moglegheit til å velje bort partnarar ein ikkje ynskjer. Det er då ikkje negativt, tvert om.

Nei, du forstår fortsatt ikke greia. I og med at vi liksom er likestilte - hvorfor er det FORTSATT slik at menn i ca. 90% av tilfellene må være "den som jakter," da? Da er det jo fortsatt ikke likestilt.

Mine issues/problemer i denne diskusjonen, har, som så mye annet, med å gjøre at vi gjør ting stykkevis og delt, i stedet for å gjennomføre noe skikkelig og ordentlig. Hvorfor er kjønnsnormene de samme på alle "kjøttmarkeder" selv om vi liksom skal ha likestilling og feminisme? Hvorfor er det greit for kvinner å sitte på en barkrakk, vente på flørtere/beilere, og så sitte der og avvise og tillate etter eget forgodtbefinnende? Dette er det som jeg reagerer på, fordi jeg er uenig - totalt - i de utvalg 90¤% av kvinner gjør. Av denne grunn, så begynner faktisk Islam å friste meg litt (om jeg tenker meg om), fordi da har man jo kustus på sine kvinner. Det at vi nordmenn ikke har kustus på kvinner, er den eneste grunnen til at dere tydeligvis elsker å spre ben for ikke-europeiske menn, mens dere spytter på, nedverdiger og ser ned på/utsetter oss for feministisk undertrykking, oss SNILLE GODE europeiske menn. DERE ER HJERNESKADET, og kommer også til å utrydde all sivilisasjon og intelligens, hvis ikke dere kommer under menns kontroll igjen! Feminisme suger!

En av de få måter det problemet jeg forsøker å påpeke, kan løses på, er om kvinner faktisk begynner å ta skjeen enda mere i egne hender, og faktisk "aggressivt" oppsøke de menn de er interessert i, de også. Enten dette, eller så er den eneste andre løsningen jeg kommer på, at menn får tilbake den litt patriarkale rollen sin igjen. I hvert fall ser ikke jeg andre måter å endre på dette på. Problemet jeg forsøker å påpeke, er at kvinner kan sitte som dronninger på en barkrakk og avvise eller godta etter eget forgodtbefinnende, og utifra mine erfaringer, så er overraskende mange kvinner totalt uten evne til å gå for den beste "beileren" utifra et bredt spekter av kriterier. Ser for meg ut som at de stort sett går etter en kombinasjon av Clooney, Pitt og drittsekk/alpha-egenskaper. Snillhet/omtanke/modenhet/vidsynhet/ettertenksom og intelligent, og alt av slike egenskaper, teller for NULL for de aller aller fleste av disse kvinnene. Derigjennom knytter de også kontakter og bånd mest med slike ekle verdiløse søppelmenn, som i de fleste tilfeller har gått bevisst inn for å oppfylle de kriteriene de VET kvinner flest har, helt siden tidlig ungdom. Noe som gjør det hele jo utrolig teit, falskt og kvalmt.

Endret av dompappen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...