Andreas8 Skrevet 26. oktober 2012 #81 Del Skrevet 26. oktober 2012 Tydeligvis. Skjønner ikke dette innlegget heller, så jeg er ganske forvirret nå. Evolusjon og biologi, ble det hevdet, var det som sto bak selve utvelgelsesprosessen. Jeg pekte på at kvinner blir voldtatt. Det er hverken biologi eller evolusjon, det er et menneske uten medfølelse for andre som kjører på. Å bli "utvalgt" er ikke det samme som "å ha det lettere". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 26. oktober 2012 #82 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg synes ikke mennene her inne er sutrekopper. Noen er selvsagt dette, men det gjelder da like mye på den kvinnelige fronten. Jeg opplever heller at menn sine synspunkter som ikke går på linje med de kvinnelige "sannhetene", er de synspunktene som blir satt i bås som "bitre, sutrete og kvinnefiendtlige!". Jeg blir ofte veldig flau av å være kvinne når jeg leser i kjønnsdebattene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 26. oktober 2012 #83 Del Skrevet 26. oktober 2012 Men vi diskuterer ikke menn på KG generelt i denne tråden, vi diskuterer sutrekoppene. Det ser ut til at det er flere som har glemt det underveis i debatten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 26. oktober 2012 #84 Del Skrevet 26. oktober 2012 Men vi diskuterer ikke menn på KG generelt i denne tråden, vi diskuterer sutrekoppene. Det ser ut til at det er flere som har glemt det underveis i debatten. Javel. Men jeg opplever ikke alle disse sutrekoppene, så da er det litt interessant hvorfor noen opplever de, mens andre ikke gjør det. Dersom hovedinnlegget med eksempelet hun kom med skal brukes, så er det litt latterlig. Eksempelet hun refererte til var skrevet av en ekstrem-idiot. Disse er såpass sjeldne at det ikke er særlig vits i å filosofere rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #85 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ja, det er litt interessant hvorfor noen opplever det, og ikke andre. Men hvorfor blir du flau av å være kvinne i kjønnsdebattene, HL? De kvinnene du blir flaue over meningene (?) til, representerer da ikke deg personlig? Anonym poster: da9782563d75e551bb1222929439e14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 26. oktober 2012 #86 Del Skrevet 26. oktober 2012 Ja, det er litt interessant hvorfor noen opplever det, og ikke andre. Men hvorfor blir du flau av å være kvinne i kjønnsdebattene, HL? De kvinnene du blir flaue over meningene (?) til, representerer da ikke deg personlig? Anonym poster: da9782563d75e551bb1222929439e14e Det var satt litt på spissen. Det er ikke slik at jeg ikke går ut døra fordi jeg er så flau av å være kvinne, men jeg opplever noen ganger at jeg synes kvinnene representerer seg på en noe angripende måte, noe jeg synes er uheldig og litt pinlig, fordi jeg skulle ønske at kvinner flest ikke hadde behov for å oppføre seg slik. De representerer meg ikke personlig nei, men de representerer jo kjønnet mitt. Samme som at jeg blir litt flau over at det virker som en kvinneting å kontrollere menns atferd og å forby de å gjøre som de vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #87 Del Skrevet 26. oktober 2012 Det var satt litt på spissen. Det er ikke slik at jeg ikke går ut døra fordi jeg er så flau av å være kvinne, men jeg opplever noen ganger at jeg synes kvinnene representerer seg på en noe angripende måte, noe jeg synes er uheldig og litt pinlig, fordi jeg skulle ønske at kvinner flest ikke hadde behov for å oppføre seg slik. De representerer meg ikke personlig nei, men de representerer jo kjønnet mitt. Samme som at jeg blir litt flau over at det virker som en kvinneting å kontrollere menns atferd og å forby de å gjøre som de vil. Jeg har aldri lest at kvinner i disse trådene forsøker å forby menn å gjøre noe som helst, eller det kan hende du mener kvinner generelt. Jeg har heller ikke lest at kvinnene i kjønnsdebattene angriper menn. Ikke mer enn omvendt. Det er mange, sterke debattanter av begge kjønn i disse trådene da, og det kan gå hett for seg. Men jeg har ikke lest alle trådene da, siden de ofte er så lange og kranglete, så jeg kan ha gått glipp av noe? Anonym poster: da9782563d75e551bb1222929439e14e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #88 Del Skrevet 26. oktober 2012 Kva meiner du med det? At ein må ha erfaring frå tilfeldig sex før ein kan ha håp om å skaffe seg kjærast, eller? Man MÅ ikke, men kanskje det hjelper? Eller kanskje man tar det man får? Se det slik: Når man kommer i puberteten begynner man å bli nysgjerrig. Noen begynner kanskje så tidlig som i 12 årsalderen med å få kjæreste og sånt, andre begynner ikke så tidlig. Når man er tenåring begynner mange å fatte hva som skjer, man er interessert i sex eller bare litt uskyldig flørting kanskje? Allerede her begynner man å få eller gå glipp av erfaringer. Slik fortsetter det. Det er en læringsprosess. Se for deg en person som ikke har gjort noe som helst av dette, og utover i 20-årene fortsatt ikke har klart å kysse noen eller vellykket flørte med noen. Han eller hun må jo begynne et sted, hoppe i det. Da er det kanskje ikke så farlig om man får et ONS i stedet for et forhold. Man tar den erfaringen man får. Beggars can't be choosers. Dessuten, om man er i 20 årene, eller enda verre, nærmer seg 30 årene, så har man en stor ulempe om man møter damer på sin egen alder fordi man framstår som uerfaren, og det fører til at man blir usikker. Noe av den usikkerheten forsvinner kanskje om man får seg en ONS. Anonym poster: 4ec8472871ca2858c43791b2ca1fdd53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaconSnacks Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #89 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er 30 år jomfru og har bare klinet med et par damer, prøv å vær kåt i sånn der 17 år uten full tilfredsstillelse og se hvordan det føles, Og det er merkelig, men jeg må si at det føles akkurat som du sier, det ER i min hjerne feministene, den rødgrønne regjeringen/Ap/sosialdemokratiet, og ja stort sett føles det som hele universet går litt mot meg ja, har aldri gjort noe annet enn å prøve å være en snill og god mann og alt går virkelig mot meg uten noen som helst grunn jeg kan fatte. Jeg synes jeg er så snill og perfekt at jeg fortjener alt, og får ingenting. Selvfølgelig er slike reaksjoner TOTALT på sin plass med den totale fornedrelsen som menneske vi opplever, bare fordi vi er født med en snopp mellom beina og hvit hudfarge. Snakker her om de som opplever situasjoner/livssituasjoner som meg og endel menn med meg gjør. Jeg antar at det jeg prøver å si, i kortversjon, er. Jeg er en sutremann og stolt av det! Du er så snill og perfekt at du fortjener alt, men du får ikke fitte og er en sutremann og stolt av det. Akkurat, ja. TS: mener du ikke at det et 2-3 gjengangere her innr samt en hel haug AB innlegg av denne sort? muligens de skriker så høyt at man ikke ser skogen for bare trær. Jeg vet ikke, jeg har ikke telt. Ikke har jeg mulighet til å vite hvor mange av ABene som er samme person heller. Kjernen i denne diskusjonen er altså den seksuelle frigjøringen av kvinner, som har ført til at kvinner kan gå ut og spre beina og få seg noe uten å bli steinet. Dette kommer dog ikke alle menn til gode, og de som har vanskeligheter med å få seg noe synes det er blodig urettferdig og har stort behov for å sutre over alle de slemme kvinnene som ikke fordeler godene. QED. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 27. oktober 2012 #90 Del Skrevet 27. oktober 2012 Kva har evolusjon og biologi med dette og gjera, då? Reint konkret? Du kan faktisk ikkje bruke "pga biologi!" som eit argument for alt. Mennesker er meir avanserte enn dyr. Elles hadde me ikkje tenkt over dette i det heile tatt. For menn er det evolusjonsmessig en god strategi og befrukte så mange som mulig for å spre genene sine. For kvinner er det viktig at hun velger rett mann med de beste genene, fordi hun er bundet til et svangerskap i 9 måneder, derfor er det en mye større investering fra hennes side. =Menn går etter kvantitet, kvinner er mer opptatt av kvalitet. (Nåre det kommer til tilfeldig sex) Dette var virkeligheten for opptil noen få tusen år siden, tror du vi på mirakuløst vis har forandret oss i løpet av dette mikroperspektivet i evolusjonsmessig sammenheng, slik at ingen av de nedfelte handlingsmønstrene sitter igjen? Hva i all verden er det du ikke skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 27. oktober 2012 #91 Del Skrevet 27. oktober 2012 Men vi diskuterer ikke menn på KG generelt i denne tråden, vi diskuterer sutrekoppene. Det ser ut til at det er flere som har glemt det underveis i debatten. Det er snakk om noen få anonyme brukere i ny og ne som slenger unyanserte og tåpelige innlegg. jeg synes egentlig hele tråden er idiotisk, og en unnskyldning for å sitte og bære seg å sutre over menn generelt. Hvem er egentlig sutrekoppene sier nå jeg. De 3-4 mennene her inne som stadig kommmer med oppgulp, eller mange av dere kvinner som har et konstant behov for å snakke om disse "bitre", taperne av noen menn for å få en liten selvtilitsboost å føle dere litt ovenpå? Det er jo helt patetisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 27. oktober 2012 #92 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hva er det som er lettere for kvinner, Genesis? Å gå alene hjem fra byen klokken 0300 om natten uten å bli voldtatt? Er det evolusjon mener du? Hva er det du mener, og hvordan i all verden er det relevant i forhold til det jeg har skrevet hittil? Prøv den der "holde deg på nesa og stå på et ben testen du" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 27. oktober 2012 #93 Del Skrevet 27. oktober 2012 For menn er det evolusjonsmessig en god strategi og befrukte så mange som mulig for å spre genene sine. For kvinner er det viktig at hun velger rett mann med de beste genene, fordi hun er bundet til et svangerskap i 9 måneder, derfor er det en mye større investering fra hennes side. =Menn går etter kvantitet, kvinner er mer opptatt av kvalitet. (Nåre det kommer til tilfeldig sex) Dette var virkeligheten for opptil noen få tusen år siden, tror du vi på mirakuløst vis har forandret oss i løpet av dette mikroperspektivet i evolusjonsmessig sammenheng, slik at ingen av de nedfelte handlingsmønstrene sitter igjen? Hva i all verden er det du ikke skjønner? Enig i mye, men det er ikke HELT sant heller? Kvinner som ser etter ONS i dag trenger ikke involvere seg. I steinaldersamfunnet, eller egentlig helt fram til de siste 40-50 årene, så har kvinner vært nødt til å velge en mann som både har gode gener, og som kan "provide" husly og mat til henne og barnet. Ei kvinne som søker et ligg på lørdagskvelden trenger ikke ta stilling til det. Hun trenger med andre ord ikke vurdere en aktuell sengepartner på annet grunnlag enn en viss kjemi, pikkstørrelse og utseende. Men det kan jo være som du er inne på, at dette eldgamle handlingsmønsteret ligger latent/underbevisst siden vi garantert ikke har forandret oss evolusjonsmessig. Dersom det er tilfelle så er det vel de som bruser mest med fjæra, skiller seg ut positivt, ser bra ut og virker som den beste partneren som også har størt sjans til og få seg en ONS, og ikke nødvendigvis Ronny, 25 år gammel boler fra Hokksund med 23cm tiss. Det er jo dessuten slik, som du nevner, at menn fra naturens side går etter kvantitet og derfor nødvendigvis ikke er så kresne på hvem de stikker tissen i etter tjue halvlitere. Kvinner på sin side ER mer kresne, for de vet at de som regel ofte kan få seg noe, og da er det jo naturlig å prøve og sikte så høyt som mulig. Men jeg ser ikke helt problemet. Dersom målet ditt er ONS, så får du vel bare trene litt mer, kle deg bedre og øve opp klisjene forran speilet. Dersom målet ditt er å finne deg ei fastmøy, så er det vel bare å trene opp social skills, være en grei og morsom kar, og ikke minst være på en arena hvor du kan treffe skikkelig damer. Men man MÅ ha litt selvtilitt, og tåle at damer kan være litt hard to get. Det nytter ikke å sutre seg til dame. :D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 27. oktober 2012 #94 Del Skrevet 27. oktober 2012 Enig i mye, men det er ikke HELT sant heller? Kvinner som ser etter ONS i dag trenger ikke involvere seg. I steinaldersamfunnet, eller egentlig helt fram til de siste 40-50 årene, så har kvinner vært nødt til å velge en mann som både har gode gener, og som kan "provide" husly og mat til henne og barnet. Ei kvinne som søker et ligg på lørdagskvelden trenger ikke ta stilling til det. Hun trenger med andre ord ikke vurdere en aktuell sengepartner på annet grunnlag enn en viss kjemi, pikkstørrelse og utseende. Men det kan jo være som du er inne på, at dette eldgamle handlingsmønsteret ligger latent/underbevisst siden vi garantert ikke har forandret oss evolusjonsmessig. Dersom det er tilfelle så er det vel de som bruser mest med fjæra, skiller seg ut positivt, ser bra ut og virker som den beste partneren som også har størt sjans til og få seg en ONS, og ikke nødvendigvis Ronny, 25 år gammel boler fra Hokksund med 23cm tiss. Det er jo dessuten slik, som du nevner, at menn fra naturens side går etter kvantitet og derfor nødvendigvis ikke er så kresne på hvem de stikker tissen i etter tjue halvlitere. Kvinner på sin side ER mer kresne, for de vet at de som regel ofte kan få seg noe, og da er det jo naturlig å prøve og sikte så høyt som mulig. Men jeg ser ikke helt problemet. Dersom målet ditt er ONS, så får du vel bare trene litt mer, kle deg bedre og øve opp klisjene forran speilet. Dersom målet ditt er å finne deg ei fastmøy, så er det vel bare å trene opp social skills, være en grei og morsom kar, og ikke minst være på en arena hvor du kan treffe skikkelig damer. Men man MÅ ha litt selvtilitt, og tåle at damer kan være litt hard to get. Det nytter ikke å sutre seg til dame. :D Relevant poenger, så aboslutt. Men min holdning er da at å bli tent på noen ikke er et rasjonelt valg. Det handler om følelser. Dette reflekterers i hele prosessen, en kvinner trenger mer tid for å bli kåt, mer tid for å bli trygg på mannen, en mann kan få den opp på sekunder hvis han ser en attraktiv kvinne. Poenget mitt er at kvinner er programmert sånn at de er forsiktige, fordi det historisk har vært en enorm investering å ha sex med en mann. Genene våre tar ikke hensyn til at vi har funnet opp prevensjon, og det gjør ikke tenningsmønsteret heller. Det er selfølgelig ikke helt mekanistisk slik jeg beskriver det, men i stor grad forklarer dette forskjellene mellom menn og kvinner når det kommer til tilfeldig sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 27. oktober 2012 #95 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Relevant poenger, så aboslutt. Men min holdning er da at å bli tent på noen ikke er et rasjonelt valg. Det handler om følelser. Dette reflekterers i hele prosessen, en kvinner trenger mer tid for å bli kåt, mer tid for å bli trygg på mannen, en mann kan få den opp på sekunder hvis han ser en attraktiv kvinne. Poenget mitt er at kvinner er programmert sånn at de er forsiktige, fordi det historisk har vært en enorm investering å ha sex med en mann. Genene våre tar ikke hensyn til at vi har funnet opp prevensjon, og det gjør ikke tenningsmønsteret heller. Det er selfølgelig ikke helt mekanistisk slik jeg beskriver det, men i stor grad forklarer dette forskjellene mellom menn og kvinner når det kommer til tilfeldig sex. Ja, jeg er ikke uenig i noe av dette, og det ramler innenfor det jeg skrev ovenfor (synes jeg). Spørsmålet alle usikre og (grinete) menn lurer på da, er vel hvilke menn kvinner synes er verdt å investere tid med. Jeg tror svaret ligger i spørsmålet; Hvilken mann er verdt å investere tid i, UANSETT ons eller forhold. Da burde svaret være en som både gir kvinner en umiddelbar følelse av trygget, at han ser henne, at han viser tendenser til omsorg. Men ikke bare det! Minst like viktig er det vel at han er sexy, kjekk, sterk (kan forsvare), sosial, morsom, tja..rett og slett så alfa som mulig, uten at han faller over i kategorien selvgod og kvalm. Likevel tror jeg nok kvinner, på tross av at de, som du sier, er "slaver" av evolusjonen og biologien, likevel kan rasjonalisere litt. "Jaja, så er han ikke verdens mest sosiale fyr..men han skal tross alt bare knulle meg i kveld". Endret 27. oktober 2012 av Darthoven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 27. oktober 2012 #96 Del Skrevet 27. oktober 2012 Ja, jeg er ikke uenig i noe av dette, og det ramler innenfor det jeg skrev ovenfor (synes jeg). Spørsmålet alle usikre og (grinete) menn lurer på da, er vel hvilke menn kvinner synes er verdt å investere tid med. Jeg tror svaret ligger i spørsmålet; Hvilken mann er verdt å investere tid i, UANSETT ons eller forhold. Da burde svaret være en som både gir kvinner en umiddelbar følelse av trygget, at han ser henne, at han viser tendenser til omsorg. Men ikke bare det! Minst like viktig er det vel at han er sexy, kjekk, sterk (kan forsvare), sosial, morsom, tja..rett og slett så alfa som mulig, uten at han faller over i kategorien selvgod og kvalm. Likevel tror jeg nok kvinner, på tross av at de, som du sier, er "slaver" av evolusjonen og biologien, likevel kan rasjonalisere litt. "Jaja, så er han ikke verdens mest sosiale fyr..men han skal tross alt bare knulle meg i kveld". Ja, jeg er enig. Kvinner også stiller selvfølgelig ikke like krav til Ons og kjæreste, så på den måten kan du jo si at det foregår en visse rasjonalisering. Men forskjellen er jo at en mann må prestere NOE for at en kvinne skal bli interesset. Uansett hvor kjekk han er, hvis han står og rødmer og ikke klarer å få frem et ord kommer ingen kvinne til å bli med han hjem. En kvinne som oppfører seg tilsvarende har derimot stor sjans for å bli geleidet hjem av en alfa som finner hun attraktiv nok for kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 27. oktober 2012 #97 Del Skrevet 27. oktober 2012 Ja, jeg er enig. Kvinner også stiller selvfølgelig ikke like krav til Ons og kjæreste, så på den måten kan du jo si at det foregår en visse rasjonalisering. Men forskjellen er jo at en mann må prestere NOE for at en kvinne skal bli interesset. Uansett hvor kjekk han er, hvis han står og rødmer og ikke klarer å få frem et ord kommer ingen kvinne til å bli med han hjem. En kvinne som oppfører seg tilsvarende har derimot stor sjans for å bli geleidet hjem av en alfa som finner hun attraktiv nok for kvelden! Japp. Men det var vel ikke heeelt det som var trådens tema? Jeg tror vi sporet av litt. Tråden handler vel om disse mennene som IKKE klarer prestere noe, og som ikke får kvinners oppmerksomhet. Jeg er såpass kynisk at jeg mener disse mennene bare må skjerpe seg. Ved å stadig sutre over det faktum at de ikke får seg noe, så ender de jo bare opp med den ene selvoppfyllende profetien etter den andre på byen, eller i andre settinger hvor flørt kan oppstå. Man kan jo ikke TVINGE damer til å like en, og damer liker stort sett de samme tingene. OK, noen damer liker tynne gutter i skinnyjeans, og noen liker kraftige MENN i olabukse og timberlands, men om du ikke har sjarm, gutteaktig smil på lur, humor, selvtilitt, intellekt osv,så taper du jo uansett. Jeg personlig er INGEN utpreget ons type. Til det mangler jeg litt selvtilitt og erfaring. De få gangene jeg hadde ons var jeg som regel for nervøs til at det ble særlig bra. Jeg er mer typen som liker flørt og kurtisering, litt romantikk og slikt, og da jeg fant "arenaer" for det, så funka det mye bedre. Dessuten, så gir jo noen opp mye raskere enn andre. Noen ender jo opp som depressive vrak bare fordi de debuterte som tyve-åringer og aldri får det til helt på byen. Andre "sucks it up" og forbedrer seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas8 Skrevet 27. oktober 2012 #98 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hva er det du mener, og hvordan i all verden er det relevant i forhold til det jeg har skrevet hittil? Hvordan er det utydelig? Du sier at evolusjonen styrer behovet for ONS. Det samme argumentet kan brukes om voldtekt. Å ha sex er ikke evolusjon. Å velge ut noen er ikke evolusjon. Evolusjon er en prosess. Det er ikke følelsene som styrer evolusjonen. Evolusjonen styres av følelsene. Evolusjonen har ikke noe mål, ingen mening. Den skjer bare. At bitterpikker ikke får seg noe, derimot, er evolusjon. De får ikke barn fordi de ikke tilpasset seg. Det er de best tilpasningsdyktige individene som får avkom. Med andre ord, det å bry seg om andre, det å ha omtanke, vise kjærlighet, omsorg for medmennesker, sikrer at både at du tilpasser deg og at du på den måten får avkom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #99 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hvordan er det utydelig? Du sier at evolusjonen styrer behovet for ONS. Det samme argumentet kan brukes om voldtekt. Å ha sex er ikke evolusjon. Å velge ut noen er ikke evolusjon. Evolusjon er en prosess. Det er ikke følelsene som styrer evolusjonen. Evolusjonen styres av følelsene. Evolusjonen har ikke noe mål, ingen mening. Den skjer bare. At bitterpikker ikke får seg noe, derimot, er evolusjon. De får ikke barn fordi de ikke tilpasset seg. Det er de best tilpasningsdyktige individene som får avkom. Med andre ord, det å bry seg om andre, det å ha omtanke, vise kjærlighet, omsorg for medmennesker, sikrer at både at du tilpasser deg og at du på den måten får avkom. Off hva er det med dere menn som skal drive å fighte med menn som har større baller enn dere og tørr å være ærlig? "ooo jeg er så tillpassningsdyktig, gjør som kvinner vill sånn at de vil ha meg. Jeg, mamnagutten deres, håper vi sexe kan snart pls." Det er ikke ærefult å tilpasse seg kvinner, det er ærefult å få kvinner til å tilpasse seg en selv. genesis er en rettferdig type som klarer å reflektere litt lengere enn dine ønsker om å få seg mus. Deal with it. Anonym poster: 08ff0ecdeefd4c26c8f94c14d96882fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghostwalker Skrevet 27. oktober 2012 #100 Del Skrevet 27. oktober 2012 Ja, jeg er enig. Kvinner også stiller selvfølgelig ikke like krav til Ons og kjæreste, så på den måten kan du jo si at det foregår en visse rasjonalisering. Men forskjellen er jo at en mann må prestere NOE for at en kvinne skal bli interesset. Uansett hvor kjekk han er, hvis han står og rødmer og ikke klarer å få frem et ord kommer ingen kvinne til å bli med han hjem. En kvinne som oppfører seg tilsvarende har derimot stor sjans for å bli geleidet hjem av en alfa som finner hun attraktiv nok for kvelden! Hadde menn krevd litt så hadde det ikke vært så mye lettere for kvinner. Da måtte kvinner ha kjempet litt, det er altså mannen sin feil at kvinner har det så "lett", for vi er mindre kravstore, vi er kanskje å ta i litt, for jeg altfor kravstor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå