Gå til innhold

Sutrete menn på KG

BaconSnacks

Anbefalte innlegg

Og det finnest kviner over 30 utan seksuell erfaring. Eg lurar på kvifor det er eve til å få seg eit eingangsligg som er det einaste som er viktig her? Det å få seg kjærast er vel viktigast for dei fleste? Og det er då ikkje lettare for kvinner enn for menn.

Kvinnene som er over 30 uten seksuell erfaring velger det i stor grad selv. At det ikke er lettere for kvinner enn menn å få seg kjæreste er det noe sant i, men også det er en sannhet med modifikasjoner. Menn vil ha yngre kvinner,og kvinner vil ha eldre menn. kvinner under 30 vil derfor ha et vesentlig større tilbud av mulige menn, en en mann på f.eks 25, som stort sett jakter bortover og nedover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinnene som er over 30 uten seksuell erfaring velger det i stor grad selv. At det ikke er lettere for kvinner enn menn å få seg kjæreste er det noe sant i, men også det er en sannhet med modifikasjoner. Menn vil ha yngre kvinner,og kvinner vil ha eldre menn. kvinner under 30 vil derfor ha et vesentlig større tilbud av mulige menn, en en mann på f.eks 25, som stort sett jakter bortover og nedover!

Hallo?! Eh. Jeg har sett nok av bygdetullinger på 20-25 som kjører rundt med jenter i baksetet som ikke er ferdige på barneskolen en gang...

Anonym poster: 6b5c326662713c84651718a42437fdbf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo?! Eh. Jeg har sett nok av bygdetullinger på 20-25 som kjører rundt med jenter i baksetet som ikke er ferdige på barneskolen en gang...

Og poenget var? Du bekrefter jo bare det jeg skriver!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og poenget var? Du bekrefter jo bare det jeg skriver!

Nei, jeg avkrefter. Du sa at det var lettere for kvinner på under 30 å finne noen enn det var for menn på under 25. Som sagt, det beror på hva en person søker etter. Er det bare litt friksjonsvarme en søker etter for natten så er ikke det vanskelig å finne. Være seg man er mann eller kvinne.

Er det noe mer man ønsker seg, noe som varer litt lenger, så er det verre. Da ønsker folk flest at det skal være noe mer inne i bildet enn bare "du var pen, la oss flytte sammen!". For mange holder det med, "vi passer så godt i lag, la oss flytte sammen og se hvordan det går!". For noen, som er blitt litt mer voksne, holder det bare med, "jeg elsker deg og ønsker å dele livet mitt med deg". Da er det også vanskeligere å finne "noen". At man er kvinne gjør det ikke lettere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noko stort tull. Hadde eg vore kvinne utan seksuell erfaring no, hadde eg vore skikkeleg lei meg over å høyre sånne utsegn. Du har jo null sympati med kvinner når det kjem til sex/forhold. Viss menn vil ha yngre kvinner og kvinner eldre menn - då må jo naudsyneleg yngre kvinner og eldre menn ha masse å velje i? Du er jaggu kongen av generaliseringar...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ikke finner seg noen, har forresten ingenting med dem selv å gjøre, men er en konspirasjon mellom feministene og den rødgrønne regjeringen og har ingenting med deres egen atferd og innstilling å gjøre ...noen ganger er det også rett og slett bare hele universet som er i mot dem.

Jeg er 30 år jomfru og har bare klinet med et par damer, prøv å vær kåt i sånn der 17 år uten full tilfredsstillelse og se hvordan det føles,

Og det er merkelig, men jeg må si at det føles akkurat som du sier, det ER i min hjerne feministene, den rødgrønne regjeringen/Ap/sosialdemokratiet, og ja stort sett føles det som hele universet går litt mot meg ja, har aldri gjort noe annet enn å prøve å være en snill og god mann og alt går virkelig mot meg uten noen som helst grunn jeg kan fatte. Jeg synes jeg er så snill og perfekt at jeg fortjener alt, og får ingenting. Selvfølgelig er slike reaksjoner TOTALT på sin plass med den totale fornedrelsen som menneske vi opplever, bare fordi vi er født med en snopp mellom beina og hvit hudfarge. Snakker her om de som opplever situasjoner/livssituasjoner som meg og endel menn med meg gjør.

Jeg antar at det jeg prøver å si, i kortversjon, er. Jeg er en sutremann og stolt av det! :)

Endret av dompappen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noko stort tull. Hadde eg vore kvinne utan seksuell erfaring no, hadde eg vore skikkeleg lei meg over å høyre sånne utsegn. Du har jo null sympati med kvinner når det kjem til sex/forhold. Viss menn vil ha yngre kvinner og kvinner eldre menn - då må jo naudsyneleg yngre kvinner og eldre menn ha masse å velje i? Du er jaggu kongen av generaliseringar...

Ja, eldre menn har mer å velge i enn yngre menn. Jeg vil ha en rasjonell begrunnelse for utsagnet ditt at hun ikke velger det selv. Benkter du at de aller fleste kvinner som drar ut på byen får henvendelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: mener du ikke at det et 2-3 gjengangere her innr samt en hel haug AB innlegg av denne sort? :) muligens de skriker så høyt at man ikke ser skogen for bare trær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eldre menn har mer å velge i enn yngre menn. Jeg vil ha en rasjonell begrunnelse for utsagnet ditt at hun ikke velger det selv. Benkter du at de aller fleste kvinner som drar ut på byen får henvendelser?

Trur du verkeleg at kvinner utelukkande er "sjølvforskyldte" jomfruer, medan menn som aldri har pult, er undertrykte og stakkarslege? Langt i frå alle kvinner for tilbod om sex når dei er på byen. Eg har aldri fått det, og eg har ein heilt normal utsjånad. Og kvifor ska alle måtte gå på byen? Ikkje alle vil/tør det, og det gjeld for begge kjønn. Mange kvinner og menn er jomfruer fordi dei ikkje har lyst på tilfeldig sex, men vil finne seg ein kjærast å ha sex med. Meiner du at desse berre kan "takke seg sjølv" for at dei ikkje får ha sex?

Og igjen - kva er dette med at tilfeldig sex er det einaste saliggjerande? For mange er tilfeldig sex uaktuelt. Og eg har null tru på at det er lettare for kvinner å få seg kjærast. Så lenge me snakkar om hetrofile, trengs det ein mann og ei kvinne for å danne eit par. Det er faktisk ikkje slik at eit fåtal menn driver og er konstant i kortvarige forhold med fleirtalet av kvinnene.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det finnest kviner over 30 utan seksuell erfaring. Eg lurar på kvifor det er eve til å få seg eit eingangsligg som er det einaste som er viktig her? Det å få seg kjærast er vel viktigast for dei fleste? Og det er då ikkje lettare for kvinner enn for menn.

Man trenger øvelse og erfaring.

Anonym poster: 4ec8472871ca2858c43791b2ca1fdd53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du verkeleg at kvinner utelukkande er "sjølvforskyldte" jomfruer, medan menn som aldri har pult, er undertrykte og stakkarslege? Langt i frå alle kvinner for tilbod om sex når dei er på byen. Eg har aldri fått det, og eg har ein heilt normal utsjånad. Og kvifor ska alle måtte gå på byen? Ikkje alle vil/tør det, og det gjeld for begge kjønn. Mange kvinner og menn er jomfruer fordi dei ikkje har lyst på tilfeldig sex, men vil finne seg ein kjærast å ha sex med. Meiner du at desse berre kan "takke seg sjølv" for at dei ikkje får ha sex?

Og igjen - kva er dette med at tilfeldig sex er det einaste saliggjerande? For mange er tilfeldig sex uaktuelt. Og eg har null tru på at det er lettare for kvinner å få seg kjærast. Så lenge me snakkar om hetrofile, trengs det ein mann og ei kvinne for å danne eit par. Det er faktisk ikkje slik at eit fåtal menn driver og er konstant i kortvarige forhold med fleirtalet av kvinnene.

Ja, hvis man ikke vil på byen kan man takke seg selv for at man ikke får sex. Det er ingen som kommer og banker på døra til oss andre heller. Eksempel: Hvis enhver kvinne hadde gått bort til 5-6 menn på et utested og spurt eksplisitt om man skulle dra hjem å ha sex hadde kvinne garantert fått ja. Ikke det samme med menn. Altså: kvinner kan skaffe seg sex hvis de absolutt vil, det kan ikke menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 år jomfru og har bare klinet med et par damer, prøv å vær kåt i sånn der 17 år uten full tilfredsstillelse og se hvordan det føles,

Og det er merkelig, men jeg må si at det føles akkurat som du sier, det ER i min hjerne feministene, den rødgrønne regjeringen/Ap/sosialdemokratiet, og ja stort sett føles det som hele universet går litt mot meg ja, har aldri gjort noe annet enn å prøve å være en snill og god mann og alt går virkelig mot meg uten noen som helst grunn jeg kan fatte. Jeg synes jeg er så snill og perfekt at jeg fortjener alt, og får ingenting. Selvfølgelig er slike reaksjoner TOTALT på sin plass med den totale fornedrelsen som menneske vi opplever, bare fordi vi er født med en snopp mellom beina og hvit hudfarge. Snakker her om de som opplever situasjoner/livssituasjoner som meg og endel menn med meg gjør.

Jeg antar at det jeg prøver å si, i kortversjon, er. Jeg er en sutremann og stolt av det! :)

Men det er ikke sånn det fungerer.Ingen fortjener mer bare fordi de er snille,og forhold og sex er ikke noe noen fortjener.Blir litt lei av å se at folk tror at de fortjener sex eller forhold.

Anonym poster: ebc3c79193c843fcea9fc31a91ed117b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, nettopp, dette er et sentralt poeng for oss menn! Ok ikke bli skremt nå, men jeg begynner nesten å få psykiske plager om at det begynner å krympe og skrumpe inn der nede, da det liksom har vært uendelig tid uten sex for meg. Og får mer og mer fantasier/psykiske plager rundt tanker at ingen kvinner liker meg og sånt også. Alt det her er faktisk verre, og mer "knusende," på mange måter, for menn enn for kvinner. Vi har faktisk en greie som vi må klare å få til å virke korrekt, det samme har jo ikke kvinner. Så her er det en fundamental forskjell som all likestilling og feminisme ikke kan komme bort fra, ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne og er kjempeglad for at jeg ikke er singel lengre.Er ikke glad i tilfeldig sex,og det gir meg rett og slett ingenting.Ikke var det kø eller noe særlig med tilbud når jeg var ute på byen heller.Jeg foretrekker å ha sex med noen jeg tenner på og liker enn å kun finne meg en eller annen for å ha sex.

Ja,som kvinne var jeg også kåt og frustrert når jeg var singel i flere år uten sex,men for noen så er det ikke sånn at man syns det er greit å ta til takke med hva som helst bare fordi man ikke er en av de peneste ute på byen.

Anonym poster: ebc3c79193c843fcea9fc31a91ed117b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis man ikke vil på byen kan man takke seg selv for at man ikke får sex. Det er ingen som kommer og banker på døra til oss andre heller. Eksempel: Hvis enhver kvinne hadde gått bort til 5-6 menn på et utested og spurt eksplisitt om man skulle dra hjem å ha sex hadde kvinne garantert fått ja. Ikke det samme med menn. Altså: kvinner kan skaffe seg sex hvis de absolutt vil, det kan ikke menn!

Uten at jeg støtter alt av din argumentasjon - jeg kan fortelle at universitetet i København faktisk har testet dette på et torg i mange år side 70tallet og filmet resultatet. En ung kvinne og en ung mann stoppet folk av motsatt kjønn og inviterte de hjem. Ingen menn fikk napp mens kvinnene fikk gode resultater. Konklusjonen er vel at mange av oss mannfolk tar alt vi kan få. Og ja jeg generaliserer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Jeg synes jeg er så snill og perfekt at jeg fortjener alt, og får ingenting.

Der er problemet ditt. Beklager men feminister og de rødgrønne er ikke det som gjør at du er jomfru som 30 åring.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kva meiner du med det? At ein må ha erfaring frå tilfeldig sex før ein kan ha håp om å skaffe seg kjærast, eller? :klo:

Det er ikkje slik at folk enten drar på byen, eller så sit dei heime og ventar på at draumemannen/dama skal banke på døra! Det er då mange andre stader ein kan finne seg kjærast eller nokon å ha sex med. Vener, eller vener av vener, kollegar/medstudentar, nettdating, interesser/hobby, frivilleg arbeid osv. Det er ikkje berre på byen det skjer.

Viss det er slik - kva med å spørre seg om kvifor menn seier ja til "alt", medan kvinner ikkje gjer det?

Dette handlar om dei ulike uformelle føringane for menns og kvinners seksualliv. Kvinner skal verne om seksualiteten sin, fordi han vert mindre verd om dei "brukar han opp", medan menn skal spre seksualiteten sin, fordi han vert meir verd om dei delar han med mange. Ser du ikkje korleis kjønsroller og sosiale sanksjonar påverkar menns og kvinners haldningar til sex?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, nettopp, dette er et sentralt poeng for oss menn! Ok ikke bli skremt nå, men jeg begynner nesten å få psykiske plager om at det begynner å krympe og skrumpe inn der nede, da det liksom har vært uendelig tid uten sex for meg. Og får mer og mer fantasier/psykiske plager rundt tanker at ingen kvinner liker meg og sånt også. Alt det her er faktisk verre, og mer "knusende," på mange måter, for menn enn for kvinner. Vi har faktisk en greie som vi må klare å få til å virke korrekt, det samme har jo ikke kvinner. Så her er det en fundamental forskjell som all likestilling og feminisme ikke kan komme bort fra, ;)

for å si at noe er være for menn enn for kvinner bør man nesten ha prøvd begge deler...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er problemet ditt. Beklager men feminister og de rødgrønne er ikke det som gjør at du er jomfru som 30 åring.

Hvorfor ikke? Grunnen til at jeg ALDRI sjekker eller engang sier hei til en kvinne, er feminister og sosialdemokratiet som støttet opp om feminisme, fordi grunnen til at jeg aldri gjør det, er at jeg SELV "hater" menn og tenker at de menn som gjør fremstøt mot kvinner er ekle kåte griser!

Dvs. det er det ene, og det andre er min forventning om muligheten for at kvinnen skal føle det på samme måte, noe jeg nekter å bidra til at skal finne sted i virkeligheten. Siden jeg ikke er en kåt ekkel gris.

Kort sagt, jeg er en snill mann ikke noen kåt gris, derfor sier jeg aldri hei til kvinner engang.

Så, grunnen til at jeg aldri "får meg noe" kan direkte henledes til feminisme og sosialdemokrati jo. Se bare på innvandrermenn og hvor mye de gir faen i sånne tanker liksom! MEN JEG HAR BLITT INDOKTRINERT TIL Å TENKE SÅNN SIDEN BARNSBEN, og jeg kommer aldri, tror jeg, til å ønske å bli sett på som mannsgris, noe som i praksis har den effekten at jeg aldri får meg noe, mens andre som ikke har blitt indoktrinert, får dobbelt opp liksom......... Noe er helt sykt i dette bildet.

Endret av dompappen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta ansvar selv for egne tanker og handlinger? Hvis man legger skylden over på samfunnet, så frasier man seg selv ikke bare ansvaret for eget liv, men også makten til å gjøre endringer. Man blir et viljeløst offer som ikke er i stand til å endre på noe, for hvis det er omverden som er skyld i ens egen situasjon og tankemønster, så er det jo bare omverdenen som kan gjøre noe med det også.

Jeg forstår at det kan være en trøstende tankegang da man slipper å ta ansvar og slipper å gjøre noe. Men det må også være forferdelig trist å gi fra seg så mye makt over eget liv og egne valg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...