mac84 Skrevet 25. oktober 2012 #41 Skrevet 25. oktober 2012 Det får da være opp til hver enkelt? Er det så vanskelig å skjønne at noen trives i sin egen møkk? Joda, det er opp til hver enkelt. Det er helt greit at folk velger å gå rundt og lukte svette. Men da får det også være greit at folk rundt dem tenker "å herregud, h*n lukta vondt - jeg tror jeg finner meg et annet sted å sitte"... No offense, lissom!
Gjest Nikee Skrevet 25. oktober 2012 #42 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg dusjer hver dag, rask dusj maks 5 min. Annenhver dag/ hver tredje dag vasker jeg håret. Men noen uker blir det hver dag pga trening, vasker håret også når jeg har trent.
Petra75 Skrevet 25. oktober 2012 #43 Skrevet 25. oktober 2012 Normalt dusjer jeg annenhver dag, og da vasker jeg også håret. Men nå i det siste har jeg merket at det blir dusjing omtrent hver dag likevel pga trening og sånt. Men vasker håret kun annenhver dag likevel. Dusjer på kvelden. Angående føning og vått hår så bruker jeg å dusje litt tidlig på kvelden slik at det skal få tørke mest mulig før jeg legger meg, men det skjer ofte at jeg legger meg med vått hår. Vasker meg med våt klut (uten såpe) under armene og puppene hver morgen (og i ansiktet såklart), og så tar jeg på deodorant under armene og under puppene. Er ikke like flink til å vaske meg nedentil om jeg ikke dusjer en dag, vet ikke hvorfor, men det er akkurat som om jeg ikke liker å bruke såpe om jeg ikke kan få skylt det bort med dusjen etterpå, og jeg føler at det er ikke vits i vaske seg uten såpe der nede.. Merkelig. Men som sagt så dusjer jeg omtrent hver kveld.. Anonym poster: 5aa5a6cd6fe7db8bab863f03a3a5d778 Jeg bruker aldri såpe der nede - alltid bare varmt vann.
ZoeHart Skrevet 25. oktober 2012 #44 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg dysjer enten hver dag eller annenhver dag, alt ettersom hvordan jeg jobber eller hva jeg skal
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #45 Skrevet 25. oktober 2012 annenhver dag. Tror det finnes en HELT lik tråd her fra før Anonym poster: 6cd5f6a2e24520ffc813781dd55d5294
Gjest lionin Skrevet 25. oktober 2012 #46 Skrevet 25. oktober 2012 Hver dag, sjeldent jeg hopper over. Dusjer og vasker håret og hver dag
Sissa Skrevet 25. oktober 2012 #47 Skrevet 25. oktober 2012 Dusjer somregel hver dag, men håret vasker jeg ca to-tre ganger i uka.
Adhara Skrevet 25. oktober 2012 #48 Skrevet 25. oktober 2012 Hver dag, hårvask annenhver dag Tørrsjampo er tingen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå