Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv prøver jeg å dusje hver dag. Men blir som oftest annhver dag ettersom jeg er litt lat om morgenen, pluss jeg får fort tørr hud om jeg dusjer hver dag.

Hvor ofte dusjer du, og hva er normalen egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest hver dag, men jeg dusjer på kvelden før jeg legger meg, så slipper jeg å stå opp tidligere for å dusje :) :)

• Liker 1
Skrevet

Annenhver eller hver tredje dag alt ettersom når jeg gidder/har tid.

Jeg har inntrykk av at "normalen" er annenhver dag.

• Liker 1
Skrevet

Blir som regel annenhver dag, men om jeg ikke møter noen i det hele tatt kan det gå litt lenger...

• Liker 1
Skrevet

Som regel annen hver dag, eller hver dag om det er trening.

Nå dusjer jeg så ofte som jeg aldri har gjort før. Slitsomt å få seg kjæreste gitt :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Hver dag. Går aldri en dag uten dusj.

Anonym poster: ea05e2cbcc1ba915767d0c286c9b1f07

• Liker 1
Skrevet

Dusjer hver dag. Alltid om kvelden. Skulle gjerne dusja flere ganger om dagen hvis jeg hadde tid, for jeg elsker å dusje :ler:

Gjest Daenerys
Skrevet

Dusjer hver dag, men vasker håret annenhver dag.

Skrevet

Annerhver dag, hårvask tredjehver. Dusjet og vasket håret mye mer før. Helt til frisøren sa at håret mitt ble veldig fett av det. Og det ble det. Jeg kunne kjenne det ble fett kort tid etter det var nyvasket.

Nå er både hud og hår mye friskere.

Anonym poster: 52712028a5f539d3c0b80a825f8fe829

Skrevet (endret)

Dusjer om jeg har vært på jobb, ellers annenhver dag.

Endret av -Leon-
Skrevet

Dusjer som hovedregel hver dag, med mindre jeg bare skal daffe alene hjemme en dag, da hender det at jeg ikke gidder å dusje. Må dusje på morgenen før jeg går ut døren, så dersom jeg trener på ettermiddagen dusjer jeg to ganger per dag. Prøver å vaske håret annenhver dag, men hender det blir hver dag på grunn av trening.

Gjest energibånd
Skrevet

Jeg dusjer så og si hver dag, men håret vasker jeg litt sjeldnere (annenhver dag). Syns det er mye enklere å hoppe i dusjen enn å ta kattevask.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg prøver å holde meg til annenhver dag. Huden min har ikke godt av mer. Nå er jeg mye hjemme uansett, så har ikke behov for å dusje hver dag.

Dusjer på kvelden siden jeg må smøre meg med fet fuktighetskrem etterpå.

Gjest Dream89
Skrevet

Dusjer hver dag hvis jeg kan:P Skulle helst ha dusjet flere ganger om dagen om jeg hadde hatt råd til det:P haha

Skrevet

Jeg dusjer annenhver dag :dusje:

Skrevet

Dusjer som regel annenhver dag! Noen ganger hver dag, alt etter som om jeg har vært på trening eller ikke! :)

Skrevet

Dere som dusjer på kvelden. Føner dere håret før dere legger dere, eller dusjer dere tidligere på kvelden? Det har jeg alltid lurt på.

Dusjer annenhver dag, tidvis hver dag hvis jeg har trent. Dusjer som regel om morgenen.

Skrevet

Stort sett hver dag, men tar dusjfri i helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...